Helmivaavit tutuksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hele81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Gallup: Meillä varmasti kysellään esikoisen sukupuolta.

Itse jäin sitä miettimään, että moni on saanut melko nopeasti neuvola-ajan, mutta meillä kävi niin, että kun viime viikolla soitin niin ajan sain 7.7. Tuntuu todella pitkältä ajalta odottaa, mutta onneksi sitä ennen on varhaisultra juhannusviikolla.

Hmm.. Mitäköhän olen tehnyt väärin kun en saakaan tuota laskuria näkymään oikein allekirjoituksessa...?

Lippe -> mulla eka neuvola vkolla 8 aika normaali. ja seuraava varmaan lääkäri/ultra, missähän välissä ne sydänäänet kuuntelee???
sama ongelma mulla ton tikkerin kanssa, teet muuten oikeen mutta älä ota sitä ekaa HTML, vaan niistä seuraavista se koodi mikä alkaa URL... ja liitä se allekirjoituskohtaan.
sekoilin itsekin aika lailla.

[:-]

Yönsädettä etsin muutama pv sitten ja löytyi viel kuumeilijoista,nyt täältä minne itsekkin yrittelen..

Viikko sitten digitesti kertoi että raskaana,kumminkin skeptikkona piti viivatestejäkin tehtailla,joista tuloksena laimeita viivoja
Mulla oli olevinaan jotain oireitakin,muttei taida ollakkaan.Jotenkin asennoidun siihen että jotain yritystä ollut mutta kesken mennyt,seurailen tilannetta.

Onko muita ketkä testanut vaan digillä????Suututtaa että pitikin mennä niillä muilla sitten testailemaan,ja pahoittaa mielensä.Toisaalta ihan ok saada tietää.
Tänään tulee postissa viel kaksi testiä,mä oletan että tänään ratkeaa tää viikon piina,ollakko vai eikö olla.
Minusta haaleat viivat nimittäin ei tiedä hyvää,ei oo tarpeeksi hormoonia,ja lisäks tää mun oireettomuus.
Ainut oire on suun kuivuminen ja janotus ja siitä seuraava pissatus.

Mut palaan mikäli aihetta löytyy.

galluppiin: ei aiota kysyä sukupuolta. Jännätään loppuun asti [:)] Muutamia hankintoja oon tehny jo aikapäiviä sitten, heti sillon ku alettiin yrittämään löysin ihanan sammakkohaalarin ja lakin,että oli ihan pakko ostaa  Ja plussan jälkeen löysin kirpparilta uusia pussilakanoita, ne oli pakko ostaa.. Aika paljon ollaan saatu vaatteita jo ennen plussaa, kun kummipojan vanhemmat alkoi kamoja hävittää niin pelastin ne [;)]

Varhaisultraa pohdin täällä, josko menis. Mies lämpes heti ajatukselle, mutta pitää nyt vielä miettiä ja ens viikolla kysellä hintoja. Viikonlopuksi olen lähdössä valvojaksi lasten eläinleirille, joten saa hetkeksi muuta mietittävää joten ei mene koko aika miettiessä onko kaikki öttiäisellä kunnossa..

ALKUPERÄINEN: Sinuli

Yönsädettä etsin muutama pv sitten ja löytyi viel kuumeilijoista,nyt täältä minne itsekkin yrittelen..

Viikko sitten digitesti kertoi että raskaana,kumminkin skeptikkona piti viivatestejäkin tehtailla,joista tuloksena laimeita viivoja
Mulla oli olevinaan jotain oireitakin,muttei taida ollakkaan.Jotenkin asennoidun siihen että jotain yritystä ollut mutta kesken mennyt,seurailen tilannetta.

Onko muita ketkä testanut vaan digillä????Suututtaa että pitikin mennä niillä muilla sitten testailemaan,ja pahoittaa mielensä.Toisaalta ihan ok saada tietää.
Tänään tulee postissa viel kaksi testiä,mä oletan että tänään ratkeaa tää viikon piina,ollakko vai eikö olla.
Minusta haaleat viivat nimittäin ei tiedä hyvää,ei oo tarpeeksi hormoonia,ja lisäks tää mun oireettomuus.
Ainut oire on suun kuivuminen ja janotus ja siitä seuraava pissatus.

Mut palaan mikäli aihetta löytyy.

