Helmivaavit tutuksi

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hele81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
siis mihin mä ton linkin lisään...en löydä mitään kohtaa, ärsyttävän sekava

se heittää sen vaan tollasena koodina, vaikka laitoin et liitä aina allekirjoitukseen. siis voisko yhtään sekavampaa olla?????

no tulihan...ylpeänä. tosin hermo niin kireellä jo muutenkin, et meinas koko kone lentää jo ikkunasta...
aiku nää raskaushormoonit jyllää mukavasti. kolmatta odottelen ja tuntuu että pahemmaksi vaan tulen...sääliksi käy koko pesuetta.

jos jollain on hyviä rentoutuskeinoja tähän "ylikireyteen" niin saa laittaa kaikin mokomin ja onnea kaikille helmikuun odottajille =))))

Täällä kans onnellinen odottelija. Laskettu aika on 6.2.2011 ja ensimmäisen neuvola-ajan varasin tänään [:)]
Kaikki on niin alussa, mutta toivon että kaikki menee hyvin. Olis kyllä niin tervetullut muru <3

Huh, mä jo luulin että mun pinna on muuten vaan kireellä, mutta kai se sit tästä raskaudesta johtuu. Siis PMS oireet mutta vähän pahemmat... Jestas että voi kiukuttaa kaikki ihan pietekin jutut. Harmittaa, kun haluais olla hyvällä tuulella, mutta välillä vaan päässä napsuu... Laantuuko se jossain vaiheessa?

Huomenta kaikille!!

möllimöykky -> toivon itse ainakin todella, että laantuu, mä meinaa olen ihan hermohullu, vai miksi vois sanoa...eilen katoin komediaa, ja nauraa päräytin sydämeni kyllyydestä jollekin kohtaukselle ja yhtäkkiä huomasin itkeväni hysteerisesti...ei helvetti...onneksi kukaan ei ollu kotona, olisin löytäny itseni varmaan jostain suljetulta...
todellakin toivon että menee ohi nopeesti, en kestä kohta itsekään.

huomasin ilokseni, että monella muullakin on 6.2 laskettuaika. kiva kiva.
välillä tuntuu ku ei olis raskaana ollenkaan...välillä tisut ja alavatsa kipeenä. kinnaa ikävästi, jos farkuissa istuu koko päivän.

Ootko Hele81 vielä täällä, kerro tilanteesta, menikö kokonaan kesken vai pelästyttikö vaan? mulla ainakin kakkosen kanssa valui verta kauan, mutta silti oli kaikki kunnossa. ja itsellä km huhtikuun kierrosta. otan osaa, jos raskautesi ei jatkunut, mutta toivon että yrität sinnikkäästi uudelleen.

Lukiko kukaan eilen hesarista omaehtoisesta lapsettomuudesta?? tuli vähän ristiriitaiset tunnelmat. Toisaalta ymmärrän niitäkin pariskuntia, jotka eivät halua lapsia, mutta syyt olivat aika itsekkäitä "en halua palloa jalkaani" "lapset rajoittavat elämääni" niin no, voipi olla eri ääni kellossa ku siellä vanhustenosaston kiikkutuolissa yksinään istuu...
Mä en ainakaan luopuisi mistään hinnasta.

Toivottavasti kaikki voivat hyvin =)))))

ALKUPERÄINEN: myy77

Lukiko kukaan eilen hesarista omaehtoisesta lapsettomuudesta??

No eikä. Kirjottelin pitkät litaniat ja sittepä ei suostunu julkasemaan. [:@] Huoh.

No joo, pointtini oli siis se, että mielestäni jokaisella on oikeus ite päättää lasten saamisesta, se ei ole yhteiskunnan tehtävä painostaa ketään, jos joku ei oikeasti halua. Että seuraako siitä välttämättä hyvää elämää lapselle, jos vanhemmat haluavat elää vapaata elämää ilman lasta, ja hankkivat kuitenkin perheenlisäystä yhteiskunnan paineen vuoksi? Kyllä meitä lapsia haluavia varmaan riittää Suomen maassa ihan tarpeeksi, uskon näin. :)

Ainiin, ja täällä ainakin voidaan ihan hyvin, tosin yöllä oli maha sekaisin. [:'(] Muutenkaan ei hirveesti pysty syömään mitään, heti alkaa etoa. Toisaalta jos ei syö vähän väliä, niin etoo kanssa. Huoh. Vaikeeta tää elämä. :D

Uusi odottaja ilmottautuu muonavahvuuteen,

OMAA: Eli tänään tein aamupissasta positiivisen testin [:)][:)][:)]
Tänään siis olisi menkkojen pitänyt alkaa,mutta kohtalopa päätti asiat toisin..jee [:)][:)]
Mies on myös todella onnellinen.
7 kuukautta vaavia yritettiin ja nyt tärppäsi.
Laskettu aika olisi 15.2.2011!!
Hiljalleen tässä edetään,koska ikinä ei voi tietää,että mitä tässä vielä tapahtuu.
Oireina on tissikipu,joka painoittuu sivuille ja kainaloihin.
Nivuskivut,jotka säteilee häpyluuhun asti.
Painontunne iltaisin alavatsalla.

