Henkisesti raskasta

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nobody
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nobody: Tiedän tunteen kun saa lääkäriltä tollasta kohtelua. Itse esikoista odottaessa kohtasin joskus samaa. Tuntuu todella kurjalta, mutta muista itse tunnet kehosi parhaiten ja tiedät milloin hakeutua apuun. Tuollaisista lääkäreistä ei kannata välittää (vaikka ei aina helppoo oo olla välittämättä). Tsemppiä! Mä mieluiten ravaan turhaan lääkärissä ja saan lääkärit "raivon partaalle" kun elän epätietoisuudessa. Pikkunen on kuitenkin kaikista tärkein, muiden mielipiteistä viis.

Hienoa Tarunen, toivottavasti pääset nyt vihdoinkin nauttimaan!

Ja suuri kiitos kaikille tsemppauksista! Ehkä tää tästä mullakin helpottaa vielä jossain vaiheessa [:)]

Nobody:Pidän sulle niin kovasti peukkuja ja lähetän enkeleitä täältä,että kaikki menee loppuun asti hyvin!On sulla kyllä siellä semmoinen sissi kyydissä,että varmasti siellä on päättänyt pysyä ihan loppuun asti![:)] Lääkärin käytös oli anteeksiantamatonta!En voi uskoa,että edes kehtaa!Sinähän menet sinne aina kun siltä tuntuu,on kyseessä sun tärkeä asias,sitä ei lääkäri voi määritellä!Jaksamista!

Tarunen:Jee,olo antaa periksi!Nyt voit alkaa oikein kunnolla nauttia tästä ihanasta asiasta! <3

Kiitoksia kaikille! On kyllä ihanaa ku alkaa olo helppaamaan ja elämä hymyillä [:D] Tosin meikäläisen hormonit on alannu nyt hyrrätä siihe malliin, että itken ihan jatkuvasti kaikesta turhasta ja mies on ihan sekaisin, että mitä ihmettä. Minä ku haluaasin hellimistä ja kauniita sanoja niin se on menny nyt ihan lukkohon... Voi hö, näitä hormoneita! No tämä itkeskely on ihan mukavaa verrattunu siihen pahoinvointiin [:D]

Niin juu ja olen nyt viikon heräilly aina kolmen-viiden aikaan yöllä siihe, että on ihan tautisen kova nälkä ja pakko syödä [:D]

Nodody Tsemppiä ja jaksamisia sulle! Lähettelen sulle paljo voimia ja hyvää mieltä!!!

Takaisin