Helmimammoille!

Freya

Vauhtiin päässyt keskustelija
Moi! Olen tammimammoista täällä vierailulla [:)]. Meidän tammilistalla ei tuntunut olevan tarvitsevia, joten tarjoan nyt teille tätä mahdollisuutta. Eli jos on joku, joka syystä tai toisesta päätynyt pulloruokintaan ja äidinmaidonkorvikkeeseen, mutta kuitenkin haluais antaa vauvalleen sitä kaikkein parasta, eli äidinmaitoa, niin meillä olis pakkasessa tosi monta annosta maitoa ja luovuttaisin erittäin mielelläni sitä jollekin ihanaiselle pikkunyytille ennemmin kuin tekisin niistä lettuja. Mulla tulee maitoa niin paljon, että meidän pikkuneiti ei millään saa niitä kaikkia syötyä, mutta en oo jaksanut alkaa sairaaloille luovuttamaan. Jos kiinnostuit, niin laita sähköpostia henfager(&)welho.com. Ja tosiaan haluan korostaa, että ilmaseks lähtee ja Helsingin Lauttasaaressa sijaitsevat [:)].
 
Tosi hienoa, että tarjoat tällaista mahdollisuutta tarvitseville! Jos vois nostaa peukun pystyyn niinkuin facebookissa niin nostaisin!! [:)]  Toivottavasti extra-maito löytää nälkäisen suun! [:D]  
 
mä kans niin toivon, että löytäis oikeaan osoitteeseen... vielä ei oo kukaan napannu, mut aattelin viel soittaa neuvolan tätille et oisko sillä ketään tiedossa, joka vois haluta. saa laittaa myös sanan kiertämään!
 
Takaisin
Top