Himottaako jokin ruoka? Entä ällöttääkö?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Himottaa:
ei oikeen mikään, mutta alas menee nyt erityisesti minttujäätelö

Ällöttää:
Vesi
Kahvi
Tee
Yleisesti sellaset ruuat, jotka eilen vielä meni 🙄

Toi vesi ällötys olis kyllä paha! Itsellä taas korostunut veden juominen raskaana ollessa, kokoajan älytön jano ja pakko juoda. Mulla on kyllä outo himo jääpaloihin ja juonkin kaikki juomani mahdollisuuksien mukaan jäillä 😂

Toi vesi ällötys olis kyllä paha! Itsellä taas korostunut veden juominen raskaana ollessa, kokoajan älytön jano ja pakko juoda. Mulla on kyllä outo himo jääpaloihin ja juonkin kaikki juomani mahdollisuuksien mukaan jäillä 😂
Jooh, on hankala, kun tosi monet juotavat ällöttää, vaikka jano oliskin. Viime raskaudessa sama homma, mutta meni onneks ohi. Jääpalat kuulostaa itse asiassa siltä että vois mennäkin 😄

Mua himottaa just se mikä on kiellettyä eli graavilohi, homejuustot, cokis ja salmiakki. Eilenkin katoin kaupassa kun irtokarkit oli tarjouksessa kieli pitkällä vaan salmiakkikarkkeja. En sit ostanut mitään karkkia kun ei oikein hedelmäkarkit uppoa 🤣

Mulla ei onneksi kuulu graavilohi tai homejuusto omiin lemppareihin, mutta salmiakista luopuminen on kyllä ollut hankalaa. Varsinkin, kun mies sitä välillä ostanut. Cokista oon välillä juonut lasillisen, koska se on yksi oma lemppari ja kaikkea en halua kieltää 😅

Mua himottaa just se mikä on kiellettyä eli graavilohi, homejuustot, cokis ja salmiakki. Eilenkin katoin kaupassa kun irtokarkit oli tarjouksessa kieli pitkällä vaan salmiakkikarkkeja. En sit ostanut mitään karkkia kun ei oikein hedelmäkarkit uppoa 🤣
Siis tää salmiakinhimo on ihan kauhee! Ja nimenomaan irtokarkkilaarien salmiakkeja tekis mieli 😂

Takaisin