Hematooma (?) ja runsas vuoto

Inkamaria

Oman äänensä löytänyt
Onko täällä jollain ollut hematoomaa alkuraskauden aikana?

Mulla alko eilen verinen vuoto ja hulahti kerralla paljon verta. Sen jälkeen alko kovat kivut ja tuli pieniä hyytymiä.

Kävin kättärillä näytillä ja pikkusella kaikki hyvin. Vuoto todettiin olevan/tulevan istukan alueelta. Lääkäri sanoi, että mitään ei voi tehdä ja täytyy vaan odottaa mihin suuntaan vuoto etenee. Km riski on vielä olemassa, mutta suurinosa raskauksista päättyy vuodoista huolimatta hyvin.

Kotiin, kun päästiin niin housuihin tuli melkein kämmenen kokonen lihakimpaleen näköinen asia... hyi! Soitin siitä kättärille ja sieltä sanoi sen olevan hematooma. Tämän jälkeen vuotoa tuli, kun hanasta noin tunnin verran.

Vuodot rauhottu ja kivut meni pois yön aikana. Nyt valuttaa vaan vähän vessassa käymisen yhteydessä. Sykkeetkin oon saanu kuuluviin dopplerilla.

Mutta siis :D kiinnostaisi kuulla onko jollain ollut vastaavaa tai kokemusta tälläsestä. Mä oon vieläkin vähän ulapalla, että mistä nyt siis oikeasti oli kyse :D!
 
Hei!

Päädyin lukemaan tän, kun itsellä vuotoa myös ollut nyt kaksi päivää, ja näinä päivinä siis ensimmäiset plussat pärähtäny testiin, ja verikokeenkin mukaan tässä raskaana ollaan.

Kuinka raskaus on edennyt? Onko vuotoja tullut lisää? Millä viikolla tämä vuoto tuli? Kauan vuoto kokonaisuudessaan kesti?

Itsellä melko nestemäistä, tummaa ja veristä vuotoo joka lorisee pönttöön joka vessakerralla, mutta raskaana olen kyllä, teinhän ensimmäisen plussankin vuodosta huolimatta. Ja seuraavana päivänä, eli tänään plussasin jopa hieman vahvemman viivan, ja verikoe näytti myös asiaankuluvat arvot :)
 
Hei!

Päädyin lukemaan tän, kun itsellä vuotoa myös ollut nyt kaksi päivää, ja näinä päivinä siis ensimmäiset plussat pärähtäny testiin, ja verikokeenkin mukaan tässä raskaana ollaan.

Kuinka raskaus on edennyt? Onko vuotoja tullut lisää? Millä viikolla tämä vuoto tuli? Kauan vuoto kokonaisuudessaan kesti?

Itsellä melko nestemäistä, tummaa ja veristä vuotoo joka lorisee pönttöön joka vessakerralla, mutta raskaana olen kyllä, teinhän ensimmäisen plussankin vuodosta huolimatta. Ja seuraavana päivänä, eli tänään plussasin jopa hieman vahvemman viivan, ja verikoe näytti myös asiaankuluvat arvot :)

Täällä ootellaan jo malttamattomana synnytystä, nyt viikkoja kasassa 37+5!

Toi vuoto mulla alko rv9-10 aikoihin ja sitä tosiaan tuli paljon holahtelemalla sekä sit iso hyytymä. Pahin kesti parisen päivää ja sit tiputteli sillon tällön sekä rv16 tuli ruskeaa vuotoa. Mitään ongelmaa ei sen jälkeen oo aiheuttanu :) säikäytti tietty vaan kovasti ja keskenmenon riskihän oli uhkaava tollon pahimman vuodon aikaan :/

Toivottavasti teillä päättyy onnellisesti tämä raskaus ja loppuu vuodot! Tsemppiä :)
 
Tulin tännekin infoomaan, että vuoto kesti tosiaan sen 2pvää, ja verikoekontrollin mukaan raskaus etenee normaalisti :) mikä lienee vuodon syy, ehkä saan sen tietää, ehkä en :) mutta pääasia, että pikkunen on edelleen kyydissä mukana! :Heartred

Deb, rv 4+5
 
Takaisin
Top