Himot ja ällötykset

Ällötyksinä täältä löytyy myöskin aika pitkälti kaikki lämmin ruoka. Erikoisuutena löytyi yllätyksekseni, että hernekeitto maistui paremmalta kuin ikinä ennen! :tears: Puolisoakin nauratti, kun yleensä syön hernekeittoa vaan sen verran, että juuri ja juuri selviydyn seuraavaan ruokaan (tai napostelen jotain muuta siihen kylkeen), kun nyt söin hernaria monta lautasta ja tehtiin sitä toinen satsi perään :rolling:
 
Tuntuu ettei mikään ns. normaaliruoka maistu. Söisin mielelläni hedelmiä tai muuta raikasta tai sitten vastapainoksi pizzaa tai panineja yms 😅 kuvottaa ajatuskin mausteisesta ruoasta ja esim. kanaa ja riisiä = ei kiitos!
 
Olen syönyt coco popswja viimeksi varmaan 20v sitten, mutta jostain tyhjästä tuli tarve syödä just sellaista höttöä. Siis ravintoarvohan niissä on pyöree 0 ellei jopa miinusmerkkinen, mutta ne vaan maistuu 😎 .. en ole käynyt vaa’alla, mutta huomaan kyllä vaatteista, ettei vatsan seutu ole ainoa joka tässä kasvaa. T-paidat kirraa hartioistakin 🙄
 
Minulle nyt muutamana päivänä on maistunut earl grey tee kuumana sokerin kanssa🫖😀
 
Sama täällä! Vuosiin en ole juonut teetä, nyt maistuu 🤩
Onpas jännä, sama täällä! En yleensä koskaan juo early grey teetä, koska ei ole mun juttu. Mutta olin vierailemassa pari viikkoa sitten jossain, ja siellä tarjottiin earl greytä - ja oli muuten yllättävän hyvää 😆
 
Mä en ole voinut juoda teetäkään moneen viikkoon, kun kaikki kuumat juomat ällöttää 🙈
 
Ensimmäinen kunnon ruokahimo! Kalakeitto🤣
Ei siis todellakaan kuulu mun suosikkeihin noin niinku normaalisti.
 
Ruisleipä on tällähetkellä mun pääravintoa🤤 myös ruokaisat salaatit on herkkua. Mättöruoat ei jotenkin iske, eikä karkitkaan. Suklaarusioita kyllä äsken söin pussillisen hyvällä ruokahalulla. Yhdessä vaiheessa imeskelin ampparimehjäitä mutta nekään ei oikein enää maistu. Eikä mikään juoma. Edes vesi ei oikein maistu samalta kuin ennen. Kuumat juomat on ihan nou nou.
 
Vesi ei uponnu mullekaan noin rv 10 saakka. Nyt alkanut taas jotenkin maistua. Oon vetäny myös isot määrät leipää, mitkään eksoottiset maut ei kiinnosta vaan perus liha ja peruna -makupaletilla mennään suolan ja pippurin kanssa.

Jäätelö ja puolukat mössönä päätyy testiin tänä iltana, eilen herkuteltiin vklopun kunniaksi sipseillä ja dipattavilla ja oli kyllä 10/10.
 
Pepsi Max, jota tuli juotua aika paljon ennen raskautta, ei enää maistu 😱 Kokeilin myös Jaffaa, mansikkamehua, omena- ja appelsiinimehua ja ne eivät maistu. Vesi menee jotenkin. Tällä hetkellä Earl Grey-tee on ykkönen:smiling-eyes:
 
Valkosipuli ja kahvi ällöttävät vaikka ovat aiempia lemppareita.

Tee ja tomaattivoileipä (tai mikä tahansa missä on jotain raikasta päällä, kurkku, salaatti...) himottavat. Chiliä voisin vetää myös kaksin käsin. Ja nyt ei maistu makea.

Voikohan mieliteoista päätellä sukupuolta?
 
Ensimmäinen kunnon ruokahimo! Kalakeitto🤣
Ei siis todellakaan kuulu mun suosikkeihin noin niinku normaalisti.
Mulla oli pari viikkoa sitten niin kovaa pahoinvointia että kaikki tuli ulos muutaman päivän ajan. Kalakeitto pelasti lopulta ja söin sitä kolme päivää. Sen jälkeen ei oo niin pahasti etonut.
 
Pepsi Max, jota tuli juotua aika paljon ennen raskautta, ei enää maistu 😱 Kokeilin myös Jaffaa, mansikkamehua, omena- ja appelsiinimehua ja ne eivät maistu. Vesi menee jotenkin. Tällä hetkellä Earl Grey-tee on ykkönen:smiling-eyes:
Mulla sitä kofeiinitonta Pepsi Maxia menee yhä, mutta määrä on kyllä vähentynyt kuin itsestään!
Vesi on alkanut maistua, on oikeastaan kokoajan jano!😁
 
Mulla ei oo välttämättä jotain yhtä mieliteon kohdetta. Ne on mennyt niin, että saan jonkun asian päähäni, eikä se lähde sieltä ennen kuin saan syötyä sitä. Ja sen jälkeen tulee taas joku uusi asia mihin kehitän pakkomielteen 😂 Siinä ohella hedelmät on ollut nyt pop 👍 ja tuliset ruuat 😁
 
Mun viimeisten viikkojen ruokavalio on ollut mallia:
-suolattomat ranskalaiset
- Jacky makupalat
- paahtoleipä pelkällä Oivariinilla
- Hesen pikkuhampparit
- satsumat
- appelsiinimehu

Satunnaisesti ehkä menee riisiä tai perunamuusia.

Havaittuja ällötyksiä:
- kaikki missä on etikkaa
- broilerin liha
- tee

Ei vielä suurempia himoja, kun ei oikein oo nälkäkään :tears:
 
Takaisin
Top