Himot ja ällötykset

Ei hitsi, just kävin kaupassa ja unohdin ostaa juustonaksuja =D

Mun tekee mieli peruskotiruokia, teinkin tänään makkarakastiketta ja perunaa, sipulia ruskistin makkaroiden kanssa, ai että! Ja punajuuriviipaleita ostin myös.

Mä ostin kanssa just punajuuriviipaleita ja perusruoka maistuu ihanalle
 
Tuolla aiemmin oli ettei voi sietää roskiksen hajua, mulla ongelmana on nyt viemärit. Lämpimässä suihkussa se viemärin haju on todella oksettava, niin täällä mun luona kuin miehenkin luona. Siellä haisee myös keittiön altaan viemäri kun laskee lämmintä vettä.
Olen nyt harventanut suihkussa käyntiä tämän takia kun tuntuu niin vastenmieliseltä lähteä sinne hajuun peseytymään. Itseasiassa nytkin olin menossa suihkuun Beaming Face With Smiling Eyes
 
Tuntuu siltä, että on pelkkiä ällötyksiä. Mieluiten olis vaan syömättä, mutta siitä vasta paha olo tuleekin. Saan kyllä syötyä, mutta mitään himoja ei tällä hetkellä ole. Jotkut hedelmät on ihan ok, mutta muu on lähinnä pakkosyömistä.
 
Ällötyksiä olis liikaakin Cat With Tears Of Joy Mut himoina nyt on ollu mango-melonijäätelö, jaffa ja kaikki kevyt, raikas ja lempeän makea, tai miedot suolaiset maut/ruuat.
 
Ällötyksiä olis liikaakin Cat With Tears Of Joy Mut himoina nyt on ollu mango-melonijäätelö, jaffa ja kaikki kevyt, raikas ja lempeän makea, tai miedot suolaiset maut/ruuat.
Nyt mun alkoi tehdä mieli mango-meloni jätskiä Cat With Tears Of Joy
 
Mulla on selkeästi tehnyt mieli enemmän suolaisia ja epäterveellisiä ruokia. Vasta nyt alkaa tuntua, että hedelmät voisivat taas alkaa maistua.
 
Pakko kommentoida tänne, kun tehnyt monta päivää mieli korvapuusteja. Ja minä en yleensä edes välitä pullasta. Vielä en tosin ole kokeillut, että maistuisiko se oikeasti. Beaming Face With Smiling Eyes
 
Riisi ja soijakastike, nam, voisin syödä vain sitä Cat With Tears Of Joy
 
Ällötyksiä on kahvi, joka on ollut oma lempi juoma ennen, sekä meidän valurauta pannun haju tiskattuna Beaming Face With Smiling Eyes Asunnossa leijailee usein edellisen paistetun ruuan tuoksu jota mahdoton saada pois, se myös ällöttää. Olen koittanut tuulettaa ja pestä seinät, liesituulettimen… jne. Ennen raskautta ei häirinnyt.

Himoja hapankorput joista en ole välittänyt juuri ennen, mandariinit ja muut raikkaat marjat sekä mehukeitto tms. Karkki ja sipsit himottaa ja karkkia ei juuri ennen ole tullut syötyä.

Nyt maistuu myös paremmin kevyt ruoka esim sushi ois kova juttuAnxious Face With Sweat kuin paksu pihvi, lasagne, muusi ja mureke tms.. Joka on yleensä sitä omaa lempiruokaa! Myös tosi paljon pienempiä tullut omista annoksista, mutta pakko syödä useammin.
 
Julkisilla kulkeminen on yhtä tuskaa kun aina haisee joku epämiellyttävä Confounded Face

Porkkanat on maistunut nyt joka päivä, tänään ostin taas pussillisen ja ne olikin pahoja, kitkeriä. Itkuhan siinä pääsi Cat With Tears Of Joy Piti sitten ottaa kaapista suklaata lohdutukseksi Cat With Tears Of Joy mutta nyt en saa unta kun huono olo siitä suklaasta...oi voi Beaming Face With Smiling Eyes
 
