Hiusten ja kynsien kasvu?

Mulla ainakin hiukset kasvaa tuplasti nopeemmin kun yleensä. Kynnetkin kasvaa nopeesti ja vahvoina eikä lohkeile niinkun normaalisti.
 
Hiukset on nyt tuuheammat eikä niitä irtoa samaa tahtia kuin aiemmin, mutta ei ainakaan tunnu kasvavan sen nopeammin tai hitaammin. Toisaalta varmasti sulkasato on tulossa sitten synnytyksen jälkeen. :) Kynnet kasvaa samaa tahtia kuin ennenkin enkä ole niissä mitään vahvistumista tai heikkenemistä huomannut. Muu kehon karvoitus on ohentunut ja vaalentunut raskauden myötä.
 
Mulla on kyllä kans kaikki muut karvat paitsi hiukset ohentunu. Sääriäkään ei tarvii ajella kun ehkä kerran viikossa! Nää onkin sit varmaan ainoot oireet mitä jään tästä raskaudesta kaipaamaan...
 
Kaikki on kasvanut nopeammin ja olleet vahvempia, mutta kun synnytys on ohi ja imetys menossa niin samalla lähtee tukkakin :D Ainakin puolet päästä jo lähtenyt ja siili kasvaa pitkän tukan sisällä :sad001 TAAS!
 
Kasvuun en oo kiinnittänyt niinkään huomioo mutta yks minkä olen huomannut on että tukka ei rasvotu ei sitten millään o_O Pystyisi varmaan oleen pesemättä viikonkin verran, en kuitenkaan ole kokeillut :grin
Tuntu että ennen joutunut pesemään jos ei joka päivä niin ainakin jokatoinen päivä:)
 
Mulla lähtee hiuksia entistä enemmän nytte. Kynnet on kyllä yhtä vahvat ku ennenkin. Tuntuu vaan et hiukse ei kasva ei sit millään. Onneks ei myöskään muutkaan karvat että ei tarvitse olla koko ajan ajelemassa.
 
Miulla ei esikoista odottaessa tai imettäessä näkynyt kyllä muutoksia hiuksissakaan suuntaan tai toiseen. Toista odottaessa tuli hiuksiin kuivempi kohta, siinä on vieläkin herkästi takku, eikä miun hiukset aiemmin takkuuntuneet todellakaan herkästi. :sad001 Ja kun on pitkät hiukset, tuonne persuksen päälle, niin kauan saa tuota takkukohtaa kasvatella pois. Toista odottaessa myös miulla hiukset rasvoittuivat paljon vähemmän, liittynee tuohon takkukohtaan jotenkin.

Onneksi voi pitää hiuksia letillä, niin ei tuo takkukohta niin häiritse eikä pääse takkuuntumaan päivän aikana. Juuri muuten ei hiuksia nyt voikaan pitää, jos ei halua selvitellä takkua taas illalla. Saa nähdä, kuinka kauan jaksan tuota kasvatella pois. Ei vaan millään huvittaisi leikata hiuksia vielä lyhyemmäksi, vaikka sillähän siitä pääsisi. Kohta on taas puolivuosittainen 10 sentin leikkuu edessä, katsotaan, josko yhtään tuo apua.
 
rv 11+1 aikoihin:
-hiukset kasvaa nopeammin ja tuntuvat vahvemmilta
-kynnet kasvaa nopeammin ja vahvempina
-karvoitus muualla kasvaa myös nopeammin.. :/
 
Mulla kans kasvaneet ihan älyttömästi, ehkä alussa vähän hitaammin mutta nyt pitää jatkuvasti olla lyhentämässsä kynsiä ja hiukset on leikkausta vailla...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kynnet on muuttunu ihan uskomattoman vahvoiks mistä oon iloinen. Yleensä kynnet lohkeilleet ja olleet tosi hauraat, mutta nyt voi ekaa kertaa kasvattaa nätit. Hiukset mulla on taas aina ollut paksut ja kasvanut aina ihan liian hurjaa tahtia, siihen ei oo tullu muutosta...
 
Takaisin
Top