Huhtikuisten höpinät

Täällä sama fiilis, ja kirjoitin sen paketin kylkeen tussilla että "ei ennen perjantaita" :wtf::woot::woot:
Löysin Pampersin sivuilta tän mitä tapahtuu milläkin viikolla-jutun, ja siinä oli että viidennellä viikolla ilmeisesti odotettavissa kovempia tuntemuksia kun selkäranka kehittyy, ja istukka alkaa toimia. Muutenkin selkeä juttu. Mulla kova paineen tunne alavatsassa koko ajan ja selkää särkee myös menkkamaisesti. Tää on ihan hirveää kun ei ole itse puikoissa mitä mun kehossa tapahtuu:sorry: ei vuotoa vieläkään. Harmaita hiuksia senkin edestä:grin

Joo siis sama. Ja vielä hemmetti tuli joku uutinen vastaan että stressi aiheuttaa keskenmenoja yms. Ei sit yhtään helpottanut tätä oloa :shifty:

Tietää helppoja kuukausia meidän puolisoille näillä näytöillä :3some:smiley-angry026:smiley-angelic008:excited001:happy093

Kyl niin tekis mieli mennä ens viikolla yksityiselle ultraan, et näkis onko kaikki ok. Mut sit taas jos onkin huonoja uutisia, niin maksaa siittä 140. No saas nähdä mitä teen. :woot:

Luulen et noin "pitkällä" ei oo väliä ajankohdalla. Riippuu tulos ihan hcg:sta. Onko sulla sitä katsottu koskaan? Koska oot tehny ekan + testin?

Ei oo ikinä kai katottu tota hcg:tä ja ekan plussan tein lauantaina. Oli menkat jo viikon myöhässä ja oli selkeä plussa silloin. On tää sellasta herran haltuun olemista nyt :nailbiting:

Ei oo ikinä kai katottu tota hcg:tä ja ekan plussan tein lauantaina. Oli menkat jo viikon myöhässä ja oli selkeä plussa silloin. On tää sellasta herran haltuun olemista nyt :nailbiting:

No jep, tää on kamalaa aikaa :woot: Mulla näytti rv4+6 3+.

Huomenta, kyllä täällä kävi nyt niin että tämä raskaus päättyi, ennen kun alkoi edes kunnolla. Kaikkea hyvää teille kaikille jatkoon!!:Heartbigred

Voi ei, mä oon niin surullinen sun puolesta :sad001 itellä yks keskenmeno takana viime talvelta ja tiedän, miltä se tuntuu.. voimia paljon jaksamiseen :Heartbigred

Täälläkin palattiin lähtöruutuun, eilen illalla alkoi verinen vuoto ja nyt tein digin joka näytti 1-2 vkoa. Oletan että hcg ei oo noussut kun se näytti tota viikko sittenkin. Kuukuppi kaivettu käyttöön takaisin... :smiley-angry017

Täälläkin palattiin lähtöruutuun, eilen illalla alkoi verinen vuoto ja nyt tein digin joka näytti 1-2 vkoa. Oletan että hcg ei oo noussut kun se näytti tota viikko sittenkin. Kuukuppi kaivettu käyttöön takaisin... :smiley-angry017

Vo hemmetti! :sad001:sad001 Joo ei siinä mee kun max 8pv niin tuloksen pitäs vaihtua "2-3" jos tuplaantunut. :smiley-angry017
Ihan todella paljon tsemppiä :Heartpink

Muokattu viimeksi:

Voi ei! Tsemppiä :sad010:Heartred

On se jotenkin niin karua peliä tämä kun osa joukosta tippuu pois :sorry: Ja kyllä sitä vain miettii että miten itselle käy. Mulla on kanssa kokemusta keskenmenosta, ihan eka raskaus päättyi niin. Sen jälkeen oon kuitenkin saanut kaksi onnistunutta raskautta ja ihanaa lasta. Mutta on se vaan piinaavaa kun ei voi tietää kuinka käy, ihanaa olisi heittäytyä sellaiseen ruusunpunaiseen nautiskeluun, mutta ei sitä vaan uskalla. Vaikka toisaalta mitä se etukäteen murehtiminenkaan auttaa.

