Himotiloja

ainut varsinainen sellanen mikä pukkaa pintaa vähän väliä on maitotuotteet. maito/kerma on ne eniten kielen päällä pyörivät. välillä tekisi mieli ostaa vispikermaa ja juoda purkista suoraa.

Laktoositon rasvaton maitojuoma tai laktoositon piimä..Purkki kevyesti päivässä..Halpaa lystiä..

Tuoreet porkkanat kuorittuna rouskutellen..

JA suklaavanukas..Siis uskomatonta miten tekee mieli jotain suklaavanukasta..Niin ja laktoositonta kun ei löydykuin soijapohjaisena niin saa sit vetää laktoosipillerien kanssa vanukasta..[;)]

piimä, sitä on saatava aamulla ekaks ja illalla vikaks ja päivällä paljon. Vähintään litra menee päivässä. [:D]

Mulla on semmonen juttu et mä oon töissä kotipalvelussa ja kiertelen asiakkaiden kotona ja teen siellä mm. niille ruokaa. Sit se on ihan sama mitä ruokaa nään jossain muualla kuin kotona niin sitä rupee heti tekemään mieli hirveesti. Eilenkin kävin yhen asiakkaan luona jossa oli hernekeittoo ja sitä piti lämmittää niin sitäpä rupes sit tekee mieli vaikka en koskaan oo oikeen tykänny hernekeitosta. Tällasta täällä.

Vähän aikaa sitte yks asiakas söi lihahyytelöä joka on oikeesti tosi pahaa mut minun piti sitä heti saada kaupasta! Syömättä se kuitenkin sit jäi. :D

Mä olen aina syöny mitä on mieli tehny ja useimpien mielestä kummallisesti. Eli eli, en osaa nyt sit oikeen sanoa että mitkä on raskaudesta johtuvaa ja mikä vaan mun omaa kieroutunutta mieltäni. Mutta kavereitten keskuudessa aiheutti ainakin huvittuneisuutta raaka pullataikina mikä on maustettu kardemummalla ja valkosipulimurskalla. Ihan hyvää :)

Ehkä on vähän laantunu tämä et pystyn nyt jopa töissä olemaan yhden vuoron töissä ettei rupee mitään tekemään mieli. Mulla on tullu ne taffelin juustopallot erikoisiin suosikkeihin, joka päivä tekis mieli syödä ja kun sen pussin avaa, se pitää kerralla syödä loppuun.

Mä olen huomannu et jäätelö maistuu ja sitä voin syödä vaik kui paljon. Aikasemmin söin silloin tällöin jäätelöä mut se on aina ollut hyvää mut sitä ei ole tehny mieli ku ihan vähän kerrallaan. Siis yks puikko. Nyt se yks puikko ihan turha, ei auta jäätelön himoon ollenkaan.  Maito on mullakin jäänyt nyt pois.

Suklaa ja mangopiltit!! [:D] Käsittämätön himo molempiin. Ja oikeestaan vielä kaks: perunamuussi ja hedelmäsalaatti. YAM!

Oon ehkä vähän kummallinen, mutta mulla on alkanut tulla himoja vasta nyt loppuviikkoina! Alussa ei tosiaan oikein ollut kun oli niin paha olo. Nyt himottaa appelsiinimehu ja kaakao kaikessa muodossa, sellaisenaan ja suklaana. Hieman hankalat himot näin närästyksen kannalta[:D] maitokaakaosta tulee ainakin ihan törkeän inhottava olo[:'(]

Madie: mulla on IHAN samoja himoja nyt loppuvaiheessa.. oikein laiha appelsiinimehu, suklaa.. kaakaota oli pakko keittää yhtenä aamuna.. Onkohan tää joku tyttövauvageeni? [:D] ja niin: maustekurkku on viimeisin villitys!!

