Himottaako jokin ruoka? Entä ällöttääkö?

Mikään ruoka ei himota. Ajatuskin kaikesta ruuasta ällöttää, vaikka nyt ei oo enää pariin viikkoon ollu varsinaista pahoinvointia. Onko kellään muulla ruokahalu yksinkertaisesti kadonnut?
Minua myös enimmäkseen ällöttää ruoka. Hedelmät ja marjat houkuttaa, sekä jäätelö, mutta lämmin ruoka ei niinkään. Eilen tein riisinuudeleita ja tonnikalaa ja sekin ällötti tehdessä, mutta maistuikin sitten tosi hyvälle kun aloin syömään. Usein on kyllä mahassa sellainen epämääräinen ällötyksen tunne. Vähän kuin olisi syönyt jotain kylmää keittoa joka velloo siellä.

Mikään ruoka ei himota. Ajatuskin kaikesta ruuasta ällöttää, vaikka nyt ei oo enää pariin viikkoon ollu varsinaista pahoinvointia. Onko kellään muulla ruokahalu yksinkertaisesti kadonnut?
Minullakaan ei ole tällä hetkellä minkäänlaista ruokahalua, syön vain koska on pakko jottei tule entistä huonompi olo.

Mulla on ollut hetkellisesti aina lievää, mut nyt on helpottanu jo. Viime viikolla oli taas yks asia mitä ei pystyny syömään, meinaan kanakastike 😅vaihtelee siis vielä ja vaikee miettiä mitä tekis mieli

Hampurilaiset ällöttää edelleen. Ja kaikki todella rasvainen ruoka, melkein aloin voimaan pahoin kun nypin mun bataattiranskiksia ravintolassa ja mies tunki naamaansa varmaan maailman rasvaisinta hampurilaista. Se rasva vain valui hampurilaista pitkin lautaselle lammikoksi joka haukkauksella ja mun oli pakko katsoa muualle 🤢

Mua myös ällöttää edelleen löhes kaikki ruuat. Tai no mehu ainut jota tekee mieli ja eilen yllätin itseni syömästä mehujöötä 😂 Tuntuu että helteet vaikuttaa ainakin omalla kohdalla ruokahaluttomuuteen, ei lapsillekaan oikein maistu lämmin ruoka kun on kuuma.

Mua ällötti ekat viikot lähes kaikki ruoka ja hanavesi !? 😅 Mieluiten join vaan mehuja ja söin melonia ja kuivaa leipää. Mutta väkisin sitten kaikkea muutakin mitä sillä hetkellä aina pystyi. Nyt viikko 12, ja lähes kaikki ruoka taas maistuu. On se ihanaa! 😊 Paitsi mm. jauheliha ja kahvi edelleen nou nou.

Mulla on ehkä eniten tehnyt mieli roskaruokaa. Viime viikolla oli salaattiolo ja se oli ihanaa. Nyt taas ei tee mieli yhtään salaattia. Enemmän ehkä pastaa tai muuta hiilaripitoista. Mutta joo vaihtelee tosi paljon, mitä tekee mieli. Hedelmät olleet kyllä suosiossa nyt ja niitä olenkin yrittänyt syödä aina kun tulee sellainen olo!

Olen pitkään nyt himonnut kebabpizzaa. Mutta mietin että voikohan sitä syödä? Söisittekö kebabia?

Olen pitkään nyt himonnut kebabpizzaa. Mutta mietin että voikohan sitä syödä? Söisittekö kebabia?
Just söin kebab salaatin 😄 eikö se oo ihan kuumennettua lihaa? Luulisin et ei oo ongelmaa. Tietty paikan yleinen hygienia kannattaa olla kunnossa.

Mulla ei vatsan toimimattomuuden takia oikeen maistu hiilarit. Lisäksi makeutusaineet, sipuli, purjo, valkosipuli ja kahvi aiheuttaa pahaa oloa. Mulla tulee aina hetkittäin mieleen ruoka jota haluan saada saman tein. Niistä vaan pitää puuttua noi edelliset ainesosat…

Takaisin