Mie olen tosiaan testannu plussat digitesteillä ja haamuja viivatesteillä. Olen itsekkin miettiny ja murehtinu noita haamuja, mutta neuvolatäti rauhoitteli,että toisillä nuo hormoonitasot nousee hitaammin. Neuvolasta suositeltiin pitämään useaa päivää välissä, ennen kuin uudestaan testaa tuota viivan tummenemista. Ootko miten tiuhaan testannu?

kiitos Hilppa,mutta kyllä noi haalistuvat haamutkin vaan kertoo omaa karua kieltään.

Mutta onnea teille kaikille odotuksista jne,paremmalla onnella meikäläinen sitten joskus uudelleen.

HYVÄÄ PERJANTAITA PIKKUMASUT,

TELLERVO: ONNEA plussasta ja lämpimästä tervetuloa tänne [:)][:)][:)]
Sulla on huippe ikä [;)]..Olen meinaten myös nuori 36-vuotias [:)][:)]
Ja meidän Kuopus on syntynyt 4.5.2009 eli aika saman ikäiset ipanatkin meillä on [:)]
Tosin minulla on sitten noita muitakin ihanuuksia täällä

MYY: Ei varhaisultraan kyllä keskenmenon riskiä liity [8|]!!
Sehän tehdään ihan normaalisti emättimen kautta ja se on turvallista!!!
Tuohon istukkanäytteeseen tai lapsivesinäytteeseen liittyy pieni keskenmenon riski!!

SINULI: Moikka jälleen [:)]
Anteeksi nyt,kun utelen,mutta oletko tässä välissä saanut keskenmenon [&o]?
Ei tarvitse vastata,jos on liian tungettelevia kysymyksiä!!!
Eikös me kirjoiteltu yhtäaikaa suurperheessä [;)]??
Mää ja mun laho pää [&o][:D] *viheltelee*
Kyllä sinä raskaana olet,jos digitesti on antanut selvän plussan [:)][:)][:)]
Minähän tein ekan testin tiistaina,kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja herkkä testi antoi viivan,mutta paljon haaleamman kuin testiviiva.
Tänään tein Clearbluen digitaalisella testillä testin ja näytti heti RASKAANA ja vähän ajan päästä viikot 1-2 [:)][:)][:)]
Tulehan nyt vaan tänne joukkoon mukaan keskustelemaan!!!!
On kiva saada mukaan toinenkin,jolla on jo enemmän lapsia [:)][:)][:)]

OMAA: Nyt on sitten alkanut yöllä pissalla ravaamiset täällä sekä ajoittainen päänsärky.
Etominen on jo näköjään ympärivuorokautista,muttei onneksi vielä kovaa.
Kokemuksesta tiedän,että kohta se iskee ihan hirveenä [;)]
Oikeeseen nivuseen sattuu aina välillä ja tissikipu jatkuu.

Ja otampa taas galluppia mukaan kehiin [;)]

HIMOG: Onko teille tullut jo mitään erikoisia himoja tässä raskauden aikana?
Oma vastaukseni: KYLLÄ..joka ilta pitää laittaa hornetteja uuniin [8D][:D]
Siis niihin on tullut ihan ihme himo [:)]

Ja KIITOS kaikille,kun jaksatte vastailla näihin meikäläisen galluppeihin [;)]
Jotenkin on vaan kivaa täällä raskauspalstalla kysellä teiltä muiltakin näitä raskauteen liittyviä jutskuja [:)]

IHANAA VOINTIA MEILLE KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 4+3

Yönsäde: Ihanaa kun jaksat ylläpitää galluppeja [:D]

HIMOG: Ei vielä mitään. Mulla on itseasiassa ollut tosi "helppo" alku. Ei pahoinvointeja, jonkin verran vessassa juoksua päivänaikana ja hieman ovat rinnat arat. Siinä kaikki. Tämä saikin itse asiassa epäilemään, että onko siellä masussa mitään -> muutamia testejä tehty varoiksi jotka kyllä kaikki kertovat samaa plussaa [:)] Miten niin vainoharhainen??

myy77: Kiitos avusta, kokeilen uudemman kerran [8D]

yönsäde,mä jouduin keskeyttämään sen raskauden valitettavasti [:(] traumaattinen stoori....

ei,en mä tällä kiertoo nyt jää raskaaksi,kyllä mä uskon että ne haalistuvat viivat kertoo karua totuutta.hormooniahan on viel pissassa kun digikin antaa raskaana edelleen,tosin 1-2 vaikka pitäis olla 2-3,oviksesta 3vko...että näin.Mutta toivon että maalis-huhti vois olla mun kuukausi.

