Horoskoopit

Agnés

Sukkela juttelija
Elokuiset 2021
Keskustellaanko hieman horoskoopeista?

Selvitin juuri, että ensi vuonna on kiinalaisessa horoskoopissa härän vuosi. Täällä https://kiinalainenuusivuosi.fi/harka/ kerrotaan häristä näin:

"Härän vuonna syntyneet ihmiset ovat kärsivällisiä ja vähäpuheisia ja he herättävät muissa luottamusta. He ovat kuitenkin usein omalaatuisia ja kiihkoilevia ja he suuttuvat helposti. Härkä-ihmiset pitävät yksinäisyydestä, eivätkä he siten erityisemmin nauti sosiaalisesta elämästä. He ovat myös sangen riippuvaisia toisista ihmisistä, loogisia ja jääräpäisiä. He ovat tuliluontoisia, ja vaikka he puhuvatkin vähän, ovat he puheissaan sangen kaunopuheisia. Härkä-ihmiset ovat sekä fyysisesti että henkisesti eloisia ja valppaita. Heidän kanssaan on yleensä helppo tulla toimeen. He voivat silti olla sangen itsepäisiä ja he vihaavat epäonnistumista ja vastustusta. He tulevat parhaiten toimeen käärmeiden, kukkojen ja rottien kanssa."

Sepäs sattui sopivasti, kun meidän perheessä minä olen käärme, esikoinen kukko ja mies rotta. :hilarious:

Perinteisessä horoskoopissa ryhmäläisille on tulossa leijonia ja neitsyitä, riippuen onko la alku- vai loppukuusta. Eli meille leijona, ellei sitten synny reilusti etuajassa. Itse olen jousimies, mies on rapu ja esikoinen skorpioni.

Onko muita horoskoopeista kiinnostuneita? :)
 
Keskustellaanko hieman horoskoopeista?

Selvitin juuri, että ensi vuonna on kiinalaisessa horoskoopissa härän vuosi. Täällä https://kiinalainenuusivuosi.fi/harka/ kerrotaan häristä näin:

"Härän vuonna syntyneet ihmiset ovat kärsivällisiä ja vähäpuheisia ja he herättävät muissa luottamusta. He ovat kuitenkin usein omalaatuisia ja kiihkoilevia ja he suuttuvat helposti. Härkä-ihmiset pitävät yksinäisyydestä, eivätkä he siten erityisemmin nauti sosiaalisesta elämästä. He ovat myös sangen riippuvaisia toisista ihmisistä, loogisia ja jääräpäisiä. He ovat tuliluontoisia, ja vaikka he puhuvatkin vähän, ovat he puheissaan sangen kaunopuheisia. Härkä-ihmiset ovat sekä fyysisesti että henkisesti eloisia ja valppaita. Heidän kanssaan on yleensä helppo tulla toimeen. He voivat silti olla sangen itsepäisiä ja he vihaavat epäonnistumista ja vastustusta. He tulevat parhaiten toimeen käärmeiden, kukkojen ja rottien kanssa."

Sepäs sattui sopivasti, kun meidän perheessä minä olen käärme, esikoinen kukko ja mies rotta. :hilarious:

Perinteisessä horoskoopissa ryhmäläisille on tulossa leijonia ja neitsyitä, riippuen onko la alku- vai loppukuusta. Eli meille leijona, ellei sitten synny reilusti etuajassa. Itse olen jousimies, mies on rapu ja esikoinen skorpioni.

Onko muita horoskoopeista kiinnostuneita? :)

En ole varsinaisesti kiinnostunut horoskoopeista itse, mutta mies on kiinalainen joten tämä on tärkeä asia hänen perheelleen ja lapsen isoisä päättää taas kiinalaisesta nimestä joka tulee tämän horoskoopin mukaan.
 
