Himotiloja

Johkendaali

Satasella mukana keskusteluissa
Ajattelin tällaisen aiheen tänne aloittaa. Eli onko kenellekään tullut jo jonkinlaisia himotiloja esim ruuan suhteen? Itsellä on nyt ollut että tekee mieli hampurilaista melkeimpä koko ajan [:D]

Aiemmin en huomannut mitään mutta nyt on nostanut päätään suklaan himo. Ei hyvä painon kannalta[:)]

Joo se suklaa on kanssa sellanen mitä tahtois syödä ja paljon. Mutta tuloksenkin sitten huomaa. Yrittäny aina silloinkun tulee makean himo syödä esim hedelmäsalaattia koska onhan se nyt sentään hieman terveellisempää vaikka onkin sokeriliemessä. Töissä saa onneksi syötyä ihan kotiruokaa ja siellä tulee vapaallakin käytyä syömässä [:)]

Himoja...Sitruunavesi,ananasporkkanaraaste,kiisselit,pizza,kirpeät hedelmäkarkit..
näistä mä nyt muutenkin tykkän kuten salmiakki,
mutta se nostaa verenpainetta kuulemma viikkokausiksi joten yritän olla syömättä sitä[;)]
Tavallinen kotiruoka miellyttää eniten mutta
nyt kun mausteet rupee pikkuhiljaa maistumaan sekä tuo valkosipuli;voi vähän jo laajentaa
kiinalaiseen yms.

Mut edelleen on jonkin verran ällöjäkin juttuja joita söin kun karppasin ennen raskautta
ja vähän raskauden alussakin ..jotka ei mee alas.
Lanttu,punajuuri,metukka,kebabliha nyt ainakin..
tai no kepuu oon pystyny jonkin verran syömään mut kyllä siitä tulee ällö fiilis hieman[:'(]

porkkana himo on tullut..siis porkkanan rouskuttelu ihan sellaisenaan, en jaksa alkaa leikkelemään palasiksi..[;)]
Eilen vedin sweet sour turkinpippuripussin illalla yksin..ÖÖ no jäi siihen 5 kpl täksi päiväksi..Ja nyt on kitalaki hellä..[X(]

Ruisleivät päällystettynä juustolla ja paprikalla on ihan top1. Omenat. Kaurapuuro. Sushia ja lakuja himoitsisin (niin kuin aina) mutta valitettavasti molemmat on pannassa. Lakuja ja salmiakkia olen syönyt jos joku on tarjonnut, mutta omia pusseja en osta. Valkosipulia tai muutakaan mausteista en pysty ollenkaan syömään, seurauksena on nyt infernaalinen närästys, aiemmin tuli vain pahoinvointia. Hamppareita teki alkuraskaudessa paljon mieli, mutta ei enää niin usein.

Suklaatia tekis mieli ihan niinkuin aina muulloinki. MUTTA!!! Siitä tulee aina masu kipeäksi. Ei uskalla enää yrittää. Eilen yritin viimeksi. Ei olis kannattanu. Pitää vaan uskoa et suklaa ei mulle nyt sovi. Suolasta roskasuokaa tekee mieli. Mut sekin vielä vähän tökkäsee ku siitäki tahtoo tulla masu kipeeks. paprika maistuu tosi hyvältä.

Mut ei mulla ole muuten ollut oikein himoja. Aina olen ollut suolaisen roskaruuan ystävä ja suklaata syönyt kahmalo kaupalla. Et ei se varmaan se kummeni himo ole. Se vaan ärsyttä ku ny niitä ei ole oikein pystyny syömään. Vaikka hyvähän se on. Ei pääse ainakaan kilot kertymään.

Eilen tuli huomattua että paprika tosiaan maistuu hyvältä. Työkaverin kanssa syötiin yhdessä 2 paprikaa työillan aikana. Tai no työkaveri sai pari hassua suikaletta kun minä vähän söin [:D]
Yksi päivä uskalsin syödä pari lakua mutta ei passaa enempää. Innolla odotan taas seuraavaa neuvolaa koska tiedän että verenpaine on taas hieman korkeella [:(]

Noi roskaruuat, kuten hampurilaiset tutuu olevan monen mieleen. Mä lisään noihin himoihini vielä herkkusienet. Siis säilykeherkkusienet suoraan purkista, voi nam!

