Hiusten värjäys.

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sista
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ALKUPERÄINEN: kitty72

Rahanahneet kampaajat tottakai vakuuttelevat värjäämisen turvallisuutta. Onhan se aika lovi tilipussista pois, jos useempi väriasiakas ei otakaan väriä. Ja sitten pelätään, että tämä menee muualle ottamaan sen värin.

[:D][:D][:D] Ai että rahan ahneutta se olikin [:D][:D][:D]

Noh, itse oon sitä mieltä että voi värjätä.. (olen myös entinen ¨rahanahne¨kampaaja..[;)] )
Eilen kävin värjäyttämässä ja tekipäs hormoonit kepposen. Vaaleanruskeasta tulikin sitten MUSTA!!! [:D] No ei se mitään tällä mennään.. [;)]

Värjäsin kanssa ekalla kolmanneksella, mutta yritin sillein vähän varovaisemmin ettei kauheesti ois päänahkaan mennyt väriainetta. Toisella kolmanneksella oli jo taas värit päässä, kun yhtäkkiä ahistuin niin paljon että kävin pesemässä pois. En tiijä mistä nyt sen keksin, kun kuitenkin minusta aika luotettava esim. tämä

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,660,548,644,3818,2260,3437,6169#6-7

HUS:n linkki. Suoraan lainattuna "Hiukset voi värjätä raskauden aikana. Hiusvärit eivät ole sikiölle haitallisia kohtuukäytössä. Viikoittaista värjäämistä ei kuitenkaan suositella."

Pakko heittää kommenttina keskusteluun... Kaikki oli ihan paniikissa sikainfluenssa-rokotteen vaikutuksista mutta silti hiuksia ei pelätä värjätä... En nyt tarkoita täällä keskustelleita mutta noin yleensä. Itseäni mietityttää värjäys nyt imetyksen aikanakin, kun pikkasen maha reagoi syömiini ruokiinkin (esim.suklaa aiheuttaa hirveät vatsakivut) niin miksi sitten altistaisin turhille kemikaaleille?

aika paljon aina puhetta hiusten värjäämisestä mut rasvoja, meikkejä, kynsilakkaa ja muita käytetään ihan surutta....

itse näin jälkiviisana tekisin allergiatestin väristä raskaana ollessa :D värjäsin kotona tukkaani pari kk sitten ja niin inhottava reaktio tuli, koko kroppa ihan pientä näppyä joka kutisee ja polttelee, korvat helotti kirkkaan punasena viikon ja päänahkaa poltteli pirusti. Ennen raskautta samalla värillä ite laittanu, eikä mtn oo tullu. Luovuin kotivärjäyksestä ja käyn kerran kk kampaajalla tyven laittamassa :)

Mun käsittääkseni ainut tuossa värjäämisessä raskauden aikana on juurikin se,että väri ei välttämättä ole se mitä purkissa lukee eli voi tulla yllätysväri :)

Mä en oo uskaltanut värjätä, ainakaan vielä. Muutamalla viime värjäyskerralla kestoväristä on tullut allergista reaktiota päänahkaan, joten mietityttää. Netin ihmeellisestä ja huippuluotettavasta [:D] maailmasta oon lukenut että värjäämistä ei suositella ekan kolmanneksen aikana. Kyllä näyttää tooosi hyvältä, blondijuuret kasvaa näkyviin.. Katotaan kauanko mun hermo kestää [:D]

Takaisin