Helteet ja raskaus?

Heidi-81

Oman äänensä löytänyt
Huhhuijakkaa, itsellä töissä ihan kamalan kuuma, kun ei ole ilmastointia. Nytkin +28 astetta, ilma seisoo, yritän juoda koko ajan, mutta tuntuu, että happi loppuu ja taju menee, ihan nuutunut olo emoticon . Toivottavasti ensi viikosta lauhtuisi vähäsen, kun ei tuo tuulettinkaan paljoa auta. Ja sitten sattui vielä tosi hankala/veemäinen asiakas, hyvä ettei itku tullut.
 
Mä oon ajatellut, että sattui kyllä raskaus silleen hyvään aikaan, ettei tarvi olla viimesillään näillä helteillä :)

Mutta kun on muutenkin aika öklö olo, niin kyllähän tuo helle aika tukalalta tuntuu. Koitan silti nauttia auringosta kesäihmisenä :)

Tuollaisissa asteissa on kyllä kauhea tehdä töitä. Kannattaa olla huoltoon yhteydessä, että tekisivät ilmastoinnille jotain.
 

Nämä helteet näin alussa menee ihan helposti.

Viime kesän sain taistella. La oli syyskuussa, voin kertoa että kyllä oli tukalaa ja kamalaa ja turvoksissa niin ettei kengät mahtunu jalkaan jne. Mulla sit alko vielä supistelemaan päivittäin kipeesti helteiden aikaan, rv 34-36.

Nää tuntuu nyt ihan lastenleikiltä, en siis ees koe tätä mitään normaalistipoikkeavaks. Ei tuo maha tuossa vielä ole kasvanu, eikä siis vaikuta vielä elämään sen kummemmin.

 
Samaa ajattelen itsekkin, että onneksi nyt menossa raskaus ihan alussa. Ei tarvitse ison mahan kans kärsiä helteestä. Mutta hieman on täällä etovaa oloa, jota lämmin ilma pahentaa. emoticon
 
Minusta oli kans hirveetä viime kesänä olla viimesillään niillä helteillä. Nyt ei siis ole läheskään yhtä paha. MUTTA töissä on kyllä ihan hirveetä olla, sen ymmärrän hyvin. eikä toi kuumuus vähennä ainakaan pahoinvointia.
 
Takaisin
Top