Pitääkö joku tällä palstalla listaa,mihin jokainen ilmoittaa ikänsä,la:n,synnytyspaikan ja monettako lasta odottaa?

KAIKILLE ODOTTAJILLE HYVÄÄ VOINTIA [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Yönsäde ja Mini rv4+0

Tännekin pakko tulla Yönsädettä onnittelemaan, Wau ja onnea + enkeleitä!!![:)]

Onnea kaikille muillekin [;)]

On ihanaa lueskelle, miten ihmisillä on tärpännyt pitkähkönkin yrityksen jälkeen. Me ehdittiin vain kaksi kiertoa ähkiä, kun onnesti. *koputtaa puuta* Ei meinaa uskoa itse todeksi, että näinkin helpolla päästiin, melkein tuntuu syylliseltä olla onnellinen, kun tietää miten monia vuosiakin toiset yrittävät.

Onko muuten kellään ollut raskausoireena alituista janoa? Itsestä tuntuu, että etenkin iltaisin voisin juoda helposti lähes litran vettä...

ONNEA YÖNSÄDE!! [:)][:)][:)] Mahtavaa että sinulla tärppäsi!!!!!!!!

Onnea myös samalla lailla muille helmikuun odottajille!![:)]

Hei!!

yönsäde -> muistan sinut toiselta palstalta, paljon onnea ja tarrasukkia =))))
viola84 -> kamala on jano, ja sitten tuplana saa ravata vessassa.
uusin raskausoire on ihon kamala kuivuminen...ja muuten palaa herkemmin auringossa, muutenkin olen punakka,joten huomaan ettei kovin kauaa tarvitse istua ku hipiä punoittaa ja kutiaa...

noista listoista en tiiä, en ole huomannut.

YÖNSÄTEELLE SUPERISTI ONNITTELUJA!!!

Ja muille helmikuiselle onnittelut myös!

..ja tiedoksi, Yönsäde on vallan mainio palstailija, jolta ei juttu lopu[;)][:D]

Kaikille paljon onnea taas ja Yönsäteelle vielä erityisesti! Mullekin tullut sun jutut jo tutuiksi tuolta muualta [;)] Olo on ihan kuin jollain vaanijalla nyt [:D] Myykin taisi olla sieltä toisaalta, poikkeuksellisen ihanaa aina nähdä kun noista joko nyt- ja pidemmän kaavan mukaan- ketjuista joku saa sen kaivatun plussan. Kun on sivusta seurannut kiertojen kulumisia yms. niin ihan mahasta asti kouraisee, kun kuulee niitä ilouutisia. Toki siis kaikki raskaudet on onnellisia ihmeitä, eli siis vielä kerran KAIKILLE HURJAN PALJON ONNEA!

Minä täällä jälleen,

KIITOS SUURI kaikille onnittelijoille [:)][:)][:)]
Ompa ihanaa,kun täällä otetaan näin lämpimästi uusi tulokas vastaan [:)]

GINESSA: KIITOS SUURI RAKAS YSTÄVÄ tännekin puolelle onnitteluista [:)][:)][:)]
Ja vielä kerran toivottelen sinulle oikein ihanaa loppuraskauden aikaa [:)][:)][:)]

VIOLA84: Mulla on ollut suun kuivumista jo ennen plussaa.

SADEPILVI: KIITOS SUURI YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]

MYY: KIITOS SUURI onnitteluista [:)][:)][:)]
Minäkin muistan sinut hyvin [;)]..Eihän siitä kauaa aikaa ole,kun sinä tännepuolelle siirryit?

KAIKA: SUURI KIITOS ONNITTELUISTA RAKAS YSTÄVÄ [:)][:)][:)]
Köh..Minähän vallan punastun noista sinun kehuistasi [&o][:D]

TUULIENKELI: SUURI KIITOS onnitteluista [:)][:)][:)]

PÄÄSKYNEN: KIITOS SUURI YSTÄVÄ onnitteluista [:)][:)][:)]
Kylläpä sinä osasit kauniisti puhua [:)].
Oletkos sinä Tammivauvoissa?

OMAA: Siis olen niin otettu ja onnellinen teidän ihanasta vastaanotosta ja suurista onnitteluista *halaa kaikkia* [:)][:)][:)]
Kyllä teidän onnittelut saivat tämän ihmisen todella hyvälle mielelle,kiitos!!!!!

