Huhtikuisille on nyt perustettu oma salainen ryhmä! Lue täältä, kuinka pääset mukaan. :)

Mulla ei jostain syystä kone etsi niitä mun viestimääriä vaikka ohjeiden mukaan oon yrittäny katsoo..:/
 
Mulla ei jostain syystä kone etsi niitä mun viestimääriä vaikka ohjeiden mukaan oon yrittäny katsoo..:/
Haku -toiminto tökkii, on tökkinyt jo piiiiitkään :/ mutta laskin viestisi profiilisi kautta ja nyt on viestejä tarpeeksi salaista puolta varten :) laita yksäriä Vargynjalle, niin hän hoitaa lisäilyt :)
 
Onko nää sivuton laskurit jotenkin nollaantuneet ettei profiilistakaan näy enää kuin uusimmat viestit? :O En oo muutamaan viikkoon työkiireiden takia täällä käyny ja nyt kun koetin etsiä/laskea kirjoteltuja viestejäni niin näkyi vaan tänään kirjottamat uusimmat... Täytyy vissiin taas kirjotella lisää ja ootella, et toi 30 viestiä täyttyisi :sad001
 
Foorumilla tehtiin hiljattain suursiivous, joka tyhjensi haun ja viestit profiilista. Viestiketjuissa viestit on paikoillaan. Asiasta lisätietoa täällä. Salaisten ryhmien suhteen lisätietoa täällä. Ei siis tarvitse kirjoittaa kolmeakymmentä uutta viestiä. :)
 
Profiilista näkee viestimäärän. Selaimella klikkaa omaa nimimerkkiäsi vaikka viestin vierestä tai ylhäältä. Sovelluksella (ainakin Androidilla) kun avaa vasemmalla ylhäällä olevan valikon tulee ylös näkyviin pään kuva josta pääsee näkemään mm. viestimäärän. :)
 
Profiilista näkee viestimäärän. Selaimella klikkaa omaa nimimerkkiäsi vaikka viestin vierestä tai ylhäältä. Sovelluksella (ainakin Androidilla) kun avaa vasemmalla ylhäällä olevan valikon tulee ylös näkyviin pään kuva josta pääsee näkemään mm. viestimäärän. :)

Hei. olen unohtanut koko salaisen puolen.. :D
liitätkö minut mukaan?
 
Takaisin
Top