Himot ja ällötykset

Jep, eilen illallakin oli monta tuntia ollut ihan hyvä olo, kunnes sitten hampaita pestessä aloin yökkimään :grumpy:

Jep mäkin oon aamuisin oksentanut hampaiden pesun vuoksi niin mietin pitäiskö lopettaa hetkeksi aamuisin peseminen. Taitaa olla hampaille enemmän haittaa kun hyötyä pesemisestä jos sen vuoksi oksentaa :banghead:
 
Mua on aiemmin ällöttäny alussa kaikki makea ja kahvi. Toivottavasti nytkin ois noi :hilarious::hilarious::hilarious: ilmankin pärjäis.
 
Makea täälläkin ällöttää. Mitens se uskomus menikään, lupaako tyttöä vai poikaa?
 
Mulla tekee sulkaata mieli. Mitään muuta ei sitte oikee teekkään mieli ja masu tuntuu pinkeeltä pienestäkin määrästä ruokaa.
 
Ei ole varsinaisia himoja eikä ällötyksiä vielä.
Enemmän tekee mieli jotain raikasta kuin lämmintä ruokaa. Kahvia ei tee mieli, vähentäminen sujuu siis ihan luonnostaan.

Mutta nyt jo on ikävä sinihomejuustoa, vaikka plussaamisesta ei ole kulunut viikkoakaan :hilarious::grin
 
Makea täälläkin ällöttää. Mitens se uskomus menikään, lupaako tyttöä vai poikaa?

Mä oon kuullut lähes kaikista raskauksista että mieluummin suolainen kuin makea :grin

En muista sanoinko aiemmin jo mutta maito maistuu hyvin. Vinkki ne keitä närästää, kuulemma auttaa siihen (tai sitten muistan väärin). Itseäni ei närästä.

Mulle maistuu myös suolainen paremmin kuin makea. Ja ei mikä tahansa ruoka kelpaa! Roskaruoka lähinnä. Tänään oli pakko hakea tacotarvikkeet. Huomenna ehkä hesestä bököt :rolleyes: tätä ennen vedin monta päivää pizzaa.
 
Ei ole varsinaisia himoja eikä ällötyksiä vielä.
Enemmän tekee mieli jotain raikasta kuin lämmintä ruokaa. Kahvia ei tee mieli, vähentäminen sujuu siis ihan luonnostaan.

Mutta nyt jo on ikävä sinihomejuustoa, vaikka plussaamisesta ei ole kulunut viikkoakaan :hilarious::grin

Mulla on jo nyt ollut aivan kamala sushin himo, mietin tekisikö jonkun poke bowlin noiden ruokajuttujen sallimissa rajoissa niin sais ainakin ”jotakin fiilistä” :hilarious:. Miksi sitä aina haluaa juuri sitä mitä ei just pitäisi syödä. Tän takia en ikinä oo missän herkkulakossakaan :wacky:
 
Mulla on jo nyt ollut aivan kamala sushin himo, mietin tekisikö jonkun poke bowlin noiden ruokajuttujen sallimissa rajoissa niin sais ainakin ”jotakin fiilistä” :hilarious:. Miksi sitä aina haluaa juuri sitä mitä ei just pitäisi syödä. Tän takia en ikinä oo missän herkkulakossakaan :wacky:
Mä rakastan sushia ja tehtiinkin yksi päivä miehen kanssa tonnikala makeja :p Niitä tulee varmaan tehtyä myös tulevaisuudessa, jos himot menee liian suuriksi.
 
Suklaa pitää edelleen pintansa himona ja sitten on juusto. Tuli vaan mieleen, siivutin tuota juustoa ihan tohkeissani ruuan päälle. :hilarious:
 
Mulla tulee ihan törkeitä pakkomielteitä saada jotain tiettyä ruokaa, kun alan nälkäisenä miettimään mitä söisi. Sit vaan se ruoka pyörii mielessä koko ajan ja pakko hakea lopulta. Tällein esim kanttarellikermakastike ja tilliperunat on tullut tehtyä ja kerran oli ihan pakko hakea töistä tullessa ranskikset heseltä ja kerran oli vaan pakko saada lidlistä mokkapala ja vetää sitä kadulla paketista
 
Vesi ällöttää tosi paljon. En pysty yhtään juomaan. Välillä kun pakko juoda niin tulee todi paha olo, toivon että menis nopeasti ohi.