Heh..Mun on ollut pakko käydä parikin kertaa katsomassa raskaustestiä,että näinkö aamulla ne viivat oikein [:D] *viheltelee*
Mulla on varastossa vielä yksi herkkä testi,niin pakkohan mun on sekin tehdä vielä.ELi huomenna varmaan teen testin taas.Joo,ja sitten en ole ikinä saanut Clearbluen digitaaliseen testiin RASKAANA merkintää ja/tai viikkoja,niin pakkohan mun on sellainenkin testi vielä ostaa ja sillä tehdä testi [:D][:D]

Jeps,ja laitoin nyt uuniin kunnon valkosipulikermaperunat ( lukekaa: oikein lihottavaa mössöä ) ja siihen sekaan kanaa+kasviksia.Ajattelin nyt oikein kunnolla herkutella näin plussan kunniaksi..joo joo seli seli [;)]
Pakko nyt on mätätä ruokaa kunnolla sisuksiinsa,kun kumminkin kohta alkaa se ihana pahoinvointi [;)]

Hei,jos jollain teillä olisi ylimääräistä aikaa,niin olisiko joku kiinnostunut pitämään sitä listaa,mitä aamusella jo kyselin??
Mää olen niin onneton tietokoneenkäyttäjä ja kiireinenkin etten itse kyllä uskalla lupautua siihen hommaan [&o]..Sekoitan ja pilaan koko listan [:D]
Enhän minä osaa tehdä edes tuota tickeriäkään [&o] *nolona*

IHANAA ILTAA KAIKILLE!!!!!!!!!!!!!!!!

Yönsäde ja Mini rv4+0

Tännehän on parissa päivässä ilmoittautunut oikein joukko uusia odottajia! Jollakin taisi olla sama laskettu aikakin kuin minulla, joka on siis 8.2.2011. Nyt raskausviikkoja 5+0 ja vieläkin pää on pyörällään. Joka toinen päivä jaksan uskoa, että kaikki menee hyvin ja sitten taas tuntuu päinvastaiselta ja kaikki pelottaa... Oireina on ollut unettomuutta oletetusta kiinnittymisestä asti (joka on nyt parina viime yönä hiukan helpottanut *koputtaa puuta), rintojen arkuutta ja vihlontaa, alavatsan nippailuja ja kuukautiskipumaisia hyvin lieviä tuntemuksia, selän väsymistä, mielialan ailahtelevaisuutta :) sekä VÄSYMYSTÄ. Unettomuus varmaankin johtuu siitä, että asiat vaan pyörii päässä 24/7 ja väsymys taas siitä :( Myös hyvin pientä (tuskin edes huomaisi ellei tarkkailisi huolestuneena) haalean ruskeaa "limavanamaista" vuotoa on ollut eilisestä lähtien. Huolestuin tietysti tuosta, mutta eipä sitä auta muu kuin seurailla kun ei ole varsinaisia kipujakaan ollut.

Aika hienoa kun voi kirjoitella ja jakaa asioita muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Oikein mukavaa viikon jatkoa ja ONNEA kaikille [:)]

Piti tännekin tulla onnittelemaan yönsäteen odotusta! Ihanaa onnea!! ja tietenkin kaikille muillekin odottajille!
tuosta tammikuun mammoista huutelen:D
tyttö-05,poika-07,poika-09 ja rv10

Mä "uhraudun" tekeen tota listaa, kopioin mallin tammikuun odottajilta ;) Katsotaan miten onnistuu. Tämä kyllä on vähän sekavan näköinen, kun noi rivit ei näy lopullisessa viestissä niinkuin oli tarkoitus... No sitten kun kaikki tiedot on paikallaan, niin on siistimpi:)

Eli kertokaa lisätietoja, toi lista on vähän aukinainen vielä.

.
LA__NIMI_________IKÄ_______Monesko lapsi____PAIKKAKUNTA/SYNN.SAIR.

1.2. Peppiina__________________1.

6.2. Myy77

6.2. Mimmu87

6.2. Viola 84

6.2. jjj

8.2. guppy

8.2. Katherine

9.2. Niinuska

Chak

12.2. Möllimöykky____28_______ 1.__________Eurajoki/Pori

15.2. Yönsäde

Meillä plussattiin viime viikolla ja laskettu aika olisi 8.2.2011. Kyseessä on ensimmäinen lapsemme ja myös raskautemme.. Jänskättää [:)]

Olo on erittäin energinen ja aktiivinen, melkeinpä vireämpi kuin ei-raskaana [:D] Alavatsakivut on ollut vaan aikas inhottavia, menkkamaista olotilaa on jatkunu jo yli kaksi viikkoa.. Toivottavasti helpottaa pian, ettei tarvii koko ajan pelätä, että sieltä ne menkat kuitennii tulee..

Onnea kaikille odottajille!

Takaisin