Huhtikuun höpinät

Eleanoora

Näppärä viestien naputtelija
Aika hiljaiselta tuntuu tämä meidän syyskuisten ryhmä. Toivottavasti keskustelu vilkastuisi, kun päästään pidemmällä raskauksissa.

Täällä alkanut nyt närästys vaivaamaan. Liikkeitä en oikein vielä tunne, mutta to onneksi lääkäri niin selviää onko kaikki kunnossa.
 
Pitäis mennä salaiselle puolelle, kun täällä hiljenee. Mulla taitaa nyt viimeinkin tulla viestimäärä täyteen..
 
Vielä pitäisi viestejä naputella kymmenisen kappaletta ennen kuin pääsee mukaan salaiselle puolelle. Nyt tässä toisen kolmanneksen aikana on ollut niin normaali olo, ettei raskautta ajattele samalla tavalla koko ajan kuin ensimmäisen kolmanneksen aikana, ja siksi unohdan käydä täällä foorumilla. :grin
 
Iski sitten flunssan päälle, kun muuten olo jo aika hyvä pahoinvoinnin suhteen. Toivottavasti menee nopeesti ohi. Perjantaina olis neuvolalääkärin aika.
 
Olo on niin vähäoireinen, että saisi pieni potkaista kunnolla todistaakseen olevansa tuolla. :joyful: Järki sanoo, että en voi vielä tuntea liikkeitä, mutta silti luulin tuntevani jotain ensimmäisen kerran jo pari viikkoa sitten ja etenkin tällä viikolla.
 
Mua piinaa nää viikot, kun ei vielä tunne liikkeitä mut periaatteessa kaiken pitäs olla hyvin ja turvallisilla vesillä... Mä oon kyllä aikaisintaan n. rv 15-16 tuntenut parissa raskaudessa ekat liikkeet. Mutta aina suht aikaisin.
 
Tuli sitten lunta :arghh: Onneksi se varmaan sulaa pois heti.
 
Moikka. Mitä teille kaikille kuuluu? Mä en oo tarkastellu niitä viestimääriä millon ne oikein tulee täyteen. :eek: meillä hurjasti liikkeet vahvistui puolen välin jälkeen ja huomenna odotettu ru :)
 
Täällä ru vasta 6.5, puolitoista viikkoa vielä.

Tuosta turvavyön alentimesta, se on ollut hankintalistalla jo vuodesta 2016 - en oo vaan saanut aikaiseksi ostaa. Pitäisi, se olisi masussa olevalle vauvalle turvallisempi jos sattuisi kolari. En kyllätiiä tiedä onko se kuinka toimiva sitten äidillä jos jotain sattuu, pitääkö se samalla tavalla penkissä kiinni jos autoon menee katolleen.. kiva olisi kyllä tietää.
 
Takaisin
Top