Himotuksen kohteita

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Supukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Supukka

Silmät suurina ihmettelijä
Otsikon mukaan, mitä kaikkea tekee mieli? Piparkakkutaikina olis mielettömän kova juttu tällä hetkellä!!!!
 
Suolakurkkua, chilipähkinöitä, paistettua kananmunaa, piimää....ylipäänsä kaikkea suolaista ja hapanta pitää saada, vaikka normaalisti himoitsen enemmän makeaa. Toisaalta on niin, että kamalasti on mielitekoja, mutta mikään ei maistu. Kuvotukseen tosin auttaa vähän-ja-usein popsiminen. :biggrin
 
Nyt rupes kyllä tekemään mieli piparitaikinaa.. Pitääpä sanoa miehelle että poiketaan kaupan kautta neuvolan jälkeen tänään :D
 
Grillipihviä, mausteisia lohko/ristikkoperunoita ja dippiä, makkaraa, pekonia, hampurilaisia, juustoja. Ja tuoreita hedelmiä ja marjoja.
 
Hesen kerroshampurilainen! Muutaman kerran iskeny moinen mieliteko, mut onneks ihan lähellä ei Heseä ole niin on jäänyt vielä hakematta.
Ja silleen lievemmin ja jatkuvasti kaikkea suolaista, tulista ja toisaalta myös kaikkea raikasta tekee mieli. Mies on varmaan onnensa kukkuloilla kun oon jo kahdesti ehdottanu että haetaan pizzat, yleensä kun tuppaan olemaan pikemminkin ns. terveysfasisti... Oisittepa nähny miehen ilmeen kun ihan tavallisena arki-iltana pamautin että "ei jaksa kokata, mut pizzaa tekis kyl mieli." Ei oo nimittäin ennen tapahtunu!
 
Mulla mielihalut vaihtelevat, mutta pääsääntöisesti mieleni on tehnyt makeaa! Joskus kova himo tulee myös kylmään maitoon ja jääkaappikylmään omenaan.
 
Mehujäät :love017 Yleensäkin kaikki kylmä ja raikas. Sekä rasvanen tuhti ruoka, kuten ranskalaiset ja dippi ja kaikki friteerattu. Maustettu, suolainen, valkosipulinen, Heh. Eli kaikki sama mikä maistuu myös mulle krapulassa... Ihmeellinen pikkunen. :rolleyes:

Mut mehujäät on kyllä in. Ja viili.
 
Ihan varta vasten kävin tänään kaupassa hakemassa ranskalaisia ja cheddar-täytteisiä jalapenoja. Ja muroja. Tuli vaan semmonen "pakko saada" -olo. Sen verran kova pakkomielle oli, että revin tohkeissani sen muropaketin vielä väärästä päästä auki. "Lounaaksi" vedetiin sit kauramuroja maidolla ja äsken ranskalaisia, jalapeno popperseja ja rutosti ketsuppia ja ranskankermaa. Johan asettui se aamusta asti vaivannut kuvotus - ei nimittäin lähtenyt hedelmillä ym., paheni vaan. Taidan viskata kaikenmaailman ravitsemussuosituksilla vesilintua toistaiseksi.
 
Mie kaipasin kanssa ranskalaisia eilen :D Ja nyt tekis mieli huomiseks tehdä cheddar-jalopeno dippi maissilastuille tai ranskalaisille.
 
Kuulostipa Katki hyvälle! Onks noi poppersit jotain pakastejuttuja vai? Ja iha maustamatonta ranskankermaa kylkeen? Vitsi, vieläköhän kävis abclla
 
Kuulostipa Katki hyvälle! Onks noi poppersit jotain pakastejuttuja vai? Ja iha maustamatonta ranskankermaa kylkeen? Vitsi, vieläköhän kävis abclla


Jep, pakastekaapista / -altaasta niitä löytyy! Mars mars sinne ABC:lle vaan... :)
 
Joku heitti sen viili-himon, joten banaaniviiliä ja sileää persikkajugurttia on tänään mennyt paljon! Hnam. Myös kuorittu banaani joka on ollut pakastimessa hetken, hyvää!
 
Lihapiirakoita koskenlaskijasiivulla ja ketsupilla. :p Tuollaisen rasvaisen mötikän on sitten hyvä huuhtaista alas jääkylmällä appelsiinimehulla. :) Onkohan kentien poika tulossa kun noin tuhtit eväät maistuu. :)
 
Miunkin tekee mieli rasvaista ja mausteista. Miehellä on kolme poikaa ennestään ja on lupaillu ettei sieltä muita kuin poikia tule :P Saas nähdä.
 
ite oon vetäny ruisleipää lättalla ja juustolla vaikka kuinka monta päivässä, ja ruisleipää en tavallisesti syä jos en halua tuntea itteäni terveysintoilijaksi :D mutta muutenki aikalailla kaikki terveellinen on hyvää, hedelmät, varsinkin mandariini ja banaani, on ihania :) rasvainen ruaka on ihan hirveää, varsinki ku roskaruakaa on tullu vuasia monta kertaa viikossa syätyä niin nyt ei ainakaa kiitos enää hamppareita eikä pitsoja sun muita :/ niinku pelkkää ällöttävää rasvaa söis..
 
Minäkin olen alkuraskaudessa himoinnut ja todellakin syönyt rasvaisia ruokia tähän asti, mutta nyt närästys on tullut iltaisin seurakseni, joka pahenee heti jos syö rasvaista ruokaa.
 
Ruishiutalepuuro maidolla ja sokerilla höystettynä. Nam!:p Sitä on tullut jo useampi lautasellinen syötyä. :)
 
Mulla on viikon ajan ollut himon kohteena purkkimandariinit :) Joko vaniljajogurtin kanssa tai vaniljarahkan kanssa, ihanaa!! Appelsiinimehu on kans sellanen mitä voisin juoda koko ajan. Rasvasia tekee mieli koko ajan vähemmän ja vähemmän. Tosin nyt kun luin nuo teidän jutut ranskalaisista niin taidan mennä pitkästä aikaa ostamaan tänään ranskalaisia ja mozzarellatikkuja bearnaisekastikkeen kera :)
 
Takaisin
Top