nellu
Satasella mukana keskusteluissa
Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa! Oon niin huono tänne kirjotteleen, mutta luen päivittäin :)
Voimia kellitys, itsekin menetin äitini äkillisesti 2kk sitten juuri joulun alla ja on ollut vaikeaa ja iso shokki
raskauskin tuntui unohtuneen ja niin surullista.
No, nytten vaan odottelen synnytystä(niinku varmaan moni muukin) itkuvirttä tekis mieli laulaa näiden vaivojen kanssa.. selkä reistaa ja nukkuminen on mitä on..on vaan jo niin valmista kauraa synnyttämään. Ei jaksa enää lyllertää tän mahan kanssa..
Tosiaan kun mainitsititte ton alkomahoolin, juu u kyllä on tehnyt mieli kuivaa omppu siideriä saunan jälkeen ja olis kiva päästä vähän tuulettumaan, no sitten keväällä kyllä lähden
mutta ihan ekaksi varaan tunnin selkä hieronnan! sen verran selkä joutunut oleen kovilla. sitä kyllä odotan ja ehkä vähän muutakin hemmottelua isosta urakasta, mutta eniten tietty odotan vauvaa
pian, pian, jaksetaan!!
hyviä vointeja kaikille ja pikaista synntystä. Hauskaa viikonloppua!!
Voimia kellitys, itsekin menetin äitini äkillisesti 2kk sitten juuri joulun alla ja on ollut vaikeaa ja iso shokki
raskauskin tuntui unohtuneen ja niin surullista.No, nytten vaan odottelen synnytystä(niinku varmaan moni muukin) itkuvirttä tekis mieli laulaa näiden vaivojen kanssa.. selkä reistaa ja nukkuminen on mitä on..on vaan jo niin valmista kauraa synnyttämään. Ei jaksa enää lyllertää tän mahan kanssa..
Tosiaan kun mainitsititte ton alkomahoolin, juu u kyllä on tehnyt mieli kuivaa omppu siideriä saunan jälkeen ja olis kiva päästä vähän tuulettumaan, no sitten keväällä kyllä lähden
mutta ihan ekaksi varaan tunnin selkä hieronnan! sen verran selkä joutunut oleen kovilla. sitä kyllä odotan ja ehkä vähän muutakin hemmottelua isosta urakasta, mutta eniten tietty odotan vauvaa
pian, pian, jaksetaan!! hyviä vointeja kaikille ja pikaista synntystä. Hauskaa viikonloppua!!
Miettikää! noh, tottakai kun olen uudelleen synnyttäjä niin niitä on vähempi mutta on tuo aika iso ero... Juups mutta jospa tuota olis huominen käynti se viimeinen. Henkisesti olen kyllä valmisttautunut synnyttämään vasta ensi viikolla..jotenkin sellainen tuntuma että menee vähän yli niinkuin siskonsakin
Mutta palaan taas huomenna neuvola osiossa päivittämässä mitä siellä tällä kertaa kerrotaan (tähän mennessä samat asiat eri ihmisen kertomana!)