Huhtikuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Idapa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kannattaa jäsenkorjaajalle men, se kyllä saa temput tehtyä! Mulla autto ainaki tuoho si-niveleen kun kävin, vaikka ei paljoo voinu tehä kun oli silloin 3kk synnytyksestä. :)
Tää on vaa nii perseestä, kun muutenki sukuvikana tuo ranka.. pelottaa millonka pullistuma ryllähtää, kerran jo eppäiltiin sitä....

Mullakin selkä-ja lonkkavaivaa ollut aina vaikka muille jakaa. Raskausaikana ei mitään ja nyt taas senkin edestä. Nimenomaan si-nivelet renaa. Oon vaan miettinyt kun se on sellaista ' tulee ja menee' -tyyppistä, illalla voi olla ihan tukossa ja aamusta ok, että auttaakohan tässä tapauksessa hoidot. Jos on vaan niin löysät. Tosi kurja vaiva kyllä :(

Mulla on ollut jo ennen raskautta monta vuotta kaikenlaista, mutta selkeästi raskauden myötä pahentunut... Tosi kurjaa kyllä.

Mun alaselkä tappaa mut, yöllä herään joitain kertoja. Luulin, että johtuu perhepedistä, mutta ei johdukaan. Nyt kun vauva nukkuu omassa sivuvaunussaan eikä ihan kyljessä kiinni, yhtä lailla mä oon jumissa.

Oon yli kymmenen vuotta kärsinyt noidannuolesta niskassa (torticollis acuta), joka iskee vasemmalle puolelle niskaa ja silloin en kykene edes pukemaan itse. Akupunktio on toiminut ylläpitohoitona (kerran vuodessa) että vaiva on pysynyt poissa. Yleensä sen laukasee paineet, stressi, uupumus. Viime viikonloppuna iski nuoli keskelle yläselkää (yleensä ei siihen kohtaan) ja pelästyin, mitä tulee vauvan hoitamisesta ja yhtään mistään, jos on kipeä päiviä. Mutta se onneksi laimeni muutamassa päivässä enkä tarvinnut jatkuvaa lääkekuuria.

Pää jumissa oli hankala yksi yö imettää, mutta onneksi jo seuraavana yönä oli parempi. Näin tällöin unta yhdestä tutusta, jonka 3,5v lapsi menehtyi viikko sitten, unessa sanoin, että "kannan osan hänen taakastaan"... Hmm. Oli miten oli, niin hassua kuin se onkin, tämä uni sai mut kestämään kipua paremmin. Ja rutistamaan pientä tyttöäni hiukan lujempaa <3

Menipäs henkeväksi, mut ei voi mitään.

Meinataan koko perhe tulla kipeäksi. Pikku neiti on jo räkätaudissa, mä vatsataudissa JEE ja mies nuhainen.
Kaikilta vetopoissa :(

Toipumisia kaikille sairastupalaisille ! Täällä on säästytty räkätaudeilta sun muilta ainakin toistaiseksi.
Meillä on ollut tavallista kiukkusempi päivä tänään. Päikkäreille mentäessä huuta kun hyeena. En sitten tiedä olisko tulossa kipeäksi vai häiritseekö toi liikkumaan oppiminen ? Ei malta olla hetkeäkään paikallaan myöskään sängyssä vaan vääntelee mitä ihmeellisimpiin asentoihin itseään...
Kirppiksellekkin viety taas tavaraa. Toivottavasti paremmalla menestyksellä kuin viimeksi, sillon ei oikein mennyt tavarat kaupaksi. Nyt vaihdoin toiselle kirpparille.

Täällä myös ollu tämän viikon poika tosi ärhäkkäänä, ja yöunillakin ku on niin jo 3 päivänä takaperin heränny tunninpäästä nukutuksesta huutamaan kurkkusuorana, onneksi on kuitenki sylittelyt/tuuditukset ja maito auttanut nukahtaan takasi.. Saapa nähä mitä tämä enteilee, hampaita vai mitäkä..? :confused:

Meilläki pojalla lämpöä, 37,8, mutta muita "oireita" en ole huomannut... Paitsi iho jotenkin punoitti, siksi mittasin lämmön. Kummallista.

Tää on jo naurettavaa, nyt tuo selekä on menny vaa pahemmas.. ei auttanu jäsenkorjaus yhtää...
Ee pysty ennee kunnolla kävelemmää, hirvee paine tullee persposkee tietyssä kohassa askelmaa ja reitehe vihloo... tai siis pystyn kävelemmää, mutta meleko ouvosti ja kivuliaasti.. eekä oo rahhaa ees kunnallissee terveyskeskuksee...

Mies ei ota kuuleviin korviinkaa tätä kipua, vaan samallalailla mää teen kaikki yksin hammasta purren.. antaa miehen nukkua 2h päikkäreitä ja olla vajaa 2h salilla ja vielä sen jälkee istua illan koneella tai kattoen telkkaria.. joo, kyllähä se käy töissä (istuu tietokoneella koko päivän ja suunnittelee) ja määhä oon vaa kotona... tää päivä on vaa ollu nii voimia raastavaa ku pikku-ukollaki semmonen flunssa että ääniki lähtee :'(

Mutta on tässä päivässä ollu hyvääkin, siskon esikoine tuli aamulla 9 aikaa hoitoon ja lähti vasta 13 aikaa <3 sitte serkku tuli kans käymään moikkaamassa. :)

Moi kaikki. Aika kiitää siivillä. Tasan vuosi sitten olin NT-ultrassa ja saimme ihmetellä pientä 5 cm pitkää vauvelia. Kaikesta tuli totta. Samana päivänä kerroin raskaudesta töissä. Tänään menen esittelemään nuoren herran työkavereille. Hyvää vappua teille kaikille! Ja jälleen kerran: BARA VATTEN!

Uskomatonta miten aika kuluukin. :) Tässä sitä koneella istutaan, poika on mun sylissä ja imeskelee/puree äitin sormia. Ja vuosi sitten tosiaan oli pieni elämä vasta alussa, niin on ihmeellistä tämä elämä, miten kahdesta ihmisestä tulee kolmas, täydellinen pieni ihminen. :love017

Meidän vappu menee mun mummolassa,mies on taas töissä. Kaikilla muilla oli jotain menoa tietenkin...Mutta kiva että mummu meidät huolii kylään. :)

Takaisin