Horoskooppeja ja astrologiaa (:

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ccix
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ccix

Piirimestaruustason postaaja
Itse hurahdin joskus teinivuosina astrologiaan ja noh, en nyt mikään matami oo, mut ihan mielenkiinnosta oon tutkinut niin mieheni kuin poikani kartat :) Olis kiva tietää, minkälaisia perheitä täällä on siis astrologisessa mielessä.

Eli meillä minä olen kalat (nousu vesimies), mies neitsyt (nousu skorppari) ja uusin tulokkaamme siis vaaka (nousu neitsyt) ja tältä istumalta koen tän meidän perheen dynamiikan hyvin toimivaksi (: ja olin positiivisesti yllättänyt poikamme kartasta, oikein hyvää tulevaisuutta povaa :D

Mitä nuo nousut ovat?
Meillä on mies jousimies, minä skorpionin ja tyttö härkä.
Äkkiseltään aika huono yhdistelmä.

täällä jousimies asc vaaka kuu rapu

mies kalat asc vesimies kuu vaaka

poika vesimies asc rapu yhtymä jupiter kuu oinas

onhan noita tullut tutkittua :rolleyes:
voipi olla että ollaan vielä jossain vaiheessa lujastikin napit vastakkain vaakapuolinemme tuon oinas-kuisen kanssa, kenties mies vielä enemmän kun hänellä ei ole mitään oinaassa. mulla kuitenkin mars dc oinas. pojan mars vaaka taas on mun nousumerkillä.

aika hyvin nuo kytkeytyvät toisiinsa ja tietysti löydän meidät kartoistamme ;)

En ymmärrä tätä lainkaan (enkä oo asiaa tutkinu).. osaisko ccix vähän selventää (kun noi meiän horoskoopit laitan)..?

Ite - kaksonen
Mies - leijona
Tyttö - rapu

Lya, lyhyesti noi nousumerkit kuvastaa ensivaikutelmaa ihmisestä, identiteettiä. Vahvistuu myöhemmällä iällä. (näin itse olen asian ymmärtänyt)

Blaueblumme, meilläkin pojan kuu on oinaassa, et saapi nähdä miten sit tulee vaikuttaman meidän harmoniaan :D miehen kuu on leijonassa ja mulla neitsyessä. Jotenkin noiden miestin kuu-merkit tuntuu epäedulliseltä mulle, vaikkakin juuri tuo mun nousu veskari kaipaakin leijonaa :)

åke, noh mitenköhän mie sulle avaisin... ihan vaan aurinkomerkkien perusteella. Varsinkaan kun mulla ei esim. kaksosista oo kauheasti kokemusta :D en siis tunne juuri lainkaan, joten kaikki perustuu lukemaani. Vierekkäiset merkit on usein haasteellisia toisilleen, eli tässä tapauksessa teidän tyttö on just siinä teidän välissä (enkä siis halua että mustavalkoisesti tässä raapustan, et vaikeeta tulis olemaan ja toisekseen vanhempi-lapsi suhde nyt on tietty eri asia kuin parisuhde) Kaksonen ja leijona mun ymmärryksen mukaan toimii suht moitteettomasti yhteen :)

...jos sua åke kiinnostaa, niin astro.fi:ssa saa tehtyä syntymäkartan ja lyhyen ja yksinkertaisen tulkinnan (ilmainen). Siinä voi sitten naureskella osuuko yhtään oikeaan, tosiaan tuolla on aika yleispätevää tekstiä, mut kartan saa tehtyä :)

ccix
eli miehilläsi on räiskähtelevät tulikuut, siinä missä sun maakuusi osuu miehen auringon ja pojan nousun kanssa samaan merkkiin, siispä neitsyt-energia ei ole vierasta heillekään. ei ollenkaan huono piirre perhesynastriassa :wink

Mä olen vaaka, nouseva leijona.
Mies on kauris, nouseva jousimies.
Poikamme on skorpioni, nouseva jousimies.

En sitten osaa sanoa noista keskinäisistä suhteista mitään, jos joku haluaa, voi avata mullekin :)

En ymmärrä ollenkaan noiden nousu-juttujen päälle, en ole ikinä ymmärtänyt miten ne katsotaan ja mitä ne tarkoittavat. No, enivei meidän perheessä tulee mitä luultavimmin kipunat lentämään kun itse olen skorpioni, mies oinas ja pienokaisesta tulee leijona :grin

Mitä näitä olen lukenut, niin ollaan miehen kanssa tyypillisiä merkimme edustajia.

Maiden, teidän perheessä auringot samoissa elementeissä kuin meillä, ja itse koen aina tulen sotkevan pakkaa :D johtuu varmaan kun itse edustan vettä. Nousukkaat teillä taas kaikilla tulielementissä - uskoisin, että suht voimakkaita tunteita ja mielipiteitä jaatte :) Mun näkökulmasta teidän merkit vaikuttaa olevan ihan mukavassa suhteessa, vaikka toisaalta noi teidän tulinousut saattaakin just heitttää hyvän kaaoksen seesteiseen arkeen.

