Ite en oo huomannu mitään hirveitä hormoonikohtauksia, paitsi tän kuun aikana töissä on sattunu kaks tapausta, toinen viime yönä.
Ollaan siis miehen kanssa samassa paikassa töissä ja nyt ollaan oltu parisen viikkoa jopa samalla linjalla (pakataan pillereitä purkkiin). No yleensä mul ei oo mitään väliä millon ehditään menee tauoille yms. et mennään sit ku on sopiva kohta töiden puolesta jne.... No viime yönä tuli itelleki puskista, ku pillahdin itkuun kesken kaiken, ihan tyhjästä!
Työt alkaa siis klo 23 ja siinä sitten tehtiin hommia ja yleensä siis eka tauko on parin tunnin päästä... no kello alko olee jo 2 eikä tietoakaa et oltais lähös tauolle, lisäksi nukuin päivällä huonosti joten väsymykselläkin oli osuutta asiaan... nää vielä pystyn jotenkin pitämään kontrollissa töissä.. Mut sit ku en saanu konetta toimimaan heti, ja mies lasiseinän takaa yrittää viittoa ja mä yritän lukea huulilta mitä se yrittää neuvoa mulle, niin alkaa turhautuminen iskeä.. No tajusin jotenkin et mitä se meinas ja tein sen jutun, mut vieläkään kone ei ala toimimaan
No mies yrittää uudestaan sieltä lasin takaa viittoilla ja mä näytän et en tajuu, tuu tänne sieltä! No sit ku se tulee sinne mun luo ja alkaa selittä et mitä yritti sanoo, ni saman tien avautuu mun kyynelkanavat ja lähen pois siitä sulkuun itkemään
Mies jää sit laittaa konetta kuntoon meidän kolmannen tiimiläisen kanssa (joka vasta opettelee linjan koneita). Hetken päästä mies tulee sulkuun ja kysyy et mikä sulle tuli? En saa sanaa suusta ku vaan pillitän. Mies on hetken siinä mun kans eikä oikeen tiiä mitä tekis.. toteaa et ehkä parempi et antaa mun itkeä itkut ja menee ite auttaa toista koneen kanssa..
Sain sit jotenki kerättyä itteni, no naama ja silmät punasena menin sit takasi töihin, vähä nolona
Loppu yö meni ihan hyvin ja kotona sit sanoin miehelle, et se mun itkukohtaus meni hormoonien, väsymyksen, nälän ja turhautumisen piikkiin. Mut ihan tyhmää ku töissä on noita koneita joihin välillä turhautuu ku ne ei toimikaa niin ku MÄ haluaisin
En tiiä saiko tästä kukaan mitään tolkkua, mut tulipahan avauduttua... enää 7 viikkoa töitä, ehkä mä selviän ehkä en