Hopottajat

Chipa

Oman äänensä löytänyt
Heips! Sanookos Hopottaminen teille mitään.. no juu, se verrattavissa höpöttämiseen :) Rekisteröitymällä voit osallistua hopotuskampanjoihin omien mielenkiintojesi mukaan. Kampanjoista saat piesteitä ja palkkioina on NetAnttilan tuotteita, leffalippuja ja S-Ryhmän lahjakortteja! Nyt ei ole meneillään kampanjaa, mutta on esimerkiksi tulossa käsityökampanja. Itse olen osallistunut esimerkiksi Ellit-kampanjaan ja Muksu välipalakampanjaan. Saat tuotteita itsellesi maksutta kotiin testattavaksi ja voit kutsua ystäviäsi testaamaan tuotteita ja raportoida mitä mieltä muutkin olivat tuotteista. Rekisteröidy ja täytä tietosi huolella, mielenkiintojesi perusteella sinulle kampanjoita tarjotaan! Esimerkiksi jokainen siivoaa kotiaan, niin mielenkiintoihin voi laittaa siivoaminen, vaikkei se nyt niin mielekästä aina ole [:)].

Klikkaa linkkiä ja rekisteröidy mukaan! 48 tunnin sisällä rekisteröitymisestä saat viestin sähköpostiisi että sinut on valittu mukaan. Rekisteröityminen ei vaadi sinulta osallistumista eikä minkäänlaisia maksuja, kaikki kampanjat ovat vapaaehtoisia ja päätät itse mihin haluat osallistua!

Klikkaa linkkiä ja rekisteröidy mukaan!

http://www.hopottajat.fi/rekisteroidy?id=6656&sha=afd71ec6c5a4379feea528d2ec8ff9f90d71dae1
 
Takaisin
Top