Jelly Bean, mä koen itse oinaat eläinradan viheliäisimpänä merkkinä (siis miesoinaat, naisten kaa tuun jokseenkin toimeen) ja kun sä oot vielä skorppari - oletan, että ette välty yhteenotoilta? Toisaalta en usko et skorppari ja oinas on ihan niin paha kombo kuin esim oinas-kalat (nimim. kokemusta on). Jellona voi sitten tuoda vähän lisää väriä kuvioon ja sulle harmaita kunhan varttuu. Tosin itse oon kokenut lejona-lapset varsin huolettomiksi ja ihanan elinvoimaisiksi - ehkä se leijonan turhamaisuus ja itserakkaus kehittyy vasta sit aikuisiällä.

Ja nyt kun tänne kirjoittelen näitä omia mielipiteitä, niin älkää kukaan ajatelko, et jostain jotain tiedän :P ihan vaan empiirisen tutkimuksen tuloksia... :D

Ompas kiinostavaa. Empä ole itse näihin perehtynyt, mutta vähän ehkä huvittais. Meillä mies on vaaka, mä vesimies ja poika leijona :) osaisko joku kertoa näiden yhteensopivuudesta? :)

Mäkään en oo mitenkään erityisesti tutkaillu horoskooppeja, mut tuolta astro sivulta joskus lueskellut juttuja. Meillä mies ja minä molemmat ollaan leijonia ja poika on härkä. :)

Meillä minä olen kalat, mies on oinas ja poika on kaksonen. Me riidellään aika tulisesti välillä, niin kuin ccix oli sanonutkin aiemmin, kalat ja oinas on vähän vaikea yhdistelmä :D

Mä kans haluisin tietää minkälainen tahtojen taisto täällä on ku meidän perheestä löytyy keväällä sit :D
Äiti Neitsyt ♍
Isä Leijona ♌
Toukka <3 Härkä♉

Haluaako joku selventää meidänkin horoskooppeja! :D

Minä: jousimies
Mies: vaaka
Tuleva pikkumies luultavasti kalat

Kiva, kun näinkin moni on jossain määrin horoskoopeista kiinnostunut :) ja varsinkin, kun tuskin kovinkaan moni niiden pohjalta perhettä rakenna niin hauskaa nähdä, millaisia perheitä sitä syntyykään :D

hillevi, mun näkövinkkelistä teillä on ihan hyvin merkit siellä. Ilman merkit on ehkä hieman ailahtelevia (eli vaaka-vesimies), mutta tuskimpa teillä kamalaa dramatiikkaa on. Ja leijona-vesimies, vastakkaiset ns täydentävät toisiaan, joten uskoisin sulle ja pojallesi muodostuvan hyvä suhde, vaikka huomiota vaativia nuo leijonat ovatkin - tuskin haittaa sinua.

Sartsi, on teidän vaa'alla kestämistä :D

newi, itse kalana pidän kovasti jousimiehistä; sopivan voimakastahtoisia tulisieluja ja jännittäviä persoonia (: vaaka on ehkä hieman rauhallisempi, teidän suhteen hiljainen järkeilijä. uskoisin, että teillä menee kuitenkin varsin hyvin yksiin, vaikka jousimiehenä saatat olla vaa'alle välillä kovin impulsiivinen, jos sieltä kalat poika on tulossa, niin joko puskee kauhea rasavilli tai hyvin herkkä sieluinen mietiskelijä, eli rasavilli on ehkä enempi sinne äidin suuntaan (äidin poika) kun taas mahdollisesti herkkä kalat saa hyvin tukea vaa'alta :D mun mielestä ihan mukava perheyksikkö teillä (:

Kiitos ccix :) mä vähän koitin itseasiassa itsekin tutustua aiheeseen, mutta lueskelin kaikista merkeistä enemmänkin erikseen. Minä ja tuo poika 1 v 5 kk on kyllä tähän mennessä sovittu luonteinemme oikein hyvin yhteen ja ymmärrän jotenkin hyvin kaikki hänen oikut. Minä ja mies taas ollaan yllättävän tulinen pari, pääosin toimitaan hyvin yhteen, mut myös tuota sun mainitsemaa dramatiikkaa löytyy :D

Jonsku88, neitsyessä oon huomannu ison ero mitä tulee sukupuoleen (oma mies siis neitsyt), naispuoliset neitsyet mielestäni siis vastaavat enemmän sitä yleistä kuvausta merkistä, ovat hyvin tarkkoja, jossain määrin tiukkoja ja siistejä ihmisiä, sekä hyvin maanläheisiä ja kaipaavat tiettyä rutiinia ja tasapainoa arkeen ja mitä taas leijonaan tulee, voisin kuvitella, että sua joskus ottaa päähän sun miehes ehkä hieman välinpitämätön asenne sun arvoja kohtaan (leijonat kun tuppaa olemaan hieman itsekeskeisiä).
Härkä on sitten aika uhmakas, vaikkakin hyvin järkiperäinen tyyppi. Maa-merkit nyt yleisesti ottaen on varsin säyseää sakkia, joten ainakin sun ja toukan välillä luulisi löytyvän ihan vakaa suhde. Vanhemmalla iällä voi olla, että härkä saattaa pistää leijonalle hanttiin aika paljon.

Välillä tuntuu hieman tyhmältä jakaa näit mun "mielipiteitä", mutta koitan mahdollisimman yleispätevästi kertoa - kyse vaan aurinkomerkeistä. Kokonaiskarttahan sit selventäis enempi.

Ite olin tosi jännitty, et minkälaisen tähtikartan meidän pienimies saa, ja nyt tosiaan vain ja ainoastaan toi kuu-oinas mua vähän jänskättää, tuleeko kuinka voimakkaana näkymään :D

Takaisin