Hiusten värjäyksestä!

Neljänäippä

Jostain jotain jo tietävä
Oletteko värjänneet/aiotteko värjätä hiuksianne normaalisti raskausaikana? Mä olen värjännyt aiemmissa raskauksissa vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen ja yhteensä varmaan kolme kertaa koko raskauden aikana. Nyt mulla on ihan järkyttävä juurikasvu ja mietin että uskaltaako vai eikö. Jotenkin sitä aina miettii tällasia hölmöjä juttuja, vaikka tietää ettei siitä mitään vakavia seuraamuksia varmaankaan koidu.

Mulla ainakin on perjantaina parturi! En mä edes ajatellut ettei vois värjätä... Enkä kyllä aio perua, oon viimeksi viime syksynä ollu parturissa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En värjännyt edellisen raskauden aikana enkä aio värjätä nytkään. Ja itse asiassa nyt on hiuksissa oma väri ni ei tarvi miettiä juurikasvuja ym.

Saatan värjätä. Onneks värjäsin kuukausi sitte ni ei tarvi näin alussa olla värjäämässä. Viime raskaudessa värjäsin raidoitusmenetelmällä oman värin ja aijon tehä varmaan nyt samoin. Raitoja ku laittaa ni se väri ei imeydy niin paljo päänahkaan.

Mä oon kans tätä miettinyt, kun alkaa nyt jo olla sellanen juurikasvu että jotain ois kohta pakko tehdä. Ehkä toi raidoitus vois olla hyvä vaihtoehto!

Mun kampaaja sanoi, että väri on niin vähän aikaa päässä ettei se ehdi mitään vaaraa aiheuttamaan. Jos nyt kuitenkin jää mietityttämään niin raidat ei mene päänahkaan asti. Minä itse värjäsin ensimmäisen raskauden aikana eikä siitä mitään haittaa ollut! Kannattaa tosin käydä kampaajalla värjäämässä, ne kotivärit on kamalaa myrkkyä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Värjäsin hiuksiani ensimmäisen raskauteni aikana, vaihdoin värin kylläkin kevytväriin, raitoihin ja harvensin värjäystiheyttä. Aion toimia samalla tavalla myös toisen raskauden kohdalla. Kampaajaystäväni kertoi, että raskaus ja siitä johtuvat hormonit saattavat kylläkin vaikuttaa värin lopputulokseen. Ettei kantsi yllättyä, jos hiukset muuttuu aivan erilaisiks ko mitä piti tulla :D

Mää kans mietin juurikin tätä samaa, koska mulla punainen tukka ja se on... noh kyllä te tiedätte :D Juurikasvuakin on kiitettävästi, kun meikäläinen ei sitten ajatellut asiaa pidemmälle.. Meinasin koittaa kärvistellä sinne nt-ultraan asti ja sen jälkeen vasta (rv12 jälkeen) värjätä.. :D

Minä olen kyllä ihan surutta värjännyt hiuksia niin usein ku tarve vaatii ja ihan kotona.
Mun hiuksissa ei pysy parturivärit, viimeksi värjäsin 11v sitten parturissa, väri pysy reilun viikon. Nyt otin liukuvärin ku ajattelin että ehkä on paremmat tökötit ni katin kontit, väri pysy häthätää viikon päässä.

Että kotiväreillä jatketaan ja ainetta pidetään tunti ni pysyy minunki hiuksissa. Värjätä saa joka toinen kuukausi enkä usko olevan haittaa.

Punaselle kannattaa koittaa niitä jotain sävyttäviä naamioita tms, en jaksa raahautua kylppäriin kattoo mikä merkki mut semmosessa mustassa tuubissa! Ei se juurikasvuun mulla purrut, mutta kirkasti väriä niin paljon et pystyin keväällä pitää pidempiäki värjäyspausseja.

Onneks jo ennen vappua pistin värinpoistot punasesta, nyt siis juurikasvu alkaa jo muistuttaa ihan kunnolla omaa väriä, latvoissa enää vaaleanoranssia... :) oli tarkoitus syksyllä sit laittaa taas punainen tai ruskea päähän mut ehkäpä mä jaksan luomuilla tukkani kans tän raskauden ajan, ei sit tarvii vauvan kans miettiä mitää juurikasvuja. Tai synnytykseen mennessä et omg onko kauhee blondi juurikasvu valokuvissa. :D :D

Sent from my iPad using Vau Foorumi

jodelie, mulla kans ollu sitä töhnää ja tosi hyvää onkin. Aika hyvin kirkastanu värin. Nyt ei oo viel löytynyt kaupasta uutta, viimeks oli loppu kun katoin enkä jaksanut metsästää :D

Mä nyt menin ja värjäsin tukkani kun juurikasvu oli jo niin kaamee et oksat pois. Nyt taas näyttää ihmiseltä jonku aikaa, värjäsin edellisen kerran huhtikuussa muistaakseni :D et voitte kuvitella miltä mun pää näytti...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app

Ite kävin tänään tyven värjäyttämässä ja kas,.takaa päälaelta pieni alue hiuksia meni sit poikki ja jäi sellaset parin sentin tupsut.. :sad001 onneks saa kammattua piiloon,ei käyny mielesäkää ettei Sais mennä tai ei kannattais kun ensimmäinen vasta tulossa,loppuraskauen aikana en varmaa tohi enää käyä,.jostai syystä koko pää kärsi ja nyt Sitte lähtee kyllä hiuksia Nii että hyvä ku harjata tohtii:confused:

Tuosta oli joskus netissä juttua (oliko HUSsin kätilö joka kommentoi hiustenvärjäykseen) taisi olla niin että jos nyt ei ihan joka viikko värjää, vaan ihan kohtuudella niin ei pitäisi olla mitään haittaa..

Juu,Kyl jotenki tuntuu että oli kyllä nyt omalla kohalla Nii,että Se kampaaja kämmäs seoksesa jotenki eikä sit vaa kehannu sanua mitää ja ite oisin kyllä normaalisti antanu tuta tulla sanoja säästelemätä,mutta kun tuttu parturi ni ei vain jotenki voinu vaikka mieli teki :/

Raskaustestin näytettyä plussaa pistin hiustenvärjäyksen jäähylle vaikka aiemmin tullut värjättyä ahkeraan. Hiukset ovat tuntuneet nyt paljon terveemmiltä ja kasvaneet nopeaa tahtia ja hiusten sävy vahvempi niin että osa luullut perusruskeaa tyvikasvuani mustaksi mistä yllätyin. Värjään hiukset seuraavan kerran kastejuhlan aikaan :)

Aikanaan kaupan hiusväristä tuli niin voimakas allergiareaktio että hengenmeno oli lähellä niin en halua ottaa riskiä että vastaava läheltäpiti-tilanne uusiutuisi raskauden aikana (tuotteen nimeä en muista mutta samasta hiusväristä uutisoitiin samalla viikolla iltapäivälehdissä että jollekin toiselle oli myös tullut vastaava allerginen reaktio)

Takaisin