Himokas raskaus

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Saako raskaus käymään kuumana?

Kyllähän sitä kaikista oireista huolimatta tunsi olevansa suorastaan seksin jumalatar, jotenkin super naisellinen! Ja tuntoaisti tuntui olevan hyvin herkkä. Kohdallani raskaus todella sai hyrräämään entistäkin enemmän.:Smirking Face:
 
Olen joutunut hillitsemään omia halujani etten pelota miestä :rolling:. Useimmiten liian halukas nainen hämmentää miehiä. Seksi on tuntunut aina raskausaikana aivan mahtavalta. Sitä tuntee paremmin ja kiihottuu nopeammin. Täytyy toivoa että sama meno jatkuu raskauden loppuun asti:Two-hearts:. Sen jälkeen alkaa kuivakausi kun imetyshormonit saa ”vaihdevuodet”päälle. Kestää jonkun tovin että kroppa taas toimii. Kaikkien raskauksien jälkeen olen jopa ikävöinyt hieman raskausajan seksiä.
 
Todellakin huh huh… ei sen puoleen ettenkö himoitsis miestä muutenkin todella paljon mutta Raskaus on kyllä saanut hormonit hyrräämään vielä enemmän…. Vaikeinta oli kun miehelle iski joku raskaus jännitys eikä hän halunnut ollenkaan niin kyllä oli tuskaa.. kyllä täällä himoissa kärvistellään jatkuvasti pakko myöntää.. en kyllä muista noista aikaisemmista raskauksista että olisi tämmöistä ollut vaikka olin paljon paljon nuorempi silloin.. mutta mikäs tässä seksi on uskomatonta ja tunti todella herkässä…
 
Alun pahoinvoinnin jälkeen on kyllä yllättänyt, miten paljon halut voi vaihdella! Välillä viikon kuiva kausi ja sitten taas seuraavalla viikolla ei mikään muu sitten pyörikään mielessä😆
 
Mulla ei kyllä oo kokemusta tästä, vaikka raskaus yleisesti olikin helppo. Alkuraskaudesta ällötti ja väsytti, keskiraskaudessa kramppas pohkeet ja loppuraskaudesta oli tasan yks asento missä ees onnistui olla. Viimeisellä kolmanneksella en päässy edes maaliin vaikka mies olis tehnyt mitä, että se siitä tuntoherkkyydestä. 😅 Sen sijaan synnytyksen jälkeen seksi on tuntunut jopa paremmalta kuin ennen raskautta!
 
Onko kenelläkään ollut seksin jälkeen vuotoja?
Alkaa oma olo normalisoitua nyt toisella kolmanneksellä ja mietitään kovasti että uskaltaisiko jo...
 
Näen eroottisia unia lähes joka yö. Aiemmin en ole niitä nähnyt. Kroppani "huutaa" hyväksyvää kosketusta!
Kaikenlainen satunnainen läheisyys tuntuu tosi hyvälle. Työpaikan max 15 min hartiahieronta sai minut lähes extaasiin viime viikolla.
Mies on vältellyt minua ja kaikkea aiempaa normi läheisyyttämme suukottelu mukaan lukien heti raskautumisepäilystäni alkaen. Muutuin samalla kai pelkäksi perillisen synnyttäjäksi ja imettäjäksi... Toistai-seksi olen pystynyt välttämään itsetyydytyksen, vaikka öisin se mieleen nouseekin, se ei vaan ole koskaan ollut mun juttu.
 
Muokattu viimeksi:
Itse en ole huomannut eroa edelliseen. Mies tässä alkoi valittelemaan, että seksi tuntuu ikävältä, sattuu, kuulemma kun kahden kireän siiman väliin työntyisi. Itse olen huomannut parissa asennossa tämän, mutta en muissa, mies tuntee kaikissa. En tiedä mistä voisi johtua 😩 Ei pitäisi olla liian kuivat paikat, eikä mun mielestä mun lantionpohjan lihaksetkaan ole mitenkään supertiukat. Harmittaa 😔 toivottavasti menisi ohi…
 
Esikoisessa toinen kolmannes oli aivan mahdotonta! Kauhulla odotan, onko sama! 😄 Olin viimeksi opiskelija, niin sen kanssa pystyi elämään, nyt pitäisi päivisin yrittää keskittyä töihin 🙈 hormonikierukka sai myös halut taivaisiin, niin vähän odotettavissa, että saattaa tässäkin raskaudessa taas libido huidella omissa sfääreissään.
 
Himothan ne hiirelläkin...
Minulla ne eivät ole koko raskausaikana kadonneet tai vähentyneet. Haaveiluksi toteutus on tosin jäänyt, kun mies lopetti kaiken läheisyyden positiivisen tikkutestitulokseen.
Toivottavasti kellekään muulle ei ole käynyt samoin! 🍀🍀🍀
 
Näin ihanaa unta.
Oli kesä, olin jossain konsertissa seisoen rauhallista tanssimusiikkia kuuntelemassa.
Joku isokokoinen, hyvää tarkoittava mies tuli taakseni, otti minut syliinsä sulkien vahvoilla käsillään minun käteni ristiin rintojeni alle. Ehkä hän tunsi minut, en tiedä. Sanaakaan unessa ei puhuttu. Erotiikka latausta siihen kohtaamiseen ei lainkaan kuulunut, vain lämpöä ja välittämistä!
Ihmeellinen on unen voima!
 
Laitan nyt tähän ketjuun. Mulla nyt raskaana ollessa orgasmi aiheuttaa alavatsalla supisteluja. Onko normaalia? Menee kyllä orgasmin jälkeen viidessä minuutissa ohi. Tätä ollut keskiraskaudesta alkaen ja nyt viimeinen kolmannes menossa.
 
Laitan nyt tähän ketjuun. Mulla nyt raskaana ollessa orgasmi aiheuttaa alavatsalla supisteluja. Onko normaalia? Menee kyllä orgasmin jälkeen viidessä minuutissa ohi. Tätä ollut keskiraskaudesta alkaen ja nyt viimeinen kolmannes menossa.

On normaalia ja käsittääkseni aika yleistä. Joissain tapauksissa orgasmi saatetaan kieltää ettei supistukset pehmitä kohdunsuuta ennen aikojaan, mutta silloin kohdunsuulla on jo liikaa muutoksia. Eri asia sitten jos supistukset on kivuliaita. Sitten ainakin kysyisin neuvolasta.
 
Hei mutta mulla oli tota samaa! Tuntui että jälkikäteen tuli harjoitussupistuksia. Mitään muutoksia ei kuitenkaan ollut tapahtunut alakerrassa, kun kohdunkaulan pituutta katsottiin loppuraskaudessa useaankin otteeseen äitiyspolilla muista syistä.
 
Minulla ihan päinvastoin, ei kiinnosta yhtään, vaikka raskaus on ollut hyvin vaivaton ja oireeton 😩 oikein tunnen miten hormonini ovat silleen että "eipä tartte tätä nyt tehdä, vauvahan on jo mahassa" 🙄
 
Olen kokenut kyseisiä tuntemuksia. Ekassa raskaudessa olin jatkuvasti valmis hommiin, ja mieheltäkin tuli välillä "ei kai nyt taas" kommentteja :rolling:
Siis tää oon niin minä😅 mulla normaalistikin korkea libido ja raskaana vaan pahentuu. Mulle ei tarvii tarjota särkylääkettä😅 ja synnytyksestäkin alle viikko niin oli jo kovat halut päällä mut piti ootel eppari parantumist
 
Takaisin
Top