Himot ja ällötykset

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia mielitekoja raskaus on tuonut tullessaan? Huomaatko himoitsevasi ruokia, joista et normaalisti välitä tai tekeekö mielesi omituisia ruokayhdistelmiä?

Entä onko odotus saanut aikaan ällötyksiä, joita et tavallisesti koe? Inhottaako esimerkiksi kahvin tuoksu?

Lue myös artikkelimme raskausajan mieliteoista. Täältä löydät myös jutun pica-ilmiöstä, joka tarkoittaa ruuaksi luokittelemattomien aineiden himoitsemista.
 
Täällä ei tee mieli kyllä yhtään mitään 🙄😅 Karkkia meni ennen plussaa kyllä kiitettävästi, samoin suklaata, että ei haittaa, vaikka ei just tee mieli mitään. Eiköhän ne sieltä vielä palaa tuplana takaisin 😆
 
Täällä ei tee mieli kyllä yhtään mitään 🙄😅 Karkkia meni ennen plussaa kyllä kiitettävästi, samoin suklaata, että ei haittaa, vaikka ei just tee mieli mitään. Eiköhän ne sieltä vielä palaa tuplana takaisin 😆
Sama täällä. 😅 Nyt ei tee mitään mieli, mutta jännityksellä odotan miten tilanne muuttuu.
 
Täällä sama, että oikein mitään ei tee mieli syödä! Viimepäivinä tullut kamala himo oikein makeisiin appelsiineihin ja ne pyörii monta kertaa päivässä mielessä😅
 
Lohikeitto, lihaperunasoselaatikko🤤 Kaikki tosi perussafka, ns. lapsuuden ruuat houkuttaa. Tekis myös älyttömästi mieli porkkana-appelsiini-inkiväärimehua, mut inkivääri on kiellettyjen aineiden listalla. 😦
 
Tekee koko ajan ihan hirveesti mieli kaikkia marjoja. Tykkään marjoista kyllä muutenkin, mutta nyt en saa niitä ollenkaan pois ajatuksista. Muutenkin kaikki kirpeät asiat kiinnostelee.
 
Lohikeitto, lihaperunasoselaatikko🤤 Kaikki tosi perussafka, ns. lapsuuden ruuat houkuttaa. Tekis myös älyttömästi mieli porkkana-appelsiini-inkiväärimehua, mut inkivääri on kiellettyjen aineiden listalla. 😦
Toi inkivääri on kyllä paha! Sitä tekis tosi kovasti mieli. Onneksi sitä voi haistella :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Tekee koko ajan ihan hirveesti mieli kaikkia marjoja. Tykkään marjoista kyllä muutenkin, mutta nyt en saa niitä ollenkaan pois ajatuksista. Muutenkin kaikki kirpeät asiat kiinnostelee.
Mulla on kans tismalleen sama marjahomma! Vedän joka päivä ison kulhollisen tuoreita pensasmustikoita ja vadelmia. Ihanaa kun kohta kotimaisia marjoja tarjolla. 😋😋
 
Esikoista odotellessa odotin että jossain vaiheessa tulisi se kuuluisa himo johonkin tiettyyn ruokaan. No ei tullut. Eikä nyt ainakaan vielä ole tullut tämän uuden raskauden myötä. Paitsi että sushia teki mieli ihan vaan sen takia että sitä ei saanut syödä 😅 Tai no, teki paljon enemmän mieli kuin normaalisti. Tosin onhan susheja ilman raakaa kalaa, pitää varmaan käydä ostamassa jossain vaiheessa.. 😂
 
Ei oo mitään ihmeempiä himoja ainakaan vielä, mut ällötyslistalle pääs miehen suihkusaippua 🤢😅 En pysty olemaan lähellä suihkun jälkeen, hyi että! Lupasi hakea jonkun eri tuoksuisen ettei tarvii yökkäillä kun tulee lähelle 😆
 
Täällä alkanut tehdä mieli kaikkea terveellistä😁 salaatti ja näkkäri ihan super himoja, karkkia taas ei voi syödä ollenkaan vaikka normaalisti oon kunnon sokerihiiri. Jatkuispa näin👌😄
 
Täällä alkanut tehdä mieli kaikkea terveellistä😁 salaatti ja näkkäri ihan super himoja, karkkia taas ei voi syödä ollenkaan vaikka normaalisti oon kunnon sokerihiiri. Jatkuispa näin👌😄
Oispa noin hyvin, mun tekee välillä kauheasti mieli hampparit, kebab ja ranskalaiset 😬😅 Söin tässä äsken aamupalaa mutta nyt tuntuu siltä että olis nälkä taas mutta ei yhtään tee mieli mitään 🙊 Eilen tortillasipsit ja salsa oli kova juttu 😂
 
Oispa noin hyvin, mun tekee välillä kauheasti mieli hampparit, kebab ja ranskalaiset 😬😅 Söin tässä äsken aamupalaa mutta nyt tuntuu siltä että olis nälkä taas mutta ei yhtään tee mieli mitään 🙊 Eilen tortillasipsit ja salsa oli kova juttu 😂
Se on kyllä jännä miten nopeaa mielihalut vaihtelee! Jotain tekee hirveästi mieli ja seuraavassa hetkessä oksettaa ajatuskin 😅
 
Takaisin
Top