Helmikuun helmestä tulee...

Mju82

Asioista perillä oleva
Helmikuunmammat 2015
Tuli mieleen että laitettaisiinko pystyyn tälläinen kieli poskessa ketju jossa voidaan spekuloida sillä mitä näistä helmikuun helmistä voidaan niihin käytetyillä sukusoluilla saada :)
meillä tilanne on seuraava:

Hiukset: Minä lähes mustatukkainen ja karvainen yhdistettynä norsunluun valkoiseen ja herkkään ihoon, mies samoin ihonsävyltään kauniin läpikuultava ja punatukkainen ja karvaine, meidän helmestä tulee tod näk kesällä folioon vuorattava karvakasa jota varmaan usein apinaksi luullaan, jos tukanväri peritään äidiltä. Led lamppujen kanssa on oltava varovainen jottei naperon iho pala siitäkin säteilystä.

Silmät, siniset, äidillä siniharmaat ja isällä siniset, jos sielta tulee kaakaosilmäinen napero saattanee äidillä olla meriselitys tai lähisuvusta loydyttava ainakin yksi ruskeasimmu.

Pituus, jaa-a äiti 155 cm tukka pystyssä ja flätit jalassa isä 187 cm, todella toivon tyttoa koska alle 160 cm poikaa kiusattaisiin :sad001

Kengänkoko: kts yllä 160 cm poika kengänkoolla 45 uponnee samaan kategoriaan kuin edellinen, 10 kerran käyntikortti terapiaan tilattava heti sukupuoli ultran yhteydessä.

Luonne, oma äitini nimittää esikkoaan eli minua pikku myyksi, mies on meidän perheen draamakuningatar joten haasteita riittänee tällä saralla. Minun epäsosiaalisuus yhdistettynä miehen herkkyyteen on cocktail jossa toivon luonnon hoitavan niin että sen sijaan että helmi perisi meiltä molemmilta huonot puolet , perisi se niitä positiivisia puolia kuten minun periksiantamattomuus ja pitkäjänteisyys ja miehen empaattisuus.

Lahjakkuus: Lapsesta tulee luultavasti hyvin lahjakas kielellisesti, toivoisin ettei sanan säilä kovin osu äitiin ja isiin teini-iässä kun isä ja äiti vain ovat imbesillejä. Toivoisin etten saisi ns liian älykästä lasta jotten olisi jatkuvasti pulassa luonnontieteen ja muiden elämän suurten kysymysten äärellä. toim huom. äitisi on vain testaus asiantuntija sekä oikeustieteen maisteri opiskelija joten muut asiat saattanevat mennä ohi ymmärryksen.

Urheilullisuus: äiti toivoo että napero perisi äidin palon urheiluun ja siitä tulevaan hyvään oloon, karu totuus saattanee paljastua kun napero istuu isin kanssa 12 tuntia sohvalla mariota pelaten ja urheiluvamma on jännetupin tulehdus liiallisen ohjaimen naputuksen tuloksena.

Noh kun on lusikalla annettu niin ei voi kauhalla ammentaa joten nähtäväksi jää mitä sieltä tulee ja toivottavasti synnytyslääkärin tai kätilon ensimmäiset sanat eivät ole voi herranjumala:)
 
Oh, täytyypi huomenna vastailla tähän !! :D ihana mju!! :D

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
kieli poskella analysoiden:

Hiukset: me ollaan miehen kanssa kumpainenkin perussuomalaisia maantienharmaita hiusväriemme (punainen mulla ja musta miehellä) alla, ja natiaisina pehko on ollut viljaa vaaleampi. Suora tukka kummallakin, joten kiharoista ei tarvitse haaveilla, ja tyttö saa olla onnellinen jos perii isänsä kuontalon, paksu ja hyväkuntoinen toisin kuin äidin ohuempi tukka.

Iho: minä väriltäni enemmän vaalean punertava ja mies kellertävän vaalean ruskea... joten toivokaamme ettei värit sekoitu ja tule porkkanaa.

Karvat: mies hyvin karvainen, rinta, selkä, vatsa ja muut, toisin kuin minä jolla kriittisiin paikkoihin kasvaa välttämättömät. Kummallakin mustaa joten tummakarvaisia lapsemme tulee olemaan muualta kuin pääkopastaan.

Silmät: siniharmaat kummallakin, joten tuskin selitellä täytyy vihreitä tahi ruskeita.

Pituus: isä melkein kahden metrin, äiti 168cm, perheen pienimmäksi varmaan jää....

Kengänkoko: miehellä 45 ja mulla 39, joten kovin pientä jalkaa lapsi ei peri... harmikseen tyttö joutuu toteamaan korkkareiden olevan off limits jos mun jalan muodon perii, lättäjalka mikä lättäjalka. Isän jalan muoto taas siro mutta koko jotain ihan muuta...

