Himot ja ällötykset

Foorumin toiseen keskusteluun paljastinkin mielitekoni; Snellmannin voileipämeetvursti :Heartred Harkitsen jo lämpimiä voileipiä uunin kautta. Eikös se niin ollut että väh. 3 min ja väh. 75 asteeseen pitää kuumentaa? :anyone
 
Mä oon tehny pizzaa meetvurstilla :hungry: Ei ihan korvaa meetvurstileipää, mutta ihan hyvää se on noinkin.
 
Mä oon tehny pizzaa meetvurstilla :hungry: Ei ihan korvaa meetvurstileipää, mutta ihan hyvää se on noinkin.

Mä koin pettymyksen ton asian kanssa! Teki yks päivä ihan älyttömästi pepperonia mieli (voisin normaalisti syödä pelkiltään kerralla puoli pakettia Saarioisten pepperonia) ja päätin tehdä pizzaa, missä on pepperonia. Ei maistunut läheskään yhtä hyvältä, kun kylmänä paketista! :shifty: Ärsytys oli suuri!
 
Mullekin maistuu meetvursti kuumennettuna. Mua ei oo haitannu kuumennus. Syön myös kaikki feta ja mozzarella juustot pizzan päällä kuumennettuna nami :)
 
Itsekin vedän mieluummin kylmänä meetwurstit ja kielletyt juustot :sad001
 
Kiitos tämän keskustelun, laitoin auton lämpiämään ja haetaan tänään meetvurstia kaupasta :whacky011
 
Onneks on maha täynnä, niin ei itellä ala meetvurstia tehä liikaa mieli. Normaalisti en edes tykkää meetvursteista, mut nyt tuntuu et se vois olla keittokinkkua parempaa :hungry:
 
Tää ei varsinaisesti oo himo eikä ällötys, mutta alkuraskaudesta mulla pieneni annoskoko murto-osaksi entisestä. Olin jo luullut, et pystyn taas syödä melko normaalisti, mutta opiskelijalounas paljasti totuuden (en siis oo tässä välissä käyny opiskelijalounaalla tässä paikassa). Sain syötyä puolet normaalista pizza-annoksestani. Ennen annoksen jälkeen jäi melkeen nälkä, eikä tää pizzan koko oo kyllä kasvanu :bored: Ei se ihme oo jos ei paino oo yhtää noussu.
 
Mun himot ja ällötykset on hajuja. Alkuraskaudesta ällötys kahvin, savuisten viskien ja paistetun rasvan hajuun... Nyt suurta nautintoa tuottaa puun tuoksu ja puhdas pyykki :happy:
 
Mä taidan jäädä tässäkin raskaudessa ilman himoja tai ällötyksiä :joyful:
Viimeksikään ei ollut mitään..
 
Kun alkuraskauden pahoinvointi hellitti (sillon en syönyt juuri mitään, kaikki hajut ja koostumukset ällötti) niin muuttui taas oma makumaailma aika lailla.

Ällötyksiä: Kaikki yltiörasvainen (eli esim. paistettu porsaanliha tai joku muu vastaava), kaikki savuinen/savunhajuinen ruoka (jee, grillikausi), kala...

Himot: Vadelmamarmelaadi, sitä voisin syödä suoraan purkista... :taunt014 ja kaikki tuoremehut! Jos en aamulla saa mun lasillista tuoremehua lentää tavaraa seinään. En osaa alottaa aamua ilman sitä.
 
Takaisin
Top