Mä en myöskään ole sen syvemmin kiinnostunut horoskoopeista, mut hauska sattuma että itse olen rotta ja esikoinen käärme, niin osuisi hyvin yksiin härän kanssa :D
 
En oikein usko horoskooppeihin. Mies on härkä ja esikoinen kukko. Ite olen jänis, joten ehkä se sitten selittää kun en aina ymmärrä mun muuta perhettä:hilarious: Esikoinen on hyvin tulinen luonne hyvässä ja pahassa ja super itsepäinen, joten toinen samanlainen lapsi ei säikäytä:hilarious: myös meidän koira kuuluu samaan kaliberiin:hilarious: Mies kyllä jo tuskaili, että sieltä tulee toinen tyttö ja hän tulee hulluksi meidän naisten kanssa:hilarious:
 
Meiltä löytyy näköjään kukko, koira, apina ja jänis, mitä se sitten kertookin :grin
 
Mies on härkä ja minä olen tiikeri. :happy: mies on myös leijona :grin ja minä skorpioni. Jos menee yli lasketusta niin tulisi neitsyt. Olen suht kiinnostunut horoskoopeista :)
 
Tässä vaan miettii mitä siitä tuleekaan kun on Leijona lapsi tuolla kiinnakaisten härkä höystöllä... :woot::woot:
 
Ite oon koira, mies on kukko ja nyt syntyvä siis härkä.

Eiköhän me jollain tapaa tulla kaikki toimeen, pakostakin :grin

Ihan mielenkiintoista on lukea luonneanalyysi horoskooppeja, ne päivähoroskoopit on taas liirumlaarumia :facepalm:
 
En erityisemmin usko horoskooppeihin, mutta ihan hauska niitä on välillä lukea ja miettiä sopiiki kuvaus. Olen itse kiinalaiselta horoskoopiltani härkä ja tuossa kuvauksessa ei kyllä iske muu kuin itsepäisyys ja pitkävihaisuus. :laughing002 Esikoinen on kukko ja on kyllä perinyt noi molemmat multa. :BangHead:laughing001 Saa nähdä millanen tyyppi tällä kertaa tulee sitten. :help
 
Minä olen kukko, joten härkähän sopii hyvin :)
 
Minä olen hevonen/skorpioni, mies lohikäärme/vaaka ja eskoinen sika/leijona. Eli kaikki superitsepäisiä sisupusseja. Kauhulla odotan jos saadaan yksi samanlainen lisää tähän kaaokseen. :hilarious:

Horoskoopit siis kyllä kiinnostaa yleisellä tasolla ja usein on ainakin sellaiset perusluonteenpiirteet osuneet oikeaan.
 
Ollaan molemmat miehen kanssa koiria. En ole kovin perehtynyt näihin kiinalaisiin, mutta muuten horoskooppien, etenkin luonnekuvauksien lukeminen on ihan hauskaa puuhaa. Mulla on pari erittäin horoskooppihullua kaveria :woot:

Mä oon oinas, mies skorpioni, molemmat aika tyypillisiä sellaisia. Mä oon aina tullut hyvin toimeen leijonien kanssa, joten toivottavasti laskettu aika ei menisi paljoa yli :wink Neitsyt taas saattaisi rauhoittaa menoa, mutta mies on jo siivousfriikki... Olen siis itse neitsytäidin lapsi, ja äitini oli kovin tunnettu siivousinnostaan. :angelic:
 
Voi että, mun ukkoani varmaan vaivaa jokin, hänkin on Neitsyt ja siivousfriikistä ja hänestä ei voi edes puhua saman päivän aikana:bag: itseasiassa tilanne on valitettavasti täysin päinvastainen! Sen ei tarvitse kun astua ovesta sisään, niin heti on p*skaista:hilarious: mä olen kohta 12 vuotta kouluttanut häntä siivoamaan ja sanotaan nyt näin, että koulutus on yhä kesken:angelic:
 
:woot: Piti oikein mennä katsomaan että osuuko oma ukko neitsyen alle, ja osuuhan se :woot:. Ei tietoakaan siivoushulluudesta, tai no hulluksi se tuntuu tulevan kun ehdotan siivousta :wacky:.
 
Takaisin
Top