Himot ja ällötykset

Viime tiistaina, oli pakko... Siis PAKKO saada paikallista ruisleipää, kermajuustoa ja suolakurkkua.... :smiley-ashamed008
 
Mahdottomia himoja tai ällötyksiä ei ole ollut. Hedelmät ja vihannekset himottaa tai maistuu enemmän kuin yleensä, lämmin ruoka taas ei oikein maistu.
 
Himoja on ollut ainakin kananmuna, maito ja jäätelö, kurkku, punajuuri, vaalea leipä. Lähes kaikki ällöttää, vaikea löytää mitään syötävää edes kaupasta.
 
Suurin herkku on ruispuikula juustolla ja kurkulla :p
Tänää himoitsin koko työpäivän kanapaninia, ja sen syötyä tuliki sit paha olo. Samoin yks päivä himoitsin taffelin herkkusipsejä, ja sen jälkeen en oo pystyny ees aattelee sipsejä ilma oksetusta :yuck:
Valkosipulia ei pysty syömää, aiheuttaa nii paha närästyksen ja röyhtäsyt saa voimaa pahoin.
 
Itsellä mieliteot tuntuu vaihtelevan joka päivä ja aika laidasta laitaan. Esim. samana päivänä voi tehdä mieli mango sosetta ja mokka suukkoja. Nyt tekee mieli mustaa makkaraa ja perunamuusia ja yhtenä päivänä oli aivan pakko saada hesehamppari, mutta kun ei tässä ole lähellä yhtään paikkaa, josta sellaisia saisi, niin pääsin sit siitä yli lämpimillä voileivillä.
Ja kuten aika monella muullakin, niin hedelmät ja varsinkin sitrushedelmät maistuu tavallista enemmän.
 
Mullakin vaihtelee, mut nyt oon rouskuttanut fitness-muroja oikeen lehmänmaidon kera (kauramaito meillä normaalisti mutta nyt himoitsen lehmistä), ja sulatejuusto ruisleivän päällä menee. Eilen teki mieli kiinalaista, pitsa ja hesen kerroshamppari toimii myös :D
 
Paahtoleipää tekee ihan hulluna mieli,vaikken normaalisti juuri koskaan syö. Ja naudanlihaa,siinä sama homma. Todella harvoin syödään. Mulla on raudanpuutetta, et oisko sitä. Kroppa tietää mitä tarvii
 
Suurin herkku on ruispuikula juustolla ja kurkulla :p
Tänää himoitsin koko työpäivän kanapaninia, ja sen syötyä tuliki sit paha olo. Samoin yks päivä himoitsin taffelin herkkusipsejä, ja sen jälkeen en oo pystyny ees aattelee sipsejä ilma oksetusta :yuck:
Valkosipulia ei pysty syömää, aiheuttaa nii paha närästyksen ja röyhtäsyt saa voimaa pahoin.

Mulla sama etta himottaa joku ruoka ja on pakko saada ja sit kerran syon sita enka voi enaa sen jalkeen enaa edes ajatella sita ilman etta oksennus nousee kurkkuun:grumpy:
 
Itsellä mieliteot tuntuu vaihtelevan joka päivä ja aika laidasta laitaan. Esim. samana päivänä voi tehdä mieli mango sosetta ja mokka suukkoja. Nyt tekee mieli mustaa makkaraa ja perunamuusia ja yhtenä päivänä oli aivan pakko saada hesehamppari, mutta kun ei tässä ole lähellä yhtään paikkaa, josta sellaisia saisi, niin pääsin sit siitä yli lämpimillä voileivillä.
Ja kuten aika monella muullakin, niin hedelmät ja varsinkin sitrushedelmät maistuu tavallista enemmän.

Itella kans magosose pysyny herkkuna ja sen kanssa lammin cocktail piirakka runsaalla voilla ja juustoviipalella--nammmm
 
Mies söi aamulla metwurstia ja se haju :yuck: normisti olen metukan ystävä, nyt iski ällötys
 
Mulla ei tee aamulla mieli syödä yhtään mitään eikä oikein muutenkaan mut samalla on kauhea nälkä kokoajan. Hesen hamppari ainut mitä tekee kokoajan mieli, voisin vaikka aamupalaksi kiskasta :D Eikä oo hyvä homma et 500m päässä on lähin hesburger... Semmonen krapulainen ällötys päällä koko aamupäivän.
 
Jep ”kankkunen” täälläkin pysyvä olotila :rolleyes: Ja mikä siinä onkin että Hesen hampparia tekee niin monen mieli, itsekin oli pakko hakea juustohampurilainen työmatkalla :grin

Muuten mielitekoja ei oikeastaan ole, ei siis tee yhtään mitään mieli. Oikein pohtimalla pohdin ruokakaupassa mut ei. Ja sit kun ei tee oikein mitään mieli niin ei tuu syötyä ihan niin paljoa mikä taas pahentaa oloa :hungover:
 
Just juustopurilainen! Ai että maistuisi nytkin. Saa mies ruveta tuleen illalla kotiin hesen kautta :laughing002
 
Voi kun maistuiskin juustopurilainen! Syön yleensä aika vähän punaista lihaa mutta tänään teki lounaalla vaihtoehdoista mieli lihaa, ja illalla teki mieli/tein jauhelihakastiketta ja spagettia.

Sipsihimo olisi usein mutten oo syönyt yhtään sipsejä solidaarisuudesta miestä kohtaan kun se rohmuaisi kaikki kuitenkin omalle vyötärölleen jos ostettaisiin sipsejä kotiin. Ehkä pitäisi ostaa joku piilosipsipussi töihin. :grin
 
Voi kun maistuiskin juustopurilainen! Syön yleensä aika vähän punaista lihaa mutta tänään teki lounaalla vaihtoehdoista mieli lihaa, ja illalla teki mieli/tein jauhelihakastiketta ja spagettia.

Sipsihimo olisi usein mutten oo syönyt yhtään sipsejä solidaarisuudesta miestä kohtaan kun se rohmuaisi kaikki kuitenkin omalle vyötärölleen jos ostettaisiin sipsejä kotiin. Ehkä pitäisi ostaa joku piilosipsipussi töihin. :grin

Mies oli just työmatkalla neljä päivää niin sipsipussi lähti heti mukaan kaupassa :grin Muuten niin piilopussit kunniaan raskauden aikana :wink:joyful:
 
Täällä löytynyt mehukeitoista superapu jatkuvaan pahoinvointiin! Saa kivasti eri makuja ja kuitulisälläkin.
 
Lohikeiton suurena ystävänä jouduin nyt tänään jättämään lautaselle melko satsin kun en vaan pystynyt. Se haju oli jotenkin liikaa. Silti kamala nälkä.
 
Mä yllätin itseni harmittelemasta yksi päivä etten voi juoda viiniä ruuan kanssa. Mä en edes pidä viinistä :hilarious:
 
Takaisin
Top