Mulla kanssa on ollut hampurilaisia kohtaan himo. Varsinkin Mäkin tuplajuustoa.. ahh.. Ja salmiakkia voisin syödä koko ajan. Mulla myös tulee helposti vatsa kipeäksi jos syön karkkia tai ns. rasvasta tai suolasta roskaruokaa.. [&:]
ehkä se kroppa vaan kertoo mitä kannattee syödä [;)]
Kaverillani oli mun mielestäni tosi outo ja ällö himo.. Hän dippaa nakkeja mansikka jogurttiin [:'(]
Hajuista mua kuvottaa eniten pekoni ja tupakka.. ja kalja! YÖK.

mulla himoja on pizzat, hampurilaiset (ranskalaisia ei tee mieli) irtokarkit, suklaa, säilyke punajuuret (himo iski eilen), nakit, suolakurkut...sit saattaa tulla ihan extempore joku lihakeiton himo, niin kun tuossa alkuaikana kävi...oltiin illalla koirien kanssa lenkillä ja mun nenään olevinaan tuoksui ihan selvästi lihakeitto! ja sitä rupes tekee heti mieli...seuraavana päivänä piti sit käydä ostamassa tarvikkeet siihen [:D]

mulla paprika närästää ja jauhelihan rasva ällöttää [:'(] tosin eilen huomasin että sipulikin närästää [:@]

Minunki rupee tekee mieli puuroo...uhhuh.[:D]
On muuten tehny koko raskauden ajan mannapuuroa..mut en oo saanu aikaiseksi tehtyä.[:-]

Pakko oli nostaa tää keskustelu tänne uusimpien joukkoon..
Mä oon huomannu että mulle on tullu himo kylmiin valmis lihapulliin ja säilykepersikoihin...
Omituisia, mutta ei onneksi mitenkään vaarallisia... [:D]

Minulla himoja ollut kai rv 6 lähtien. Niihin kuului ruisleipä, päällä juusto, tomaatti (tai paprika) ja kinkku :D Sen jälkeen tuli salmiakki ja kirpeät hedelmäkarkit, niitä tuli syötyä niin ettei seuraavana aamuna uskaltanut kieltä liikauttaa kun oli niin kipeä. Nyt sitten ollut himonta aikaa ruokien suhteen :D Ranskalaisia tekee ajoittain mieli, suklaata söin viimeksi joulukuussa ja yleensäkin kaikki makea on minua tähän asti ällöttänyt. Suolaisen puolelle omat himoni kallistuvat[:)]

Mulla ei oikeastaan ole ollut mitään ruokahalua, kun oksensin alkuviikot, mutta viime viikolla salaattia tehdessä tuli popsastua kokonainen punainen paprika yhdeltä istumalta. Että oli mehukas ja hyvä.[:D]

Mulla on alkanut himot loppua.. kaikinpuolin [;)]
Ei tee mitään erityisesti mieli, jopa vaikea päättää mitä tekis ruoaksi kun ei tee mitään mieli..
Tykkään kans paljon paprikasta mutta nykyään se pistää kyllä närästämään liikaa, samaten sipuli ja valkosipuli..

Mä join viime raskauden loppuvaiheessa kans maitoa ihan sikana. Nyt oli alussa kans sellanen maitovaihe. Koitappa MIU yöllä jos janottaa nii käydä jääkaapilla ja hörppää purkistapäin kylmää maitoa[:D]. En tiä miks mut silleen se maistu ihan sikahyvältä[;)]. Se  on nyt kyllä multa jääny vähän pois mut katotaan palaako taas sitten kun kesäkuumat alkaa.

Miu, mulla sama juttu! vähän ihmetyttää, miten laktoosivammaisena pystyn vetämään nyt raskausaikana litran maitoa päivässä + siihen päälle muut maitotuotteet.

tosi kummallinen juttu on myös se, että mulla on refluksitauti ja ennen raskautta jos satuin syömään suklaata tai rasvaista tai maustettua ruokaa, niin alkoi kamala närästys + mahakipuja ja lääkettä piti ottaa. nyt syön joka päivä suklaata (sairaalloinen himo kismettiin!), eikä maha pistä yhtään vastaan! tosi hämmentävää, oon kuullut vaan sellaisia juttuja, että raskaus pahentaa refluksitautia...   no, en valita[:)] 

Mietin itseasiassa aika pitkään, että onko ollut himoja ja ainut mihin päädyin oli: Voisin syödä rahkaa ihan koko ajan [:D]

Takaisin