Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
"Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) ohjaa hyvinvointialueita tarjoamaan hinkuyskärokotteen tehosteannosta raskaana oleville. Tavoitteena on estää vauvojen vakavia hinkuyskätapauksia." Näin kertoo THL sivuillaan. (Koko tiedote täällä.)
Aiotko sinä ottaa hinkuyskärokotteen?
Hallelujah! Veit sanat suustani!Ehdottomasti otan. Suomessa ei raskaana oleville turhaan suositella mitään rokotteita. Muutenkin otan aina kaikki rokotteet ja rehellisesti sanoen tuomitsen ne, jotka ei otaEsh:ssa töissä kun pääsee näkemään ne, jotka katuu, kun ei ole rokotteita ottanut...
Jep. On hankalaa olla toisella puolella kauheen myötätuntoinen, kun on itse riskeerattu ja oltu ilman rokotetta ja sit kärsii seurauksista.Hallelujah! Veit sanat suustani!
Oon niin kyllästynyt rokotevastaisten julkiseen räyhäämiseen ja siitä aiheutuviin seurauksiin. Mä en ymmärrä miten ihmiset on yhtäkkiä päättäneet mennä ajassa ja lääketieteessä taaksepäin hylkäämällä rokotteen jotka keksittiin alun perin pelastamaan ihmishenkiä!
Varmasti saa! Silloin puolison riski sairastua pienenee ja vauvan riski saada tauti kotoa on olennaisesti pienempi. Katsoisin asiaa myös sinun jaksamisen kannalta. Vakavasti sairas aikuinen jopa sairaalaan asti joutuneena ei olisi sinun kannalta helppoa.Aion kyllä ottaa, täällä meillä päin on paljon tota liikkeellä! Saakoha siitä lisäturvaa vauvalle jos puolisokin ottaa![]()
Tuo sun kannattaa tarkastaa itse omasta neuvolasta. Jossain pitävät rajana vain 6kk...Voi ku harmittaa, oon saanu joulukuussa sen diteboosterin, nii en varmaan saa ottaa nyt tota hinkuyskärokotetta, koska tehosteiden välissä pitää olla vähintään 2 vuotta![]()
Joo niin mäkin rupesin kattoo tarkemmin tuolta thl sivuilta. Huh!Tuo sun kannattaa tarkastaa itse omasta neuvolasta. Jossain pitävät rajana vain 6kk...