Akkeli Oman äänensä löytänyt Kesäkuiset 2025 Maanantaina klo: 17:06 #21 Alkuraskaudessa teki mieli kaikkea sitruksista; sitruunavissyä, satsumoita, klementiinejä..
Akkeli Oman äänensä löytänyt Kesäkuiset 2025 Maanantaina klo: 17:07 #22 Minea88 sanoi: Kofeiiniton kahvi on alkanut tökkimään, joka alkuun oli pelastus kahvin korvikkeeksi. Sitrushedelmiä voisin syödä vaikka ja kuinka paljon Click to expand... Mulla jäi kahvin juonti kokonaan lokakuussa, alkoi vaan ellottaa niin pahasti
Minea88 sanoi: Kofeiiniton kahvi on alkanut tökkimään, joka alkuun oli pelastus kahvin korvikkeeksi. Sitrushedelmiä voisin syödä vaikka ja kuinka paljon Click to expand... Mulla jäi kahvin juonti kokonaan lokakuussa, alkoi vaan ellottaa niin pahasti
Akkeli Oman äänensä löytänyt Kesäkuiset 2025 Maanantaina klo: 17:08 #23 geep<3 sanoi: Voisi elää suklaalla, kekseillä, suukoilla ja kanahamppareilla. Myös jäätelö maistuu ja suolaiset piirakat. Ja lihis... Kala ei oikeen mee Click to expand... Ei apua, nyt kun mainitsit suukot... Mies vois kipaista kaupan kautta.
geep<3 sanoi: Voisi elää suklaalla, kekseillä, suukoilla ja kanahamppareilla. Myös jäätelö maistuu ja suolaiset piirakat. Ja lihis... Kala ei oikeen mee Click to expand... Ei apua, nyt kun mainitsit suukot... Mies vois kipaista kaupan kautta.
K Kesämama Oman äänensä löytänyt Kesäkuiset 2025 Torstaina klo: 11:59 #24 Alkuraskaudessa oli aika paljon ruokahaluttomuutta ja oikein mikään kunnon ruoka ei uponnut. Kaikki raikas sopi hyvin. Nyt oon tykästynyt alkoholittomaan samaan, liekö jokin raskaushimo sekin
Alkuraskaudessa oli aika paljon ruokahaluttomuutta ja oikein mikään kunnon ruoka ei uponnut. Kaikki raikas sopi hyvin. Nyt oon tykästynyt alkoholittomaan samaan, liekö jokin raskaushimo sekin