Himot ja ällötykset

Mustikkatäplä

Keskustelun kolmiottelija
Marraskuun äidit 2019
Tammikuiset 2023
Tammikuiset 2026
Laitetaanpas tämä klassikkoketju pystyyn. Onko ollut ruokahimoja? Entä ällöttääkö jotkut ruuat, joita normaalisti söisi mielellään? 🍓🥦🍟🍝🍨☕

Tonne oireisiin laitoinkin, että itellä ollu nyt pari päivää ruokahaluttomuutta. Mikään ei ällötä, mut ei vaan tee mitään mieli vaikka olis kova nälkä. 🤷‍♀️

Mut yks juttu on, jota on tehny nyt pari päivää koko ajan mieli - jogurtti. Ja erityisesti Hyvin-merkin päärynä-raparperi jogurttia 😅 Mutta en ole sitä saanut! 🥲 Tänään pitää mennä kyl kauppaan hamstraamaan sitä ja muita juttuja, joita vois kuvitella syövänsä. Smoothiet tuntus tällä hetkellä kans ihan siedettävältä ruualta. 🤔

Tonne oireisiin laitoinkin, että itellä ollu nyt pari päivää ruokahaluttomuutta. Mikään ei ällötä, mut ei vaan tee mitään mieli vaikka olis kova nälkä. 🤷‍♀️

Mut yks juttu on, jota on tehny nyt pari päivää koko ajan mieli - jogurtti. Ja erityisesti Hyvin-merkin päärynä-raparperi jogurttia 😅 Mutta en ole sitä saanut! 🥲 Tänään pitää mennä kyl kauppaan hamstraamaan sitä ja muita juttuja, joita vois kuvitella syövänsä. Smoothiet tuntus tällä hetkellä kans ihan siedettävältä ruualta. 🤔
Mullekkaan ei meinaa tavallinen ruoka maittaa, vaikka nälkä on ääretön. Hankala yhdistelmä 🤪

Mua ällöttää nyt kolmatta viikkoa vähän kaikki. Mutta kahvi on kyllä jossain ihan top-sijoilla. Katson tällä hetkellä Gilmoren tyttöjä ja ne jotka on kattonu sitä joskus niin tietää, että siinä juodaan aika paljon kahvia ja oon huomannut, että ihan sen katsominenkin tekee usein aika pahaa 😂❌☕

Puuro ollut itselle pahin, tulee aina etova olo. Silti vetänyt työaamuina aamupuuroa, kun niin vahva rutiini ollut jo 😂 Minullakin ruokahalu yleisesti vähentynyt

Ruoka ällöttää yleisesti. Tekee mieli lähinnä keittoa, salaattia ja voileipiä. Ei tee edes mieli hirveästi makeaa, vaikka normaalisti vedän melkein joka päivä jotain herkkua. Hyvä toki niin. 😄

Vielä ei pahempia ällötyksiä, yhtenä aamuna kahvi piti jättää kesken mutta nyt pystynyt sitäkin juomaan. Mutta mun tekee ihan hulluna mieli juustoa, siis ihan perus Olternannia! Oon iltasin vedelly siivuja kunnon kasan, nyt yritän rajoittaa 🤣

Mulla alko nyt yhtäkkiä kun ollu muutenkin kovaa pahoinvointia pari päivää, niin ällöttää kana, eilen en pystyny olee keittiössä ku mies paisto kanaa🙈 normaalisti tykkään kovin kyllä. Muistinkin sit, et viime raskaudessa oli sama juttu, mut muistaakseni alko vasta siinä ekan kolmanneksen lopulla. Sillon etoi kaikki käristetty/rasvainen muutenkin, lähes elin erilaisilla smoothieilla 😁

Vielä voin nauttia olotilasta, jossa mikään ei ällötä ja toisaalta mihinkään ei myöskään ole suurempaa himoa 😁

En ole huomannut vielä mitään suurempia himoja. Ruisleipää tekee koko ajan mieli, mutta se ei ole sinänsä uutta:Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kaikki rasvainen/raskas ruoka vähän ällöttää ja aiheuttaa inhottavaa närästystä.

Mulla alko nyt yhtäkkiä kun ollu muutenkin kovaa pahoinvointia pari päivää, niin ällöttää kana, eilen en pystyny olee keittiössä ku mies paisto kanaa🙈 normaalisti tykkään kovin kyllä. Muistinkin sit, et viime raskaudessa oli sama juttu, mut muistaakseni alko vasta siinä ekan kolmanneksen lopulla. Sillon etoi kaikki käristetty/rasvainen muutenkin, lähes elin erilaisilla smoothieilla 😁
Täällä alkoi kanssa kanaällötys, eikä edes liittynyt sen valmistamiseen, vaan valmista kanasalaattia syödessä. Pitää varmaan hetki vältellä kanaa ja koittaa huijata itsensä unohtamaan ällötys 😅

Kaikki makea ällöttää, siis ihan kaikki.
Sen sijaan lämmintä ruokaa vois syödä vaikka kuinka monta lautasta.

Erityishimona on vissy ja karjalanpiirakat 😆

Mies paistoi itselleen iltapalaksi valkosipulivoipatonkia🤢 aivan järkyttävän huono olo pelkän hajun takia!

Himona Humble -smoothiet🤩 Ostin niitä jääkaapin täyteen, ne kelpaa joka tilanteessa👌

Ruokahaluttomuutta täälläkin! 🥴 Saa pakottaa itsensä syömään.. Sit välillä yhtäkkiä iskee himo johonkin ja kun sit syö sitä niin se ällöttääkin😅
Tuore salaatti, pizzat, sipsit, tietyt jugurtit himottaa mm 😄

Suuren sipsinsyöjän kiusaksi eilen iski dippiällötys. 🥲 Saattaa rajoittaa herkuttelua, mikä on toki ihan hyvä juttu. 😅

Mä vedin taas semmoisen Hetki pastan lounaaksi, hitto että se oli pieni! Mut tosi hyvä! Tekis vaan mieli käydä hakee toinen ja ehkä kolmaskin :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Onneks oon töissä, niin ei kehtaa mennä toista kertaa lounaalle :rolling: Mut voi olla, et joutuu kotiin ostaa illaks..

Himottaa omenat. Ja viinirypäleet. Samalla tekis mieli hakea kaupasta värkit ja tehdä tonnikalasta jotain - ihan mitä vaan. 😂 kinkku ällöttää näköjään tässäkin raskaudessa, joten vaihdettiin leivänpäälliset kalkkunaan.

Takaisin