Hormoonihirmut

Täällä toinen kiukkuinen. Olen aina kiukkuisuuteen taipuvainen, mutta nyt on kyllä ihan käsittämätöntä tämä. Kiukustun ihan pienistäkin asioista ja ihan kenelle tahansa. Eniten harmittaa kun kiukustun lapsille niin pienestä. Koitan vähän hillitä, mutta aina ei vaan pysty... :sorry:

Mielialat heittää... Välillä pesen onnessani vauvan petivaatteita ja seuraavaksi itken surkeeta kohtaloa raskausmyrkytyksen kanssa. Ei haluttais nähdä ketään kun itken niin herkästi... :/ Parhaimman ystävän kutsuin lasten kanssa kylään niin saa ajatukset muualle.

täällä yks kiukkunen myös ilmottautuu!! ja eniten juuri inhottaa se kun lapsille kiukuttelee :(

itkuisuutta ei ole ollut, kiitos perhetyöntekijän kanssa käytyjen juttutuokioiden olen olosuhteisiin nähden tosi tasainen sen suhteen. Tänään vaan kun katoin Burleski-elokuvaa ja siinä se päähenkilö pääsi näyttää taitonsa niin mulla pääsi melkein itku ku oli niin kaunista, pitkälle myös sen takia kaunista kun se päähenkilö oli niin aito ihminen muuten ja tietty taitava! :)

Aamu alkoi... noh, mielenkiintoisesti. Miehellä oli vahingossa jäänyt herätys eiliseltä päälle tosi aikaisin, vaikka tarkoitus oli ollut nukkua pitkään. Vauva sitten heräsi myös ja alkoi ihan hullut potkuttelut, niin ettei unesta ollut toivoakaan ja tuli myös huono olo. Mies sen sijaan jatkoi unia ja mulla alkoi ärsyttää niin, että herätin miehen ja käskin tuoda mulle aamupalaa ja vettä, "koska sun vika".

Kiltti miehenihän sitten totteli, teki muutaman leivän ja toi vettä mulle sänkyyn. Sitten mulla tulikin huono omatunto kiukuttelusta ja kiittelin vuolaasti ja peittelin miehen ja kehotin jatkamaan unia. En oo yhtään ristiriitainen. :D

Seko mikä seko... Oli hirveä nälkä ja meinasin syödä viilin, viilin kansi oli rikki ja pinnassa hometta niin ettei sitä uskalla syödä. No minä itken sitten vuolaasti varmaan kymmenen minuuttia kun olisin halunnut viiliä. Onneksi mies on vielä töissä, koira kyllä vähän ihmetteli.

Mä oo saanut kuulla taas palautetta kun oon niin kiukkuinen :meh: En mäkään tästä olotilasta nauti :confused:
MIkähän tähän auttais..? Ei kai mikään?? Vai mikä teidän muiden kiukkua helpottaa?

Mulla menee kyllä hermot hirmu nopeesti :shifty: Itteäkin ihan ärsyttää kun ei tarvis ihan näin nopeesti..
Sithän mä pyytelenkin kokoajan anteeksi mieheltä kun valitan joka jutusta. Ja miehellä menee sit taas hermot siihen kun sanon anteeksi kokoajan :yuck: Ei oo helppoo ei.

Mulla oli "hermovaihe" tuossa muutama viikko sitten, joka kesti useamman viikon. Ärsytti sekin, kun ärsytti! :facepalm: Eikä sille voinut mitään. :hilarious: Nyt on onneksi taas joku tasainen vaihe menossa. :happy:

Mulla taas on menossa vaihe, että kaikki ärsyttää. Ja jos ei oo mitään mistä ärsyynty niin keksin jotain... :rolleyes:

Mä itken.... tai kyynelehdin.. esim. tietyt mainokset (lidl- , aku ankka- ja se uusi hääohjelma-mainos) :)

Et aika herkillä oon. Ja lisäks kaipaisin kauheesti hellyyttä, mut en osaa sitä mieheltä erikseen pyytää.. :/

Täällä muuten ainakin nuo kaksi mainosta eli Lidl ja Aku ankka tekee ihan saman eli itku tulee. Varsinkaan Aku mainosta en ole voinut katsoa sen jälkeen kun sen ensimmäisen kerran näin.
Myös hellyyden kanssa on ihan sama juttu, kovasti kaipaisin mutta ei osaa ja kehtaa pyytää. :(

Mä oon siirtynyt hermovaiheesta itkuvaiheeseen, tänään taas pääsi itku omaan jaksamattomuuteen ja syyllisyyteen siitä, että mies joutuu tekemään kaiken - joutui sitten vielä lohduttamaan mua. Prh.

Musta tuntuu että mulla on alkanut hormonit tasaantuun, enkä oo enään niin herkkis joka juttuun :shy: Mut kylhän nää hormonit kerkee viel moneen kertaan sekoittua. Viimeistään synnärillä :smug:

Kiehuu, kiehuu, KIEHUU!

Olin iltatallia tekemässä ja meiltähän on lähes kaikki lumet ja jäät jo sulaneet. No juuri sammuttelin valoja ja suljin ovia, kun katsoin että yksi 20l ämpäri oli jo täynnä sadevettä, niinpä ajattelin tyhjentää sen kahteen 10l ämpäriin.
Yksi harha-askel pienelle jääklöntille, kun makasinkin selälläni maassa se 20l ämpäri päälläni. No eipä tosiaan ollut enää täysi, vaan puolillaan.
Yritin jo suihkussa käydessä rauhoittua, mutta ei...

Mies haluaisi olla lähekkäin ja minuapa ei kiinnosta pätkän vertaa tuon liukastumisen ja nälän takia. Alanpa siis yöpalalla nyt, jos sillä vaikka saisi kiehumisen hallintan...
Onneksi mies ei huomaa kiukkuisuuttani...
:bag:

Takaisin