help! nyt kaivataan tulkitsijaa liuskaraskaustestin haamuun!!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja tinnnde
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

tinnnde

Oman äänensä löytänyt
Iik. Tein aamulla siis liuskaraskaustestin. En muista nyt merkkiä mutta mammaksi.fi sivuilta tilattuja, se iso setti mitä sieltä saa halvalla. :D tein sen puoli seiskalta ja koska tein sen lähinnä muodon vuoksi ( illalla tiedossa railakkaat sukulaisen bileet ja vaikka ei huvitakaan mitään kännejä vetää niin yhden kaks siideriä olisin sit hyvällä omalla tunnolla voinu..) niin en sitten päivystänyt varmaan ihan sitä muutamaa minuuttia (kolmeko se on?) Kun näin et mitään ei tuu.
Katoin testiä kuitenkin uudestaan nyt kaks h myöhemmin ja siinä on haamu. Edelliseen testiin ei mun mielestä tullu toista viivaa edes mielikuvituksella näkyviin. Mut empä kyllä myöskään kattonu sitä näääin pal myöhemmin.

Jos osaan niin laitan kuvan siitä. luultavasti en osaa. :D se on selkeä haamu kun näkyy kuvassakin mut kaipaan vaan tietoa et onko siihen yhtään mitään luottamista.
Tokihan ohjeissa lukee että sen muutaman minuutin jälkeen se tulos ei oo enää luotettava.
ja tokihan myös tahdotaan tätä niin kovaa että keksin.
Semmosta aaltomaista menkkasärkymäistä mahakipua on ollut nyt viis päivää ja oviksesta on 13 päivää. Ja tissit tuntuu irtoovan ku ottaa liivit pois, niin kivasti sattuu. :D Yleensä nää oireet tulee pari päivää oviksen jälkeen ja kestää pari päivää..

tätä kirjoittaessa mun mieliala laski, eihän se nyt voi olla positiivinen, kun siinä sanotaankin että ei voi luottaa. Hmph. :/

Nyt kun katsoo niin ompa säälittävää..

Liitteet

• Screenshot_2014-06-28-09-15-12.png
    Screenshot_2014-06-28-09-15-12.png
    411.7 KB · Katsottu: 317
Kyl mä luulen et se positiivinen on! Kannattaa tehä uusiks heti huomenna ja odottaa se 10min ainaki

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kyllä tuo ihan positiiviselta näyttää :) Huomenna uutta testiä jospa näkyis ihan sen muutaman minuutin sisällä :signs003

Uu!! Apua!!! Ihanaa!! Mä oon ihan sekasin. :D pelkään et se onkin joku viba. :/ palaan huomenna astialle!

Aamulla tein testin. Odotin kymmenen min. Näyttää hyvinkin samalta kun tuo edellinen. Apua. En saanu kuvaa ladattua kun on muka liian iso. Hah.

Mutta siis... kai tästä sitten vois päätellä että se on positiivinen..? Ehkäpä ostan jonkun sata digitestiä vielä, varmuudeks..:eek:

Osta se Apteekin raskaustesti. Ainakin mulla oli tosi luotettava ja herkkä! :)

Jeps, tässä oon seittemästä asti ollu hereillä ja varronnu että apteekki aukee. :D Kohta vois hypätä jo autoon ja kipaista apteekissa. Oon niin vainoharhanen ylireagoiva hullu, että en oo ees vessassa käyny.. Varmuuden vuoks. :D Koko yö meni vaan miettiessä, että jos tää on totta.. :O
(se olis siis oikeesti mun unelmieni täyttymys, mutta en uskalla ajatella vielä niin pitkälle...)

Kiitos teille! <3

Tulehan kertomaan mitä näytti :) ulla oli tuommonen samanlainen haamu dpo 10 tai 11. Siitä lähti sitte vahvistumaan ja tänään digi anto raskaana +3.

Kyllä toi positiivinen on. Ite käytin samoja testejä sai vielä haaleemman viivan ja mullekin se tuli vasta ns. testiajan jälkeen.

Noissa testeissä ne viivat näkyy selvemmin vasta kun ne on kuivunu ja itse muutaman liuskan tehneenä vasta eilen sain tasavahvat viivat näillä liuskoilla ja rv oli 5+2
Ite tein myös ekan testin vesilasiin eikä siihen tullu kyllä mitään haamua ;)

En vielä uskaltanut lähteä kohti apteekkia. :grin (ei siis vissiin järin kauhee pissahätä mulla..:eek:)
Mulla on nyt dpo 14 tai 15, en oo ihan varma kumpana päivänä se ovis sitten oli.. JÄNNÄÄ! I'M SO EXCITED!:smiley-bounce013

Pelottaa vaan tosin kovasti myös. Kaikki.

Ah, kiitos Dawwe! Helpottaa. :)
Tää foorumi on kyllä just se mun paikka! Tuntuu, että täällä kaikki kannustaa ja iloitsee, muttei silti anneta sellasia "turhia toiveita". Kavereista kun yks on aika katkera ja toinen.. kummallinen.

Noniin.
Eaa3tx

Toimiiko edes kuva. :(
Tässä linkki jos toi nyt ei toimi. Oon siis ihan todellinen tekniikan ihmelapsi.......:BangHead

Siellähän se viiva on! Onnea ja nyt vaan toivotaan, että etenee niinkun pitäisi. :wink

Onnea plussasta! Kyllä se ensimmäinenkin ihan selvä plussa on. Haamu on sellainen jota katsotaan valoa vasten ja hyvällä mielikuvituksella voi nähdä viivan. Itse tulkitsin omassa tikussani tota sun haamua vastaavan viivan jo selväksi plussaksi, en tehnyt enää kolmatta testiä ja soitin neuvola-ajan.

Takaisin