Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tökkispä mullakin kahvi mut eiii...suolasta mullakin tekee mieli ja valitettavasti alkuhuuman "sokeria ei tee mieli" on kadonnut pois..Pelkkä kahvin haju saa pahan olon aikaan, vaikka ennen ei aamu alkanu ilman kahvia mitenkäänkaikkee suolaista tekee mieli, ja kunnon liharuokia.
Sama mulla, on taas makea alkanut maistumaan.Tökkispä mullakin kahvi mut eiii...suolasta mullakin tekee mieli ja valitettavasti alkuhuuman "sokeria ei tee mieli" on kadonnut pois..![]()
Minä saan vaivalla juotua puoli kuppia aamulla kahvia ja päivällä toisen puoli. Ennen join helposti 5-6kuppia päivässä.Pelkkä kahvin haju saa pahan olon aikaan, vaikka ennen ei aamu alkanu ilman kahvia mitenkäänkaikkee suolaista tekee mieli, ja kunnon liharuokia.
Mäkin maistoin tänään muutaman sellaisen tuplakarkin. Ei tarvinnu kyllä montaa syödä, kun olivat niin makeitaMinä saan vaivalla juotua puoli kuppia aamulla kahvia ja päivällä toisen puoli. Ennen join helposti 5-6kuppia päivässä.Ja suolanen kans 6/5. Nyt ostin karkkipussin, kun halusin maistaa niitä tupla karkkeja. 3 päivässä uponnu n. puoli pussia ja sinne ne kotia jäi, kun mökille lähettii.
![]()
Viime raskaudessa ei kans uponnu makea. Sitte astmalääkkeiden takia neuvola täti keksi laittaa vielä vähä aiemmilla viikoilla sokerirasitukseen. Se oli kyllä kamalaa litkua, meinannu 5min saada mitenkään alas kun ollu viikkoihin syöny karkkiakaan.Mäkin maistoin tänään muutaman sellaisen tuplakarkin. Ei tarvinnu kyllä montaa syödä, kun olivat niin makeitaMuuten makea on kyl maistunut edelleenkin yhtä hyvin kuin ennenkin. Saa nähdä miten jatkossa
![]()
Noniin minähän tuollaisen vetäisin jo yksi ilta, eipä muistunut yhtään mieleen, että suklaapatukassa voisi olla jotain kiellettyä. Hyvin maistuiHimoitsen sitä Fazerin uutta salmiakki crisp-patukkaa mutten uskalla syödä koska salmiakki..kerran jo semmosen puoli vahingossa söin.
![]()
Ei kai siinä paljoa edes ole, kun mainoksen mukaan on "lakritsinmakuinen toffeetäyte" eikä siis edes lakritsitäyte.Oijjoi, mä himoitsen sitä myös. Miehellä on vielä sellainen herkkujemmassa. Vaatii sisuaHimoitsen sitä Fazerin uutta salmiakki crisp-patukkaa mutten uskalla syödä koska salmiakki..kerran jo semmosen puoli vahingossa söin.
![]()
Äidin on tehtävä mitä äidin on tehtäväOli ihan PAKKO ostaa tänään suolakurkkuja![]()
Mulla ihan samanlaista pahoinvointiJaaa mikäs tuplakarkki! Kuulostaa HERKULLISELTA
Mulla on paha olo ja paha olo. Paha olo ja vielä kerran, paha olosyöminen auttaa välillä 5min , välillä 20min. Suolaista mielellään , mutta jos ei oo pahan olon yllättäessä mitään saatavilla niin syön makeeta. Kaks kertaa on ehtinyt hyvän aamun aikana (ei kuvottavaa oloa aamupalan jälkeen muutamaan tuntiin) alkaa heikottaa, kylmä hiki ja käsien tärinä samantien ja syöminen auttaa siihen. Ei oo millään tavalla järkeen käypää kun aamupalasta (kaks leipää tms) on max 2h
ei oo aiemmissa raskauksissa ollu tän tason helvettiä vaikka paha olo niissäkin ollu ja oksukin tuli kakkosta odottaessa
![]()
Kahvia ei mene oikeastaan enään ollenkaan, ei vaan tee mieli, eikä väkisinkään viitsi juoda
Raikkaat hedelmät, klementtiinit, mandariinit, kirpeät omenat maistuu hyvin ja luottojugurtiksi on tullut mustikka kalinka. Alkuraskauden makseanhimon puuttuminen on valitettavasi palannut, makeeta tekee aika usein mieli.