Jäätelö on alkanut maistumaan.
 
Pussinuudelit:grin ai ettien että :excited001 tänään vihdoin saan niitä lounaaksi. Vielä pitää hetki odottaa. Vai pitäisköhän ne keitellä ko aamupalaksi :laughing001
 
Ihan uskomaton himo juustonaksuihin :hilarious: Ollut jo useamman päivän. Voisin syödä niitä aamupalaksi, lounaaksi, välipalaksi, iltapalaksi... :hilarious:

Mitä tapahtui mun omenahimolle, niitä saattoi sentään hyvällä omallatunnolla syödä niin paljon kuin sielu sietää :hilarious: Nyt ei omenat uppoa enää lainkaan...
 
Twister-mehujää, satsumat ja nektariinit on ollu mielitekoina nyt :joyful: kaikki raikas. Jäävesi kans yks. Jostain syystä tehny mieli eilisestä saakka hesen megahampurilaista koska tomaatti, mut sit taas ei tee mieli kun ei oikeen saa alas mitään vaikka mieli tekis :hilarious: Sushi on kans yks, himottaa koska sitä ei nyt saa - ja lohinigirit on ne parhaat eikä niitä nyt todellakaan sopis syödä :hilarious:
Aa joo ja mozzarellatikut sekä perunapallerot!
 
Täällä joku muukin taisi jo sanoa saman, mut itselläni edellisen päivän ruoka ei mene alas, tai siis ei edes sama ruoka mutta uudelleen valmistettuna. Jos eilen söin aamulla munia, tänään ajatuskin munista oksettaa.. Normaalisti syön tosi rutiininomaosesti "samoja" ruokia eri aterioilla, eli välipala on joka päivä sama ja arkisin samat arkiruoatkim pyörii. Nyt kuitenkin jos teen kanaa (ja siitä tulee itselleni aina kolme ateriaa siitä paketista) jää ne kaksi viimeistä ateriaa syömättä koska kanaa ei voi syödä pitkään aikaan sen jälkeen kun sitä kerran syö.

Näin ollen, olen joutunut tekemään jotain ihan outoja safkoja itselleni, ja oon ottanutkin tän seikkailuna uusien ruokien ihmeelliseen maailmaan! Eilen söin tomaattikeittoa. Viimeksi söin sitä 12-vuotiaana isäni valmistamana ja nyt ihan puskista tuli tunne et tekee tomaattikeittoa mieli..

Viinirypäleitä menee joka yö, pahoinvointi on voimakkainta öisin ja rypäleet ainoa välipala mikä menee silloin alas. Eli isoin himo, tai toisinsanoen tarve, on tummat viinirypäleet. :laughing002 Eniten tuntuu oksettavan liha, ja tosi kasviproteiinipainotteisesti on alkuraskaus menty puhtaasti siksi että kana ja kala jotenkin ällöttää, en tiedä miksi..
 
Mulla tekee mieli sitruunaa ja greippiä, eli ehkä varmaan sama kuin jonkun mainitsema "raikas ruoka".

Tosin nyt mullakin alkoi tehdä mieli juustonaksuja
 
Ei hitsi, just kävin kaupassa ja unohdin ostaa juustonaksuja =D

Mun tekee mieli peruskotiruokia, teinkin tänään makkarakastiketta ja perunaa, sipulia ruskistin makkaroiden kanssa, ai että! Ja punajuuriviipaleita ostin myös.
 
Mulla tulee ihan törkeitä pakkomielteitä saada jotain tiettyä ruokaa, kun alan nälkäisenä miettimään mitä söisi. Sit vaan se ruoka pyörii mielessä koko ajan ja pakko hakea lopulta. Tällein esim kanttarellikermakastike ja tilliperunat on tullut tehtyä ja kerran oli ihan pakko hakea töistä tullessa ranskikset heseltä ja kerran oli vaan pakko saada lidlistä mokkapala ja vetää sitä kadulla paketista

mulla sama homma, jos joku ruoka alkaa pyörimään mielessä on se pakko saada! Lisäksi oon muutenkin koko ajan vähän nälkäinen.
 
Takaisin
Top