hermothan tässä menee...

Dark91

Vauhtiin päässyt keskustelija
mua niin sapettaa tuo mies vaihteeksi...
Nyt kun olen viikon ollut täysin savuttomana, kysyn että onko ylpeä, toteaa vaan että no jaa... Oothan sä lupaukses pitänyt.

Kysyn että eikö ole kiva ku maha on vähän turvonnut, on vähän konkreettisempaa sullekin tää raskaus? Vastauksena tähän... No emmä nyt tiedä onks se hyvä juttu.

Kotitöissä ei auta ollenkaan... On pitkät päivät poissa kotoa ja sitten kun on kotona, pelaa vain netissä...

Ja nyt kun sovittiin etukäteen että hellii mua illalla että saan unen päästä kiinni... Se oikeen vanno ja vakuutti että lupaan todellakin! Ja sitten... Toteaa vaan että en mä jaksa kun mua väsyttää ... Ja mulla takana uneton yö viime yönä ja jotenki stressaa kaikki niin unta ei tosissaan oikeen tunnu saavan, ja kun mä pidän lupaukseni tupakoinnin lopettamisesta, voiko se olla niin vaikeaa olla hieman kiltimpi ja kannustavampi ? Ja pitää ne saakutin lupaukset! Ärsyttää niin älyttömästi tuo käytös! Ja tuolla se nyt sitten kuolaa ja kuorsaa menemään ja mulla älyttömän yksinäinen olo... Voiku tästä tulis joskus helpompaa....

Muilla ärsyttäviä juttuja miehistään ? :p
 
Voi, kyllä[:D] Pistetään nyt vaan parilla sanalla näin, että kuvittele se miehes savuttamaan siihen vierees kun oot itte päässyt viimein savuttomaksi[:@][:@][:@][:@][:@][:@] Että meinaan korpee! Ja yhessä lopetetaan joo... Ja paskat. (Anteeksi kielenkäyttö) Ärsyttää niin, kun se on se nainen, joka joutuu luopumaan ja taipumaan kaikessa tullessaan raskaaksi ja äidiksi, mutta miehet voi tehdä mitä lystää ja milloin lystää. Sitten kun pyytää toista olemaan ees vähän tukena ja ihan tukemisen mielessä vaikka ilman tupakkaa tai alkoholia, niin ei.. Ei sillä että mua nyt raskausaikana ois muutamat illanistujaiset kavereittensa kanssa haitannu, mutta toi rööki.. -Joo, on se hienoo että sä oot pystyny lopettaa mutta jatketaanpa juttua, kun oon ensin itse käyny tupakalla[:@] Ihankun väännettäis veistä haavassa, ihan kun se ois mulle helppoa olla savuton edelleenkään.
Mutta niin, onnea sun savuttomalle tielle[:)]
 
Takaisin
Top