Herkuton helmikuu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Suspaus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Suspaus

Näppärä viestien naputtelija
Kesäkuunmammat 2014
Eilen alkoi herkuton helmikuu ja sen jälkeen tarkoitus jatkaa loppuraskaus herkkuja säännöstellen. Illalla iski hieman makeanhimo ja söin sitten maitorahkaa ja pakastemansikoita. Ei nyt ihan suklaata voittanut mutta ajoi asiansa. Töissä vaan tekis hiljaisina hetkinä ja ruokatunnin jälkeen mieli edes jotain!

Täällä alkoi herkku-/karkkilakko maanantaina, tavallaan (jos runebergin torttua ei lasketa... :D) ja piti jatkua eilen, mutta mies sabotoi mun ajatukset ja kantoi karkkipussin nenän eteen. Yleensä se nipottaa mun karkin syönnistä, mutta nyt kun olin päättänyt olla ilman, niin tottahan se silloin tulee oikein tarjoamaan. Kele. Olin siis heikko ja sorruin. No, uusi nousu tästä päivästä alkaen ja jatkuen sinne maaliskuun tokaan viikonloppuun saakka!

Jaa mikä herkuton helmikuu? Just nappailen suuhuni tässä Punnitse & Säästä -liikkeen tummansuklaisia hunajatoffeepalluroita :p Okei, mä syön yleensä toooooosi vähän makeaa, en juuri koskaan karkkia, limpparia tai mitään muutakaan. Ei vain ole tehnyt mieli. Raskaus on nyt jostain kumman syystä laukaissut kunnon makean himon. Toisaalta samaan settiin mulla menee myös tuore ananas, eli täähän on sit oikeastaan aika terveellistä, eiks? :wink

Muokattu viimeksi:
Hei eipäs huudella siellä tommoisista houkutuksista! :P Mun auto ajaa muuten kaupan kautta kotimatkalla...

mulla tuli eilen heikko hetki kun kävin kaupassa ja näin muumilimu-tölkin ja uuden remix 2 pussin "pitihän se kokeilla" ne lähti sit kaupasta mukaan eikä kauaa kaapissa säilyny :D ehkä sitä voi itellensä antaa anteeks nää heikkoudet raskaana :P

Mäkin tossa nappailin milkan uutta Luflée caramel-suklaata, ei hullumpaa, piti tulla kurkkaamaan mikä herkuton helmikuu täällä oikein pyöriikään..
laitetaanko toinenkin ketju "Herkullinen Helmikuu", niin ei sabotoida toisten kauppareissuja.. :p
Tsemppiä vaan kovasti (ehkä siinä +10kg kohdalla sitten itsellä se mauton maaliskuu..)

Näin viimeyönä suklaasta unta. Päivisin ihmeen vähän tehnyt herkkuja edes mieli kyllä. Paitsi eilen kauppareissulla jätskialtaan kohdalla meinasin langeta, mutta toistaiseksi pysyin tiukkana

Oottepa te nyt reiluja, kun jotkut sentään yrittää pysyä terveellisellä linjalla niin kaikki tulee huuteleen ihanista herkuista. :grin

Se on kyllä tyhmää, kun välillä on tavoite ihan kirkkaana ja selkeänä mielessä ja motivaatio kova, ja sit yhtäkkiä kun näkee kuvan jostain herkusta (tai joku puhuu herkuista, krhm), niin ei meinaa ollenkaan muistaa että minkähän takia sitä on päättänyt itseään tällä tavalla kiusata. Noh, vielä on aikaa tsempata seuraavaan punnitukseen. :P

Takaisin