Ja kyllä me suurperheissä kirjoitettiin,mut se meidän kasi antaa nyt viel odottaa. harmi.

Himot: Ei mitään ihan hirveitä himoja vielä, mutta olin kaverin koiran synttäreillä ja ihmisille oli kulhossa suklaata, koirille nakin paloja. Mulla teki hulluna mieli niitä nakkeja, eikä yhtään sitä suklaata. [:D] Mutta en kehannu kuitenkaan sitte niitä ottaa. Suolasta tekee selkeesti enemmän mieli, makeeta ei oikeestaan ollenkaan.

Pikaa vielä tännekin,

LIPPE: KIITOS [:)]
Mun mielestä on niin kivaa tehdä tällaisia leikkimielisiä galluppeja,niin tietää vähän muidenkin aatoksia/tuntemuksia raskaudesta [;)]
Toi on ihan normaalia,että epäilee ja pelkää,että onko masussa ketään,jos ei ole paljoakaan raskausoireita.
Minä olen monesti pitänyt sellaisia äitejä onnekkaina,jotka eivät kärsi mistään pahoinvoinnista koko raskauden aikana [:D].
Minä,kun olen joka raskaudessa kärsinyt todella pahoista pahoinvoinneista.
Ihan varmasti sinulla on kaikki hyvin masussa [:)]
Paljonkos sinulla on jo viikkoja kasassa?
Voihan hyvin [:)]

SINULI: Otan osaa [:(][:(]
Anteeksi,jos revin vanhoja haavoja auki [&o]
Sinäkun tiedät enemmänkin näistä raskaustesteistä,niin mistähän johtuu,että mullekin herkkä raskaustesti antoi tiistaina haamun.Se kyllä näkyi selvästi se viiva,mutta oli selkeesti testiviivaa haaleampi.
Tänään sitten kun tein Clearbluen digitaalisella testin,niin heti tuli se teksti RASKAANA,mutta viikot se näytti vain 1-2.Kun mun mielestä olisi pitänyt olla se 2-4.
Koska mulla oli varmasti ovis 25.5. tiistaina ja kiinnitysvuoto tuli varmasti tasan 6 päivää oviksesta.Ja nyt tämän viikon tiistaina olisi pitänyt alkaa menkat,mutta tulikin se haamu.
Eli voiko noihin viikkonäyttöihin täysin sataprosenttisesti luottaa?
Paljon voimia sinulle ja peukkuja,että jos kumminkin olisitkin onnellisesti raskaana [:)][:)][:)]

MIMMU: Mulla sama eli enemmän himoitsen suolaista kuin makeeta.
Coctailkurkkuja menee purkki päivässä ja sitten pellillinen joka ilta noita hornetteja [8D]
Mää varmaan noitten hornettejen myötä muuten itsekin kohta kanaksi [;)][:D][:D][:D]

IHANAA ILTAA KAIKILLE [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv 4+3

Heippa!
Täällä kanssa helmivauvan odottaja, laskettuaika olis 4.2,[:)]
Jännää on koska olen 38.v ja kolme lastani ovat 18, 12 ja 10 ja nyt kuin "ensiodottaja".
Ihmetyttää kyllä tämä vatsan supistelu, ei kipeää mutta tuntee kun vatsa "kovettuu" ja vähän nipistelee, onneks neuvola 21.6.
ONNEA kaikille odottajille[:)][:)][:)]

Heippa vaan kaikille [:)]

Pitihän se tänne sitten rekisteröityä. Jostain kumman syystä on viime päivinä tullut paljon lueskeltua vauva sivustoja.
Elikkäs kun kuukautiset oli viikon myöhässä niin tuli sitten ajatus, että jospa..Kävin ostamassa testin maanantaina 7päivä ja kyllä, kaksi viivaa. No enhän minä sitä voinut uskoa todeksi joten varasin seuraavaksi päiväksi ajan lääkärille ja pyysin verikoetta. Plussaa näytti joten olihan se sitten uskottava.
Meillä tärppäsi heti ensimmäisellä yrittämällä ja varmaan sen takia en voinut uskoa asiaa todeksi sillä kaikilla tuttavilla on yrittämiseen mennyt hetki jos toinenkin.

Laskettu aika olisi 10.2. Ja ensimmäinen neuvola käynti olisi sitten 8.7. Jännittää ihan hirmuisesti.

