On se niin hassua, kuinka erilaisia juttuja kaikille tuleekaan.
Minä olen alkanut juomaan kahvia tässä kuukauden sisällä. Ihan pikajuttua ja runsaalla maidolla, ei mitään vahvaa pannujauhatusta kuitenkaan. Olen tähän asti ollut koko elämäni teeihmisiä ja juon vieläkin teetä. Aamut vain jotenkin nyt vaativat kahvia.
Mutenkin kaikki "vanha" ruoka yököttää. Siis juuri ja juuri pystyn syömään eilen valmistettua ruokaa, mutta sen jälkeen en enää. Aiemmin ei ole ollut tätä ongelmaa. Minusta on vain parempi tehdä iso satsi kerralla ja syödä sitä pari-kolme päivää kuin ruveta kokkaamaan joka päivä.
Kaikki terveellinen menee (kasvikset, marjat, hedelmät, maitotuotteet, ruisleipä ja liha/kala). Valkoinen jauho tuo pahan olon. Edes pastaa en nykyisin syö. Pystyn kyllä syömään pastaa tai vaaleaa leipää, mutta se ei maistu niin hyvälle ja jälkikäteen tulee hassu, paha olo. Tämä minua ihmetyttää. Kyyneleet tulevat silmiin pullavatien ääressä kun mieli tekisi ihan hirveästi. Suklaa tekee pahaa. Merkkarit, laku, karkit ja jäätelö sentään maistuvat hyvältä!
Jos tulee sokerit vaivaksi myöhemmin, niin en kyllä tiedä miten voisin ainakaan ruokavaliota enää parantaa. En ole eläissäni syönyt näin terveelisesti. No sen näkee sitten...
Eilen tuli himo tomaatteihin. Että näin kummalliset jutut täällä maalis-huhtikuussa.