Voi ei, tsempit täältäkin :Heartpink

Kylläpä täällä on ollut paljon ikäviä uutisia. Ei toivoisi kuulevansa yhtäkään :sad001 Samaa mieltä Tiikerin kanssa, että olisi ihana vaan antaa ajan kulua ja nauttia, mutta jatkuvasti jännittää, miten käy. Kaikkea hyvää tulevaisuuteen menetyksiä kokeneille ja jaksamista :Heartred

Meillä on tänään tuo totuuden hetki ultrassa, 7+2 pitäisi olla suunnilleen. Vaikka eipä sekään ole tae mistään ja kertoo vain sen hetkisen tilanteen. Oireet on kovin aaltoilleet ja viime päivinä oli polttavaa vatsakipua, joten aika jännittynein mielin sinne suuntaan. Lääkäri uskoi johtuvan oksentelusta, mutta ei se saa omaa mieltä tyyneksi, kun muutenkin jännittää.

On se jotenkin niin karua peliä tämä kun osa joukosta tippuu pois :sorry: Ja kyllä sitä vain miettii että miten itselle käy. Mulla on kanssa kokemusta keskenmenosta, ihan eka raskaus päättyi niin. Sen jälkeen oon kuitenkin saanut kaksi onnistunutta raskautta ja ihanaa lasta. Mutta on se vaan piinaavaa kun ei voi tietää kuinka käy, ihanaa olisi heittäytyä sellaiseen ruusunpunaiseen nautiskeluun, mutta ei sitä vaan uskalla. Vaikka toisaalta mitä se etukäteen murehtiminenkaan auttaa.
Sama. Mulla kans kaks keskenmenoa ennen onnistuneita raskauksia. Nyt just alkoi mun kauhujen viikko eli rv 5+. Neljästä raskaudesta kolmessa oon vuotanut just tällä viikolla ja niistä kolmesta kaks keskeytyi :sorry:

Kylläpä täällä on ollut paljon ikäviä uutisia. Ei toivoisi kuulevansa yhtäkään :sad001 Samaa mieltä Tiikerin kanssa, että olisi ihana vaan antaa ajan kulua ja nauttia, mutta jatkuvasti jännittää, miten käy. Kaikkea hyvää tulevaisuuteen menetyksiä kokeneille ja jaksamista :Heartred

Meillä on tänään tuo totuuden hetki ultrassa, 7+2 pitäisi olla suunnilleen. Vaikka eipä sekään ole tae mistään ja kertoo vain sen hetkisen tilanteen. Oireet on kovin aaltoilleet ja viime päivinä oli polttavaa vatsakipua, joten aika jännittynein mielin sinne suuntaan. Lääkäri uskoi johtuvan oksentelusta, mutta ei se saa omaa mieltä tyyneksi, kun muutenkin jännittää.

Joko on ultra ohitte? :nailbiting:

Tulee kyllä surku näistä toisten huonoista uutisista. :sad001 ja elävästi tulee omat vastaavat tilanteet mieleen.
Vaikka itse saikin ekassa ultrassa hyviä uutisia, niin silti on ns. pelko persiissä koko ajan ja miettii, että vieläkö se sydän siellä lyö. :nailbiting: en tiiä onko pakko varata joku mielenrauhaultra vielä ennen nt-ultraa, siihen on kuitenkin vielä pieni ikuisuus, eikä dopplerilla voi vielä sykettä kuulla...

Tulee kyllä surku näistä toisten huonoista uutisista. :sad001 ja elävästi tulee omat vastaavat tilanteet mieleen.
Vaikka itse saikin ekassa ultrassa hyviä uutisia, niin silti on ns. pelko persiissä koko ajan ja miettii, että vieläkö se sydän siellä lyö. :nailbiting: en tiiä onko pakko varata joku mielenrauhaultra vielä ennen nt-ultraa, siihen on kuitenkin vielä pieni ikuisuus, eikä dopplerilla voi vielä sykettä kuulla...
Mulla ihme kyllä dopplerilla vilkkuu näytöllä ne sykkeet jo vaikkei sitä ääntä kuulu. Helpottaa ku kuitenkin näkee eikä ne 140+ sykkeet oikeen voi omiakaan olla :grin

Mulla ihme kyllä dopplerilla vilkkuu näytöllä ne sykkeet jo vaikkei sitä ääntä kuulu. Helpottaa ku kuitenkin näkee eikä ne 140+ sykkeet oikeen voi omiakaan olla :grin

Vau, no onpa sit herkkä doppler! :woot: Pitäisköhän itsekin harjoitella uuden dopplerin käyttöä jo... :rolleyes::smiley-ashamed005

Milläs viikolla sillä dopplerilla vois olla mahdollista saada kuuluviin? Hitsi kun en enää yhtään muista edellisistä.

Vau, no onpa sit herkkä doppler! :woot: Pitäisköhän itsekin harjoitella uuden dopplerin käyttöä jo... :rolleyes::smiley-ashamed005

Ei kun mun versiossa ei oo näyttöä ollenkaan, voi siis ainoastaan kuulla. Hitsi. :think005

Takaisin