Tuolla aiemmin oli ettei voi sietää roskiksen hajua, mulla ongelmana on nyt viemärit. Lämpimässä suihkussa se viemärin haju on todella oksettava, niin täällä mun luona kuin miehenkin luona. Siellä haisee myös keittiön altaan viemäri kun laskee lämmintä vettä.
Olen nyt harventanut suihkussa käyntiä tämän takia kun tuntuu niin vastenmieliseltä lähteä sinne hajuun peseytymään. Itseasiassa nytkin olin menossa suihkuun Beaming Face With Smiling Eyes

Minä pesin suihkun lattiakaivon joskus rv 7 kun se haisi mielestäni niin epämiellyttävälle. Samoihin aikoihin tyhjensin myös jääkaapin ja pyyhin kaikki hyllyt. Se ei kyllä helpottanut jääkaappiällötystä yhtään.

Mulla ei ole ollut erityisiä himoja vaan pelkkiä ällötyksiä ja sit ruokia joita pystyn sietämään.
 
Ei mullakaan hirveesti mitään erityisiä himoja, mutta nyt se on löytynyt ja höhhien höh! on jotain mitä ei saisi syödä korkean suolapitoisuuden vuoksi. Nimittäin vihreät kokonaiset oliivit maistuu uskomattoman hyvältä.
 
Mulla himottaa kaikki suolainen sekä salmiakki ja lakritsi. Oon haaveillut lakritsista melkein päivittäin sekä epähuomiossa suunnitellut englanninlakujen ostamista (tajuten sitten, että enhän minä voi..). Myös vesimeloni ja golden omenat on herkkua.

Vielä kk sitten melkein kaikki ällötti eikä ruoka maistunut, mutta onneksi se vaihe meni ohi.
 
Mulla himottaa kaikki suolainen sekä salmiakki ja lakritsi. Oon haaveillut lakritsista melkein päivittäin sekä epähuomiossa suunnitellut englanninlakujen ostamista (tajuten sitten, että enhän minä voi..). Myös vesimeloni ja golden omenat on herkkua.

Vielä kk sitten melkein kaikki ällötti eikä ruoka maistunut, mutta onneksi se vaihe meni ohi.
Vinkkinä joku vinkkas raskaussalmiakit, joita saa ihan isoista marketeista. Niissä ei ole sitä lakritsijuuresta peräisin olevaa vauvalle haitallista ainesosaa ollenkaan. Ei kovin edullisia, mutta jollei yhtään halua tavan salmiakkia syödä ni toimii varmasti himoon.
 
Vinkkinä joku vinkkas raskaussalmiakit, joita saa ihan isoista marketeista. Niissä ei ole sitä lakritsijuuresta peräisin olevaa vauvalle haitallista ainesosaa ollenkaan. Ei kovin edullisia, mutta jollei yhtään halua tavan salmiakkia syödä ni toimii varmasti himoon.
Fazerin Salta Katten on yksi, jota saa syödä ja Mini TV-Mix suolainen. Näissä ei ole sitä lakritsiuutetta, joten ovat sallittuja salmiakkeja. Lisäksi on sitten ne kalliit Namituvan "raskaussalmiakit" Mun raskausaika pelastui, kun hoksasin googlata nämä Beaming Face With Smiling Eyes
 
Fazerin Salta Katten on yksi, jota saa syödä ja Mini TV-Mix suolainen. Näissä ei ole sitä lakritsiuutetta, joten ovat sallittuja salmiakkeja. Lisäksi on sitten ne kalliit Namituvan "raskaussalmiakit" Mun raskausaika pelastui, kun hoksasin googlata nämä Beaming Face With Smiling Eyes
Raskaussalmiakit ovatkin tuttuja edellisestä raskaudesta, en vaan muistanut niitä enää. Mutta siis nämä Salta kattenit ja mini tv-mix suolaiset olivat uutta tietoa! Kiitos! Beaming Face With Smiling Eyes
 
Mun loppuraskauden kestohimo on päärynä! ei ole ollut mun hedelmäsuosikki koskaan aiemmin, mutta nyt niitä menee joka päivä. sellainen mehukas, hieman pehmettyään makeutunut ja rakeinen päärynä :Face Savouring Delicious Food:
plussana se että päärynä helpottaa hieman iltanärästykseen, en kyllä tiedä miksi.
 
Takaisin
Top