Himottaako jokin ruoka? Entä ällöttääkö?

Luulin, ettei minulla ole mitään erityisiä ruokahimoja (suolakurkuista ja oliiveista olen tykännyt jo aiemminkin), kunnes tajusin, että olen jo toista kuukautta hamstrannut tomaatteja – erityisesti suolattuja :Face Savouring Delicious Food:

Tänä aamuna meni eka kertaa koko raskausaikana puuro alas 😄 se on ällöttänyt plussasta asti vaikka ennen raskautta rakastin 😄 tänä aamuna tuli ekan kerran ajatus että meniskö, ja kyllä! 😄

Kana on toinen mikä ollu ehdoton nounou koko raskausajan, mut nyt oon pari kertaa uskaltautunut syömään (suikaleita ei vieläkään pysty) ja ihan ok menny alas 😆 pikkuhiljaa pikkuhiljaa… 😄

Himoina edelleen mandariinilohkot säilykkeenä. Ja uutena versiona on laittaa ne hetkeks pakastimeen ennen syömistä että niistä tulee superkylmiä ja raikkaita 😂

Mulla ei mikään ruoka ole ällöttäny tai himottanu 😁 toki on yleinen sellanen, oikein mitään ei tee mieli. Mutta kaikkea olen syönyt mitä on tarjolla. Töissä on pakollinen esimerkkiruokailu, ja aina toisinaan on ollut turvotuksen takia sellainen olo etten kykene, mutta aina kaikki olen syönyt 🙂 tänään tehnyt mieli makeaa. Mutta luulen, että olen syönyt nyt pari päivää liian vähän, kun painoa oli vähän tippunut. Se näkyy mulla aina makeanhimona. Täytyy käydä ostaan hedelmiä, niin saa samalla jotain hyviä vitamiineja kun herkuttelee 😄

Takaisin