helteet?

salmiakkisisu

Satasella mukana keskusteluissa
Onko kenelläkään tukala olo tässä kuumuudessa?

Mulla on ihme kyllä ihan ok olo, vaikka en juurikaan helteistä tai kuumuudesta pidä. Nyt onkin helppoa, kun on lomalla, eikä tarvitse miettiä pukeutumista tai ulkonäköä. Pian mulla alkaa työt ja sittä vähän kauhulla odotan. Teen fyysisesti raskasta työtä kuumissa olosuhteissa. Päällä pitää olla työvaatteet, jotka on paksut ja kuumat. Mitenköhän loppukesästä selviää...
 
mulla nää helteet lisää ihan hirveesti päänsärkyjä, ja ku panadol ei auta yhtään mitään, niin aika tukalaa kyllä välillä..
 
Nyt ensimmäisten helteiden saavuttua jouduin heti muutaman päivän sairauslomalle. Reippaana tyttönä pienestä pahoinvoinnista ja huimauksesta huolimatta, olen yrittänyt pyöräillä töihin noin 10km matkan ja tähän asti on ollutkin ihan vaan virkistävää. Nyt helteillä olo ei pysynytkään enää hyvänä. Töihin päästyä perjantaina aloin oksentaa ja silmissä näkyi vaan tähtiä. Sain kolme päivää saikkua ja nyt olo taas parempi. Tänään taas kokeilemaan iltavuoroon miltä tuntuu. Tosin pientä flunssaakin on olossa mukana, niin en tiedä voiko pelkkiä helteitä syyttää. Juomisesta ja syömisestä oon ainakin pitänyt huolen :) Ehkä tämä kesä menee kuitenkin pääasiassa aurinkoa ja pahimpia helteitä pakoillen.
 
Takaisin
Top