Huhtikuisten höpinät

siis voin samaistua tähän tuskaan. Mulla alko tänään iltapäivällä töissä aivan järkyttävät vatsakrampit, jotka aina helpotti ja sitten alkoivat uudestaan. Tuntuivat melko samalle kun edellisen raskauden keskenmenon supistelut. Olin aivan maani myynyt ja 100% varma että nään verta seuraavalla kerralla kun meen vessaan. Ja vessassahan tulikin sitten ravattua. Itkua ja pettymystä pidättelin töissä. Kivut jatkui vielä kun pääsin kotiin, yhteensä ehkä tunnin ajan, ja sen jälkeen loppuivat?! Ja onneksi vuotoa ei näy. Nyt enää lähinnä tuntuu pientä nipistelyä välillä.. oon toki iloinen että krampit ei jatkuneet mutta kyllä säikäytti:sorry::sorry:

Voiskohan johtua kun on enempi liikkeellä, niin on kipuja Enemmän?
Tänään ollaan kävelty todella paljon, ja mulla kans tuntunut enempi kipua.

Voiskohan johtua kun on enempi liikkeellä, niin on kipuja Enemmän?
Tänään ollaan kävelty todella paljon, ja mulla kans tuntunut enempi kipua.

Totta, voi olla! Mulla oli nimittäin eka työpäivä loman jälkeen.

Totta, voi olla! Mulla oli nimittäin eka työpäivä loman jälkeen.
No niin mullakin, mut teen istumatyötä kotona :grin lomalla olin aktiivisempi, tehtiin mm 6km metsälenkkejä ennen kuin klinikalta komennettiin lepoasentoon lievän hyperin vuoksi.

O-ou... Kävin äsköttäin wc:ssä. Siinä istuessa katsoin pönttöön. Näkyi valkoista limaa ja vaaleaa verta. Nyt hieman jyhmiin kohdun kaulaa. Voi kun mä toivon ettei tää olisi tässä nyt..:smiley-angry017

O-ou... Kävin äsköttäin wc:ssä. Siinä istuessa katsoin pönttöön. Näkyi valkoista limaa ja vaaleaa verta. Nyt hieman jyhmiin kohdun kaulaa. Voi kun mä toivon ettei tää olisi tässä nyt..:smiley-angry017

Voi ei! :sorry: :Heartred
Toivottavasti olisi vain harmitonta alkuraskauden tiputtelua. :smiley-angelic001

Joo siis tää on niin kamalaa :banghead: joka vessakäynti ajattelee et "huh, ei verta" :angelic: Ja tänään laskin et digin pitäs näyttää 3+, jos hcg on noussut normaalisti. Ja näyttihän se onneks! Mut oli pitkä aika odotella tulosta :shy:

Kuinka paljon sulla olikaan menkat myöhässä? Tai ootko koska tehnyt ekan digin? Mää tein digin jossa oli 1-2 viikkoa 9.8 ja mietin että uskaltaako jo tän viikon perjantaina tehdä toisen digin ja eikös siinä pitäis olla sitten 2-3 vkoa tulos? Mää oon kans aivan paniikissa koko ajan ravaamassa vessassa, tein virheen ja tein tänään toisen testin ja viiva oli haaleampi kun eilen.. ei tosin mitään erikoista kipua eikä vuotoja ole, joten odotan sinne perjantaihin sen digin kanssa.. ens viikolla ollaan sunnuntaista asti vaelluksella, niin en testejä aio tehdä.

En tiiä voiko näin sanoa, mut ihanaa lukea teidän muiden kirjoituksia. Samoilla fiiliksillä täällä. Epätodellista ja pelkää, että kaikki loppuu ennenkuin alkaakaan. Meillä hyvin luultavasti viimeinen lapsi, jos loppuun asti päästään. Tein ensimmäistä kertaa elämässä tänne nimimerkin :grin:grin aiemmissa raskauksissa vaan tyytynyt lueskelemaan taustapiruna. Mut tää kirjoittelu on aika hauskaa! Ja nyt pitää ottaa tää viimeinen mahdollisuus kaikkeen raskaus"hömppään" :happy::Heartred

Huomenta, kyllä täällä kävi nyt niin että tämä raskaus päättyi, ennen kun alkoi edes kunnolla. Kaikkea hyvää teille kaikille jatkoon!!:Heartbigred

Saa nähdä kuinka itselle käy, eilen illalla vaaleanpunaista valkovuotoa ja tänä aamuna kun lähdin liikkeelle niin alko hirvee kipu mahassa:sour: rauhoittu kun kävin vessassa, mutta kyllä tää nyt tuntuu siltä että loppuu kans ennenkö edes alkaa:smiley-angry017 peruin jo illalla neuvolan soittoajankin. Odotellaan nyt vielä ens viikko jos ei nyt mitään vuotoa ala. Kylläpä masentaa.

Kuinka paljon sulla olikaan menkat myöhässä? Tai ootko koska tehnyt ekan digin? Mää tein digin jossa oli 1-2 viikkoa 9.8 ja mietin että uskaltaako jo tän viikon perjantaina tehdä toisen digin ja eikös siinä pitäis olla sitten 2-3 vkoa tulos? Mää oon kans aivan paniikissa koko ajan ravaamassa vessassa, tein virheen ja tein tänään toisen testin ja viiva oli haaleampi kun eilen.. ei tosin mitään erikoista kipua eikä vuotoja ole, joten odotan sinne perjantaihin sen digin kanssa.. ens viikolla ollaan sunnuntaista asti vaelluksella, niin en testejä aio tehdä.