Luonne: minun hyvinä puolinani empaattisuus, iloisuus, positiivisuus, herkkä innostumaan ja luovuus yhdistettynä miehen rauhallisuuteen, tasaisuuteen ja pitkäjänteisyyteen loisi hyvän persoonan, mutta huonojen puolien kera pikkuiselle luonteeseen särmää: minä vihastuessani tai loukkaantuessani oikea draamaqueen, mies taas jörö jöllikkä, kumpikin itsepäisiä pässinkejä joilla ylpeys ei kestä antaa periksi. Me niin tullaan helisemään meidän helmen kanssa.

Lahjakkuus: Meikäläiseltä (oma kehu haisee) luonnistuu käsityöt, maalaaminen, piirtäminen, musiikki ja muu luova ja isällä taas luovuus kukoistaa eri saralla ja sävelkorvaa löytyy muttei tahtoa opetella mitään soittamaan. Suuntavaiston jos äidiltään perii niin ei koskaan eksy. Isänkään suuntavaisto mikään huono ole. Kielellinen lahjakkuus jää nähtäväksi.

Urheilullisuus: isä viettää salilla muutaman kerran viikossa aikaansa ja äiti kävelee ja ehkä jopa ui joskus ja harvoin uskaltautuu salille isin kanssa, asenne kummallakin urheiluun sen mitä mieli tekee ja mieli tekee aika vähän :D täällä kans pleikkariohjaimet voi käydä kuumana jos poika isäänsä tulisi...

Onneksi ympäristö muovaa, geenimme ovat onneksi rakennuspalikoita...

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Kyllä täytyy luottaa itsekin tuohon viimeiseen että puolet on annettua ja siihen toiseen puoleen voi vaikuttaa :) ihana madH mikä pikku palleroinen sieltä on tulossa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Edellisistä vastuksista inspiroituneena täytyy munkin nyt tähän rustata omia aavistuksia... :)

ULKONÄKÖ:
Karvainen! Ei oo muuta vaihtoehtoa! Meillä on kaikilla (mulla, miehellä ja tyttärellä) pitkät, paksut ja nopeasti kasvavat hiukset. Karvaa kasvaa muutenkin riittämiin joka paikassa, joten jos on tyttö, niin shaveri tulee tutuksi jo varhain... Hiusten väri ja laatu voi olla mitä vaan; mies ja tytär ovat tummia ja ihan suorahiuksisia, itselläni taas on punertavan ruskea taipuisa kuontalo. Lähisuvusta löytyy niin tosi tummia kuin aivan vaaleita ja punatukkaisiakin yksilöitä samoin kuin piikkisuoria hiuksia ja korkkiruuvikiharoitakin, joten ihan arpapeliä on tältä osin. Silmät ovat varmaan siniset tai vihreät - tuskin ainakaan ruskeat; sellaisia ei lähisuvussa ole kenelläkään.

Pituutta ei paljon tarvitse arvailla. Jos tulokas on poika, niin varresta tulee melko tarkkaan 175-senttinen, kuten isällään ja molemmilla isoisillään. Jos taas kyseessä on tyttö, niin pituutta tule kertymään n. 165 cm, kuten minulla sekä molemmilla isoäideillä ja tädeillä. Myös isosiskon kasvuennuste on tuo 165cm.

LUONNE:
Olemme miehen kanssa ihan varmoja, että tästä nappulasta tulee väkisinkin se maailmankaikkeuden kaamein kakara. Esikoinen on ollut aina niin helppo, kiltti ja aurinkoinen lapsi, että samanlainen tuuri ei voi osua kohdalle kahdesti... Esikoinen myös soittaa viulua, tanssii ja käy kuvataidekoulussa, lukee paljon, tekee käsitöitä (mm. veistelee, virkkaa ja huovuttaa), kokkaa ja on ylimalkaan kiinnistunut ja innostunut lähes kaikesta luonnontieteistä jalkapalloon ja metsästyksestä oopperaan, joten vastapainoksi uusi tulokas on varmaan sitä tyyppiä, joka viihtyy parhaiten sohvalla tv:n ääressä eikä kaipaa mitään turhia harrastuksia vapaa-aikaa sotkemaan.

Muoks. Suuntavaisto periytyy toivottavasti isältä; mulla sellaista ei oo ollenkaan... :p
 
Mä en ole vielä äidilleni kertonut ja oon joutunut hillitä itseäni todenteolla etten soita äidille ex tempore puhelua äiti miten sä oot mun kanssa pärjännyt ja voiko tuota sun kärsivällisyyttä kloonata tai ostaa kaupasta :) mä olin kuulemma vauvana tosi helppo mutta rasavilli taapero ja hirveä teini :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top