Herkkyys???

nijaje

Vauhtiin päässyt keskustelija
Juu....huomaan tässä että todellakin oon raskaana-katson Pomo piilossa-ohjelmaa ja pillitän tässä sohvalla...my god :D Mites muiden herkkyysoireet? Onko näkyny? :D

Sent from my SM-P605 using Vau Foorumi mobile app
 
MiMMuh: Eikä? :D Mä jo aattelin et huhuh..tää on jo hei liikaa :D

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Herkässä täälläkin, pelkkä uutisotsikkokin riittää kyyneliin. :D myös olemattomat asiat saa veren kiehumaan.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä kans katoin tota samaa ohjelmaa ja pillitin. Oon kyllä herkkä muutenkin pillittämään tollasista. Oon tuolta helmikuisista mutta oli pakko tulla kommentoimaan :)
 
Herkkis täälläkin, ei tahdo työn teosta tulla mitää kun nousee niin tunteet pintaan.
Ja täällä kans saattaa kiehahtaa ihan vaikka ilman syytä :D

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Jogurtit kaatu vahingossa pöydälle niin mitäs siinä järkevä aikuinen muuta tekis kun menis vessaan pillittämään? Mies vähän ihmetteli, siivos pöydän ja rauhoitteli puhumalla kuin 2-vuotiaalle. Tarkemmin ajateltuna loogista, kun just sen ikäiset yleensä tollasta tekee... että hieman joo vois sanoa että herkkyyttäkin esiintyny :D noloa...
 
Voi herranje!
Oltiin eilen kotkassa meripäivillä kattomassa fröbelinpalikoita pojan kanssa kun se on niin fröbelifani, ni mulla senku kuuneleet valu musta oli niiiin hianoo et mun poika nöki ne ja miten se niin keskittyneesti katto koko keikan :D
Vähän ollaan herkillä jooo :wink


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Täällä ei herkistellä juurikaan "onnellisten" tai surulistenkaan juttujen takia, mutta hermo on piukassa ja kilahdan pienistä ja sitä seuraa se hullunmoinen pillitys sekä siitä että kilahti ja siitä että ei vaan jaksais ja sen jälkeen vielä siitä että kuin tyhmää on itkeä TAAS tätäkin, ja siinähän sitä kierteessä istuskellaan vessassa ja yritetään saada ilmettä kuntoon, ja tiedätte kun ei onnistu niin....taas mennään :D (huomatkaa, kyllä nyt naurattaa....)
 
Lehtimyyjä soitti. Myi vauva-lehteä. Lupauduin ostamaan, syyskuun numerosta lähtien. Täti sano puhelimessa, että siinä onkin sitten suuri odotusnumero, minä sitten lehtimyyjälle itkemään, jotta kuinka osuvasti sattuikaan. Sitten vielä miehelle soitin ja itkin hänellekkin, kuinka tilasin meille lehden...:D
 
Täällä tänään jo kolme kertaa ehditty porua vääntään aamun aikana..Koira herätti liian aikasin enkä saanu enää nukuttua,liian kuuma ja kolmannen kerran syytä en enää muista edes :grin
 
Aloin taas eilen illalla itkemään jotain kummaa, sit rupes naurattaan mun itkeminen ja lopulta vollotin ja nauroin hysteerisesti samaan aikaan, tuntu melko häiriintyneeltä, ku ei kummastakaan meinannu tulla loppua :p
 
Tälläkin usein huvittaa se oma parkuminen mut miten siitä ei saa laisinkaan loppua ja sitten meneekin jo hermo eikä enään huvita laisinkaan XD
 
mulla ei muuten oo ollu kun vaan nyt viikonloppuna kun mies tuli armeijasta lomille niin makoiltiin sängyssä ja rupesin itkemään ja nauroin aina välillä kun tuntu niin tyhmälle itkeä.. vollotin aika lohduttomasti :D ja noh myönnetään eilen itkin kun stressasin sitä etten saanut hoitaa miehen kelan tukiasioita kun tarvittiin valtakirja.. :oops:
 
Takaisin
Top