Oireita on jo jonkin verran ollut, alavatsaa nippailee ja tänään on kyllä ollut ihan hirmusesti ilmaa mahassa. Ja tänään oikeestaan olen huomannut rintojen aristavan. Mutta nämähän kuuluvat asiaan, ei pidä valittaa :) Täytyy vaan toivoa, että kaikki menee hyvin ja esikoinen syntyy sitten helmikuussa [:)]

Ikää minulla tulee täyteen juhannuksen aikaan 26vuotta.

Olen niiiiiiin onnellinen [:)]

Jahas..ja tein sitten heti jotain väärin kun en saanut tuota laskuria näkymään.. Mitäköhän tein väärin?

Heipsan! Minäkin taidan lyöttäytyä nyt teidän muiden helmimasujen seuraan [:)]
Tein eilen ovistestin, joka näytti plussaa. Tästä innoissani läksin ostamaan apteekista raskaustestejä, jotka molemmat näyttivät myöskin plussaa <3 (Tänään siis Kp 33/27.)
Ollaan mieheni kanssa yritetty lasta 12/07 saakka ja ravattu lapsettomuuspolillakin asian kanssa.. Nyt sitten pitkä haaveilu ja yritys on palkittu, ilman minkäänlaisia hoitoja!
Toivottavasti vaan kaikki menis hyvin ja me saataisiin pieni kääkyläinen ystävänpäivänä syliimme [:)]
Toisella palstalla jo vuosia sitten kirjottelinkin, mutta se jäi ja nyt sitten kun intoa olisi taas ollut enemmän, niin palsta oli kovasti muuttunut (huonompaan suuntaan..) Joten ajattelin sitten siirtyä tänne..
Esikoista siis odottelen varovasti onnellisena.. Miehellä kaksi poikaa jo ennestään..

Huomenta vaan kaikille!

Heti täytyy vastata galluppeihin: Sukupuolen haluan enhdottomasti tietää jos sen vaan näkee. Haluan tietää minkälaista vauvatavaraa ostan, jos tulee tyttö ettei ostele ihan poikien juttuja jne.

Himoista sen verran, että en ole koskaan himoinnut pizzaa, mutta eilen kun kävin videovuokraamossa, niin oli ihan PAKKO saada pizza, ja ahmin sen sitten kotona kaksin käsin... ähky oli sen mukainen. Ja muutenkin on ruoka maittanut paljon paremmin, ei siis makeaa tee niin paljoa mieli, mikä on juuro päinvastoin kuin normaalisti. Ihmettelen, että voiko muka näin alussa ne hormonit vaikuttaa niin paljon? Huh, mitä se on sit myöhemmin...?

Mä en millään malttaisi odottaa sinne viikolle 11-12 ekaa ultraa, mutta kai se on pakko. Rahareikiä on mutenkin niin paljon tässä kesän aikana, ettei taida olla varaa. Ja perhana kun sain ylinopeussakonkin...

Mieli on kyllä ollut vieläkin niin herkkä, välillä olen niin raivoa täynnä ja välillä väännän itkua, ei kyl helppoo näiden hormonien kans!

Terkuin,

Möllimöykky 5+0

huomenta naiset!

varhaisultrasta -> en tarkoittanut että siihen mitään km riskiä liittyy vaan vielä vähäisiin viikkoihin.
testeihin -> olen ymmärtänyt että jos näkyy raskaana on hcg:tä ja vaikka menisi kesken ym niin kestää ennenku hormooni laskee, ellei tyhjennys ala. mulla kemiallinen 5/10, ja näytti alkuun haamua ennen vuotoa. vuodon jälkeen puhdasta negaa.
ja jos tikkuun on saanut "raskaana" miksi niitä pitää viikko tolkulla testailla? meinaan, että sitten kun tuleekin joku "maanantaimalli" joka sen haamun tai negan antaa niin sithän sitä on ihan paskana.

himoihin -> niinku jo aiemmin epäröin, että tyttöä odottelen on toi lakritsajäden syöminen. kun ene edes ole mikään jädefani...kaakao maistui myös kumman hyvältä.... oi, toivottavasti ei tule suurempia himoja, ettei ihan kamalasti paisu...on meinaa hirveä urakka sitten synnytyksen jälkeen ku en edes ole mikään maidontuotantolaitos...

hyvää vkl kaikille !!!!

Takaisin