Mulla ei ollut himoja koko raskauden ajan, nyt sitten alkoivat... Sininen jenkki-purukumi sekä vadelma ja pensasmustikka.... Jenkki purkkaa voisin syödä ihan loputtomiin, mutta maha menee ihan sekaisin... [:D] mut syön sitä silti [:D]

Mä unohdin marjat: vadelma ja pensasmustikka mullakin! [:D] Tosin, molemmat on kuuluneet mun herkkuihin jo vuosikaudet, mutta nyt niillä(kin) on uus ulottuvuus.. mies-parka joutu yks päivä kauppareissulle PELKÄSTÄÄN vadelmia hakemaan.. vedin rasian siltä seisomalta.. [8D] Ja kun pakastettiin 10kg vattua viime viikolla, niin varmaan yks kilo katos mustaan aukkoon.. [;)]

täällä himoitaan vesi-ja hunajamelonia..yam[8D] viinirypäleet ja säilykepersikka on kans suosikeissa[:)] fetasalaatti on kans mielettömän ihanaa[:)]
mutta toisten mielestä oudoin on ehkä ihan pelkkä persilja ..sitä voisin syödä pelkästään puntti tolkulla[:D] mies ostaakin mulle aina kaks punttia kaupasta että selviin pari päivää.
noilla helteillä oli kans mehujää ihan pop ja pelkät jääpalat.

Jee muillakin on himoja[:D]
Mirde, eihän sitä tiedä vaikka nuo oliskin tyttögeeneistä johtuvia himoja, sen näkee aikanaan. Itse en nimittäin tiedä kumpi tulossa, vaikka tickeristä vois niin päätellä[;)]

Ihanan terveellisiä himoja myrskyllä![:)]

Mä syön pahimpina päivinä 5 litraa herneitä kerralla. Se on ihan sairasta [:D]

Jääkaappikylmä purkkiananas on ollut himona koko raskauden ajan ja kirsikkatomaatteja oon kanssa syönyt kilokaupalla.

Mullakin tuntuu että nyt loppusuoralla nää on vasta tullut sellaisiksi 'pakko saada'-himoiksi, eikä ole pelkkiä mielitekoja..

Myrsky: mulla oli noi säilykepersikat joskus alkuraskaudessa himon kohteena.. nyt en vois kuvitellakkaan syöväni niitä.. Taisin vetää niitä sen verran monta purkkia, että hetkeks riittää.. [:D]
Nyt mulla on ollu himona bigmacit ja suklaa.. ylläri, ettei mitään terveellistä tee mieli..
Se on jännä miten toi roskaruoka onkin maistunnu raskausaikana niin hyvin, kun en mitenkää normaalisti niitä himoitse.. Yleensä on tullu käytyä joku ehkä kerran kuukaudessa pitsalla tai hampparilla.. Toivottavasti himot loppuu synnytykseen..

Essi mulla taas eri niin minkäänlaista himoa hamppareihin[:-] syön toki välillä mut ei niin et himo iskis...hesessäkin otan mieluummin tortillan kun hampparin[:D]
mulla on muissa raskauksissa ollu enemmän suklaa himoa, nyt se on tosi vähäistä, mutta jos se iskee niin syön koko levyn yhtä soittoa[:o]
luulen et nää helle kelit on rajottanut mun makeanhimoa[8D]

Tweety
joo kirsikkatomsut on kans sellasia, että vois syödä koko rasian kerralla...helposti[;)]
Entä mitä masu tykkää tosta määrästä herneitä?[:D][:D]

Ei onneksi tee herneet mitään ihmeellistä mahassa [:D]

Tai sitten nuo maitohappobakteerit kumoaa herneidenkin vaikutuksen [;)]

Mulla on kauhea himo kaikkeen makeaan ja rasvaiseen :( Kiloja on tullu yhteensä 11kg, eli ei ole kuitenkaan kovin paljoa vaikuttanut siihen mitä oon syönyt. Välillä oon yrittäny syödä enempi hedelmiä, mut nyt heinäkuussa ku mies oli kotona lomalla nii tuli syötyä ihan älyttömästi kaikkia herkkuja. Pitäs ostaa enempi just noita hedelmiä eikä mitään rasvaista/kalorista....

Takaisin