Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa kirjoitella jotain vaan joka ketjuun niin äkkiä saa sen vaaditun määrän täyteen ja sitten vaan salaiselle puolelle höpisemäänMäkään en ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella niin paljoa että oisin päässyt salaiselle puolelle vaikka syksystä asti olenkin foorumia seuraillut aina silloin tällöin. Loma alkoi viime viikolla, en tiedä ehtiikö vielä ennen h-hetkeä mukaan keskusteluihin...Laskettuun aikaan vajaa 4 viikkoa, vointi on vielä ihan hyvä.
Salaisella puolella ollaan lähes kaikki varmaanOletko vasta liittynyt keskusteluihin? Mitä kuuluu tähän hetkeen?
Minulla on menossa rv 35 ja viimein loma häämöttää edessä, niin uskaltauduin etsimään hieman vertaisiakin.
Olen uusi foorumilla. Löytyykö muita?
Hei. Kiva kuulla että on samassa tilanteessa olevia löytyy :) Minäkin tänne koitin väsätä viestejä kiireesti, mutta väsähdin.Mäkään en ole ehtinyt/jaksanut kirjoitella niin paljoa että oisin päässyt salaiselle puolelle vaikka syksystä asti olenkin foorumia seuraillut aina silloin tällöin. Loma alkoi viime viikolla, en tiedä ehtiikö vielä ennen h-hetkeä mukaan keskusteluihin...Laskettuun aikaan vajaa 4 viikkoa, vointi on vielä ihan hyvä.
Mukava kun laitoit viestiä ^^. Näytätkin jo päässeen sinne mystiseen salaryhmään :DMinäkin nyt vasta loppu metreillä kirjoittelen täällä, kun olis niin kiva seurata, että mitä samassa tilanteessa oleville kuuluu. Täällä mennään 35+6. Nyt viestittelyä, että pääsee salaiseen ryhmään.
Kiitos! Sillä mielellä aloitinkin ketjun että olisi hyvä alusta laitella viestejä vielä pääsyvaatimuksiin sopivasti :DAjattelin vain vinkata, että meillä on aktiivisempi keskustelu tuolla salaisella puolellakauheasti uusia ei ole mun silmään näkynyt, tervetuloa keskustelemaan!