hormonihyrskyt

freesia

Vauhtiin päässyt keskustelija
ajattelin tälläsen aihealueen luoda, johon voisi purkaa kummuuksia jota hormonit aiheuttaneet :)
 
tuli nimittäin tarve purkaa eilistä siivouskohtausta. revin verhot alas, silitin ne ja ripustin takasin paikalleen. jynssäsin keittiön tasot, lieden ja kaakelit fairylla ja hankaussienellä. pesin kaksi koneellista pyykkiä, tainnutin tiskivuoren. päivän päätteeksi päätin vielä kokeilla uutta reseptiä ja sovelsin kinkkurullista kasvisversion. että näin yhden päivän aikana :D minä joka myönnän olevani laiska!
 
Hei Molly!

Itse olen huomannut hormonien aiheuttavan tahatonta ja välillä noloksikin muodostuvaa herkistymistä. Alan itkemään kaiken maailman asioista, esimerkiksi noiden Kelan äitiysavustusten tms. kanssa olen tirauttanut itkut monesti! Olen aiemminkin ollut herkkä, mutta nyt raskaana herkistyminen on voimistunut kovasti. Tilanteissa, joissa moni muu ärsyyntyisi ja alkaisi raivoamaan - minä itken. Mieheni kanssa ollaan välillä molemmat alettu nauramaan itkemiselleni, koska se on välillä niin ihmeellistä tilanteeseen nähden.
 
 
Vau, tahtoo kanssa tuollaisia hormoonimyrskyjä :) Mulla tuntuu hormoonit toimivan aivan päinvastoin ja armoton väsymys ei tunnu hellittävän millään. Saatan nukahtaa ihan helposti istuvaltenikin, jopa töissä, mikä on kamalan noloa, jos joku sattuisi huomaamaan. Tuota pesänrakennusviettiä siis odotellessa täytyy vain uneksia tuollaisista tehokkaista siivousvimmoista ;) No sen voisin laittaa raskaushormoonien piikkiin, että musiikkia kuunnellessani saattaa jotkut kappaleet alkaa itkettämään pelkästään sen takia,että ne on vaan niin hyviä, ei siis tarvi olla edes oikeasti mitään nyyhkykappaleita. Niin ja kerran aloin itkemään ruokakaupassakin kun sain viestin, että ystävän koira oli jouduttu lopettamaan.
 
Takaisin
Top