Minä täällä jälleen,
KIITOS SUURI kaikille onnittelijoille [:)][:)][:)]
Ompa ihanaa,kun täällä otetaan näin lämpimästi uusi tulokas vastaan [:)]
GINESSA: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ tännekin puolelle onnitteluista [:)][:)][:)]
Ja vielä kerran toivottelen sinulle oikein ihanaa loppuraskauden aikaa [:)][:)][:)]
VIOLA84: Mulla on ollut suun kuivumista jo ennen plussaa.
SADEPILVI: KIITOS SUURI YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]
MYY: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
Minäkin muistan sinut hyvin [;)]..Eihän siitä kauaa aikaa ole,kun sinä tännepuolelle siirryit?
KAIKA: SUURI KIITOS ONNITTELUISTA RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Köh..Minähän vallan punastun noista sinun kehuistasi [&o][:D]
TUULIENKELI: SUURI KIITOS onnitteluista [:)][:)][:)]
PÄÄSKYNEN: KIITOS SUURI YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]
Kylläpä sinä osasit kauniisti puhua [:)].
Oletkos sinä Tammivauvoissa?
OMAA: Siis olen niin otettu ja onnellinen teidän ihanasta vastaanotosta ja suurista onnitteluista *halaa kaikkia* [:)][:)][:)]
Kyllä teidän onnittelut saivat tämän ihmisen todella hyvälle mielelle,kiitos!!!!!
Heh..Mun on ollut pakko käydä parikin kertaa katsomassa raskaustestiä,että näinkö aamulla ne viivat oikein [:D] *viheltelee*
Mulla on varastossa vielä yksi herkkä testi,niin pakkohan mun on sekin tehdä vielä.ELi huomenna varmaan teen testin taas.Joo,ja sitten en ole ikinä saanut Clearbluen digitaaliseen testiin RASKAANA merkintää ja/tai viikkoja,niin pakkohan mun on sellainenkin testi vielä ostaa ja sillä tehdä testi [:D][:D]
Jeps,ja laitoin nyt uuniin kunnon valkosipulikermaperunat ( lukekaa: oikein lihottavaa mössöä ) ja siihen sekaan kanaa+kasviksia.Ajattelin nyt oikein kunnolla herkutella näin plussan kunniaksi..joo joo seli seli [;)]
Pakko nyt on mätätä ruokaa kunnolla sisuksiinsa,kun kumminkin kohta alkaa se ihana pahoinvointi [;)]
Hei,jos jollain teillä olisi ylimääräistä aikaa,niin olisiko joku kiinnostunut pitämään sitä listaa,mitä aamusella jo kyselin??
Mää olen niin onneton tietokoneenkäyttäjä ja kiireinenkin etten itse kyllä uskalla lupautua siihen hommaan [&o]..Sekoitan ja pilaan koko listan [:D]
Enhän minä osaa tehdä edes tuota tickeriäkään [&o] *nolona*
IHANAA ILTAA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!
Yönsäde ja Mini rv4+0