Himot ja ällötykset

Pelkkä kahvin haju saa pahan olon aikaan, vaikka ennen ei aamu alkanu ilman kahvia mitenkään 😄 kaikkee suolaista tekee mieli, ja kunnon liharuokia.

Pelkkä kahvin haju saa pahan olon aikaan, vaikka ennen ei aamu alkanu ilman kahvia mitenkään 😄 kaikkee suolaista tekee mieli, ja kunnon liharuokia.
Tökkispä mullakin kahvi mut eiii...suolasta mullakin tekee mieli ja valitettavasti alkuhuuman "sokeria ei tee mieli" on kadonnut pois..😩

Minä saan vaivalla juotua puoli kuppia aamulla kahvia ja päivällä toisen puoli. Ennen join helposti 5-6kuppia päivässä. 😅 Ja suolanen kans 6/5. Nyt ostin karkkipussin, kun halusin maistaa niitä tupla karkkeja. 3 päivässä uponnu n. puoli pussia ja sinne ne kotia jäi, kun mökille lähettii. 😁

Minä saan vaivalla juotua puoli kuppia aamulla kahvia ja päivällä toisen puoli. Ennen join helposti 5-6kuppia päivässä. 😅 Ja suolanen kans 6/5. Nyt ostin karkkipussin, kun halusin maistaa niitä tupla karkkeja. 3 päivässä uponnu n. puoli pussia ja sinne ne kotia jäi, kun mökille lähettii. 😁
Mäkin maistoin tänään muutaman sellaisen tuplakarkin. Ei tarvinnu kyllä montaa syödä, kun olivat niin makeita 🙈 Muuten makea on kyl maistunut edelleenkin yhtä hyvin kuin ennenkin. Saa nähdä miten jatkossa 👍🤭

Mäkin maistoin tänään muutaman sellaisen tuplakarkin. Ei tarvinnu kyllä montaa syödä, kun olivat niin makeita 🙈 Muuten makea on kyl maistunut edelleenkin yhtä hyvin kuin ennenkin. Saa nähdä miten jatkossa 👍🤭
Viime raskaudessa ei kans uponnu makea. Sitte astmalääkkeiden takia neuvola täti keksi laittaa vielä vähä aiemmilla viikoilla sokerirasitukseen. Se oli kyllä kamalaa litkua, meinannu 5min saada mitenkään alas kun ollu viikkoihin syöny karkkiakaan. 😅

Huh, mun pitää kans nyt ottaa tiukka linja herkutteluun, ettei tule ihan mahdotonta sitten myöhemmin raskaudessa 😇

Mulla kanssa ei oikein tee mieli makeeta (paitsi salmiakkia🤤) Viime viikolla söin megahampparin ja pari päivää siitä juustohampparin ja nugetteja, mut nyt lähinnä ällöttää melkein kaikki tommoset ruuat . Kasvikset ja esim kurkku ja kaikki tommoset raikkaat maistuu kyllä🤷

Himoitsen sitä Fazerin uutta salmiakki crisp-patukkaa mutten uskalla syödä koska salmiakki..🤐 kerran jo semmosen puoli vahingossa söin. 🙊

Olen paatunut kahvinjuoja, mutta kahvin vähentäminen ei ole tehnyt tiukkaa, koska se ei muutenkaan ole maistunut. Muuten en huomaa mitään erityistä. Ehkä aiempaa useammin tekee mieli jotain tuhtia lämmintä ruokaa välipalojen sijasta.

Himoitsen sitä Fazerin uutta salmiakki crisp-patukkaa mutten uskalla syödä koska salmiakki..🤐 kerran jo semmosen puoli vahingossa söin. 🙊
Noniin minähän tuollaisen vetäisin jo yksi ilta, eipä muistunut yhtään mieleen, että suklaapatukassa voisi olla jotain kiellettyä. Hyvin maistui :Grinning Face With Smiling Eyes: Ei kai siinä paljoa edes ole, kun mainoksen mukaan on "lakritsinmakuinen toffeetäyte" eikä siis edes lakritsitäyte.

