Hiluliheiii...

Keijuli

Näppärä viestien naputtelija
Viikolla 38+2 raskaus viikkoja eli aikas loppu suoralla mennään..Tähän asti olen mennyt aika rennosti ja niin sanotusti omalla painolla etiäpäin ja miettinyt synnyttämistä että sehän tulee sitten ajallaan :). Toissa päivänä olin ultrassa ja ultra kesti vähän pidempään kun kätilö harjottelija meinas väärän ihmisen kohdalle laittaa meidän vauvan tietoja,eli lääkäri joutui uudelleen ottamaan tietoja vauvasta ultralla...Istukka on kuulemma jo aika "kypsä" et voi olla ensiviikolla jo käynnistely kyseessä..josta mulle ei viime viikolla olleen ultran tehnyt lääkäri sanonut mitään kunnes tuo lääkäri heitti sen mulle päin näköä...Siinä vaiheessa mulla taisi vähäsen verenpaineet kohota :)...lopuksi lääkäri vielä kokeili kohdunkaulan sekin oli sitten jo vähä ja kanava oli auki 2 sormelle...ja nuo kokeilut sattui ihan törkeän paljon...Verenpaineet sitten mitattiin ihan lopuksi vaikka ne olis pitäneet mitata omasta mielestä jo ennen ultraa...Nooh yläpaineet oli tietenkin koholla kaiken "ronklauksen" jälkeen josta sitten lääkäri huolestui ja halusi osastolle minut seurantaan...Illalla osastolla otettiin vauvalta sydänkäyrää ja minulta verenpaineet ja verikokeet..ja tiistai aamuna sitten myös sydänkäyrä ja taas verenpaineet...Kätilön tehtyä tuo tiistai aamun mittaus sanoi että minähän taidan olla terve kuin pukki..verenpaineet ei olleet kummallakaan kerralla kuulemma hätkäyttäviä joten laskivat sitten kotiin kun ekaks lääkäri näki tulokset :)...Maanantain lääkärihän yläverenpaineista epäili että olisi raskausmyrkytyksen vaara olemassa kun paineet kohosi...eli sen takia minut passitettiin osastolle että tarvittaessa lääkitys alotettaisiin....Tänään aamulla kuitenkin vessassa käydessäni virtsan mukana tuli ruskehtavaa limaa ja minä tietenkin paniikissa soittamaan äitipolille että MITÄ TEEN :/?? Onneksi auttava hoitsu rauhotteli että se on varmaankin limatulppaa ja sulla on varmaankin ollut supistuksia josta se ruskehtava lima aiheutuu..huolta ei vielä ole jos lima ei muutu kirkkaammaksi....HUH eli saattaa olla että H-hetki lähestyy ennen kuin oikea laskettuaika 26.8. on edes käsillä...tai sitten ei ..parissa päivässä on paljon tullut asioita joita on ruvennut hoksaamaan vihdoinkin ja jännitys on kasvanut kohoten...Rentous häviää odotuksesta loppua kohti näköjään :D...HUHH!! mutta helpottipas tänne kirjoittaminen oloa nyt vaan YRITÄN rauhallisin mielin odotella että mihinpäin tilanne muuttuu..joko ennen ensiviikkoa meidän vauva syntyy vai odotuttaako se vielä itseään :D :angel13
 
Keijuli ! Meillä elokuisilla on täällä oma ryhmänsä, oletko jo löytänyt ? Sinne saa tulla kirjottelemaan ja lukemaan meiän juttuja :)
 
Takaisin
Top