Heippa kaikille!
Täällä ensimmäinen raskaus ja hyvin jännittyneet tunnelmat siitä, että meneekö kesken vai jatkuuko vai mitä tapahtuu. Nyt vasta menossa 5+5.. Mulla alkoi voimakkaat aallottain tulevat vatsa/selkäkivut jo ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt edes alkaa. Oon heräillyt siihen toistuvasti joka yö..
Tässä on nyt suljettu kohdunulkoista raskautta pois hcg-määrityksillä ja yksi ultrakin jo tehty viikko sitten, jossa raskauspussi näkyi kohdussa, tulehdukset suljettu pois... Ei siellä tietysti muuta olisikaan voinut näkyä, mutta kohdun ulkoinen on siis vähintäänkin epätodennäköinen kun hcg nousi myös hyvin... Lääkäri epäili syyksi vaan kovaa ummetusta ja nyt tuntuukin, että suolisto on tässä se joka vaivaa... Oon vetänyt pegorionia ja vettä ja luumuja litrakaupalla ja yrittänyt syödä yliterveellisesti.
Sunnuntaina tuli vessassa pyyhkäistessä tippa verta ja olin jo ihan varma, että kesken se varmaan meni tai on vähintäänkin tilanne jossa yksi alkio on kohdussa ja yksi jossain muualla ... :banghead: Stressin määrä on iso jo nyt ja mietin, että jos ei muuten niin varmaan stressaan alkion hengiltä .. Epäsäännöllinen ja raskas 3-vuorotyö ei yhtään auta asiaa enkä vielä ole kehdannut pomolle kertoa, kun pelkään että menee kesken kuitenkin. Pari päivää jouduin olemaan jo poissa.. Pahoinvointia ei onneksi ole ollut.. Rinnat on turvonneet varmaan kaksinkertaisiksi.
Toivon meille kaikille rutkasti onnea matkaan ❤❤