Oijjoi, mä himoitsen sitä myös. Miehellä on vielä sellainen herkkujemmassa. Vaatii sisua 😁🙈

Jaaa mikäs tuplakarkki! Kuulostaa HERKULLISELTA 😄😂
Mulla on paha olo ja paha olo. Paha olo ja vielä kerran, paha olo 🤢 syöminen auttaa välillä 5min , välillä 20min. Suolaista mielellään , mutta jos ei oo pahan olon yllättäessä mitään saatavilla niin syön makeeta. Kaks kertaa on ehtinyt hyvän aamun aikana (ei kuvottavaa oloa aamupalan jälkeen muutamaan tuntiin) alkaa heikottaa, kylmä hiki ja käsien tärinä samantien ja syöminen auttaa siihen. Ei oo millään tavalla järkeen käypää kun aamupalasta (kaks leipää tms) on max 2h 😅 ei oo aiemmissa raskauksissa ollu tän tason helvettiä vaikka paha olo niissäkin ollu ja oksukin tuli kakkosta odottaessa 😅

Jaaa mikäs tuplakarkki! Kuulostaa HERKULLISELTA 😄😂
Mulla on paha olo ja paha olo. Paha olo ja vielä kerran, paha olo 🤢 syöminen auttaa välillä 5min , välillä 20min. Suolaista mielellään , mutta jos ei oo pahan olon yllättäessä mitään saatavilla niin syön makeeta. Kaks kertaa on ehtinyt hyvän aamun aikana (ei kuvottavaa oloa aamupalan jälkeen muutamaan tuntiin) alkaa heikottaa, kylmä hiki ja käsien tärinä samantien ja syöminen auttaa siihen. Ei oo millään tavalla järkeen käypää kun aamupalasta (kaks leipää tms) on max 2h 😅 ei oo aiemmissa raskauksissa ollu tän tason helvettiä vaikka paha olo niissäkin ollu ja oksukin tuli kakkosta odottaessa 😅
Mulla ihan samanlaista pahoinvointi 😣 alkaa käydä jo mielenterveyden päälle ku tuntuu että tosissaan rajottaa jo arkee. Töissäkin ihan tuskaa olla. Jospa pian alkaa helpottaa.

Mitään en erityisesti himoitse, mutta nyt syömistä on alkanut tökkimään se että hirveän monen ruuan haju käy tosi pahasti nenään…..

Näin unta että söin salmiakkia, oli muuten hyvää 😂 nyt etoo melkein kaikkien ruokien haju. Varsinkin kaikki paistettu saa yökkimään 😬 kohta en keksi enää mitä vois syödä, kun paha olo tulee monen ruuan ajattelustakin. Jotain raikkaita, kevyitä ruokia mut kuitenkin suht täyttäviä. Ideoita?

Mulle on tullut ihan älytön himo siihen Olvin mehukivennäisvesi sitruunaan, voisin juoda sitä vaikka kuinka paljon 🤣 Ensin mulle ei maistunut makea ollenkaan, mutta nyt se on muuttunut. Kirpeät karkit on nyt jotenkin todella hyviä, vaikka normaalisti en niistä tykkää 😅

Varsinaisia ällötyksiä ei ole vielä ollenkaan, päivästä vähän riippuu mikä maistuu parhaiten ja samaa ruokaa ei tee mieli syödä useampaa kertaa peräkkäin :Smiling Face With Open Mouth Kahvia ei mene oikeastaan enään ollenkaan, ei vaan tee mieli, eikä väkisinkään viitsi juoda:Smiling Face With Smiling Eyes:Raikkaat hedelmät, klementtiinit, mandariinit, kirpeät omenat maistuu hyvin ja luottojugurtiksi on tullut mustikka kalinka. Alkuraskauden makseanhimon puuttuminen on valitettavasi palannut, makeeta tekee aika usein mieli.

Takaisin