Mulla ei menkkoja tullut, kun 12.7 poistettiin vasen munanjohdin kohdunulkoisen takia, ja siittä meni pari vk niin oli ovulaatio. Ekan digin tein 6.8 ja toisen 4pv päästä, niin näytti 2-3. Jos mää oikeen laskin niin sulla digin pitäs näyttää tänään 2-3, jos hcg on tuplaantunut normaalisti. Eli voit jo testata:angelic: Onko sulla sama testi käytössä? En ois huolissaan yhdestä testistä, vaan jos on nyt taas haaleampi niin sitten vasta.

Saa nähdä kuinka itselle käy, eilen illalla vaaleanpunaista valkovuotoa ja tänä aamuna kun lähdin liikkeelle niin alko hirvee kipu mahassa:sour: rauhoittu kun kävin vessassa, mutta kyllä tää nyt tuntuu siltä että loppuu kans ennenkö edes alkaa:smiley-angry017 peruin jo illalla neuvolan soittoajankin. Odotellaan nyt vielä ens viikko jos ei nyt mitään vuotoa ala. Kylläpä masentaa.

Ymmärrän täysin :inpain: Niin kamalaa tää alkuraskaus, kun on niin kova pelko :oops: Toisaalta, jos järkevästi ajattelisi, niin keskenmenoille ei voi itse mitään, ja toisaalta on voinut olla tuulimuna, ja ei raskaus pääty jos kaikki ois kunnossa. Toivottavasti tässä olis nyt vaan normaalista alkuraskauden vuodosta :smiley-ashamed008 Tiedän, että aina on huonoin vaihtoehto vaan mielessä :smiley-ashamed005 Kuinka pitkällä rv oot?

Ymmärrän täysin :inpain: Niin kamalaa tää alkuraskaus, kun on niin kova pelko :oops: Toisaalta, jos järkevästi ajattelisi, niin keskenmenoille ei voi itse mitään, ja toisaalta on voinut olla tuulimuna, ja ei raskaus pääty jos kaikki ois kunnossa. Toivottavasti tässä olis nyt vaan normaalista alkuraskauden vuodosta :smiley-ashamed008 Tiedän, että aina on huonoin vaihtoehto vaan mielessä :smiley-ashamed005 Kuinka pitkällä rv oot?
Niin sulla olikin se munanjohdin juttu, hyvä että sulla etenee odotetusti :)

Sehän tässä onkin vaikeaa hyväksyä vaikka sen ymmärtää, ettei sille voi mitään. Edellisistä kuukautisista on pari päivää yli 5 viikkoo.

Oliko niin, että cb:n digitesti pitäs tehdä aamulla, et näyttää ne viikot oikein?:angelic:

Tein siis eilen illalla ja näytti 2-3. Laskisin et olis pitänyt olla 5+2 eli kai 3+? Vai miten?:bookworm:

Oliko niin, että cb:n digitesti pitäs tehdä aamulla, et näyttää ne viikot oikein?:angelic:

Tein siis eilen illalla ja näytti 2-3. Laskisin et olis pitänyt olla 5+2 eli kai 3+? Vai miten?:bookworm:

Luulen et noin "pitkällä" ei oo väliä ajankohdalla. Riippuu tulos ihan hcg:sta. Onko sulla sitä katsottu koskaan? Koska oot tehny ekan + testin?

Mä en uskalla tehdä digiä vieläkään, ostin sen, mut en tiedä jos uskallan tehdä ollenkaan :nailbiting: laskin et perjantaina vois olla laskennallisesti arvot sellaiset et se 3+ pitäis näkyä. Mut entä jos ei näy? Mähän tuun hulluksi viikonloppuna :sorry:

Mä en uskalla tehdä digiä vieläkään, ostin sen, mut en tiedä jos uskallan tehdä ollenkaan :nailbiting: laskin et perjantaina vois olla laskennallisesti arvot sellaiset et se 3+ pitäis näkyä. Mut entä jos ei näy? Mähän tuun hulluksi viikonloppuna :sorry:

Tiiän ton tunteen! Mulla oli sama eilen, ku laskin et perjantaina hcg oli sen 953, niin nyt Maananantaina se on pakko olla yli 2500, et se näyttää 3+, ja jumankauta sitä odotusta. Toivotaan että näyttää sulla kans :angelic:

Täällä sama fiilis, ja kirjoitin sen paketin kylkeen tussilla että "ei ennen perjantaita" :wtf::woot::woot:
Löysin Pampersin sivuilta tän mitä tapahtuu milläkin viikolla-jutun, ja siinä oli että viidennellä viikolla ilmeisesti odotettavissa kovempia tuntemuksia kun selkäranka kehittyy, ja istukka alkaa toimia. Muutenkin selkeä juttu. Mulla kova paineen tunne alavatsassa koko ajan ja selkää särkee myös menkkamaisesti. Tää on ihan hirveää kun ei ole itse puikoissa mitä mun kehossa tapahtuu:sorry: ei vuotoa vieläkään. Harmaita hiuksia senkin edestä:grin

No niin mullakin, mut teen istumatyötä kotona :grin lomalla olin aktiivisempi, tehtiin mm 6km metsälenkkejä ennen kuin klinikalta komennettiin lepoasentoon lievän hyperin vuoksi.

Joo kyllä tää alkuraskaus on yhtä mysteeriä näiden kipujen ja kolotusten kanssa :schoked025

Takaisin