Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Tekeekö mielesi jotain ruokaa epätavallisen paljon tai omituisia ruokayhdistelmiä?
Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?
Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.
Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?
Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.

Työkavereiden mielestä kastike maistui kuitenkin ihan tavalliselta, niin mulla on varmaan makunystyrät jotenkin herkillä. Kahvia joudun töissä litkimään, koska en halua yhtäkkiä vaan lopettaa kahvinjuontia ettei kukaan ala epäillä mitään. Olen onneksi normaalistikin tosi hidas kahvinjuoja, niin siinä vaiheessa kun muut lähtevät jo jatkamaan hommia niin minä olen yleensä jatkanut kahvin juontia työpöydän äärellä, mutta nyt aina kippaan loput kahvit viemäristä alas..