Helmikuun höpinät

Tyhmä kysymys: pitääkö seulontaverikokeen tuloksista soittaa neuvolaan? Kävin verikokeessa 10 päivää sitten ja samalla vein virtsanäytteen, mutta Omakantaan ei ole kirjattu vieläkään tuloksia. Vai soittaakohan ne neuvolasta, jos on jotain poikkeavaa? Toki käytäntö voi vaihdella paikkakunnittain. En yhtään muista mitä neuvolassa tästä sanottiin :scratch Ja seuraava neuvola vasta 15.3.

Me kuultiin tulokset tänään ultrassa. Eli menee suoraan sun tietoihin.
 
Voi eiii :love7 en malta odottaa omaa ultraa, viikko vielä! Varmaan itku tulee jos ja kun kuulee sykkeen ja näkee pienen potkuttelijan!

Meil oltiin varmaan päikkäreillä ku piti vähän tökkiä massun päältä et lähti liikkuun. Sykkeitä ei kuunneltu mut sydän pumppas vimmatusti sen näki hienosti ja molemmat kammiot näky myös. Mä kuuntelen kotona doblerilla sykkeitä sillon kun siltä tuntuu ❤
 
Tyhmä kysymys: pitääkö seulontaverikokeen tuloksista soittaa neuvolaan? Kävin verikokeessa 10 päivää sitten ja samalla vein virtsanäytteen, mutta Omakantaan ei ole kirjattu vieläkään tuloksia. Vai soittaakohan ne neuvolasta, jos on jotain poikkeavaa? Toki käytäntö voi vaihdella paikkakunnittain. En yhtään muista mitä neuvolassa tästä sanottiin :scratch Ja seuraava neuvola vasta 15.3.

Mulle neuvolan täti sanoi, että toivoo soittoa seuraavana päivänä pissakokeen osalta. Että jos on joku tulehdus, niin saa sen heti hoitoon. Ei se varmasti haittaa, jos soittaa ja kysyy että pitikö soittaa... niin mä oon monesti tehny. :grin
 
Mulla otettiin seulontaverikokeiden yhteydessä kilpparikokeet myös,kun aikasemmin arvot on vaihdellu ylivilkkauden ja vajaatoiminnan välillä (normitilanteessa normaaliarvot, raskaudet heitelleet arvoja miten sattuu). Ja niinhän siellä taas on arvot pielessä ja pitää käydä tarkemmissa kokeissa.
 
Meillä oli kanssa tänään np-ultra ja kaikki vaikutti hyvältä. Napero esitteli itseään niin hyvin, että sukupuolikin saatiin tietää. Esitettiin itse arvaus ja ultraaja vahvisti et oli aika selvästi näkyvillä . Noh, aika näyttää pystykö tässä vaiheessa jo näkemään :)
 
Meilläkin oli tänään nt-ultra ja voi jestas, olipas taas ihana nähdä pieni :Heartred Tosi laajasti ultraaja kertoi jo varhaisrakenteista ja kaikki tuntui olevan niin kunnossa kuin vain mahdollista. Niskaturvotus oli 1,6mm ja loppuviikosta saan tietää seulontojen riskisuhdeluvut. Luottavaisin mielin :)
 
Ihania uutisia ultrasta jo monella :Heartred Ite pääsen ylihuomenna kurkkaamaan, että onko siellä sintti kasvamassa. Jännittää ihan hirveesti jo nyt :nailbiting:
 
Täällä kans koko ajan varmempi olo vauvan tulosta! Huomenna alkaa 12 viikko ja 1. Ultra ens viikon perjantaina! Jännittää ihan liikaa kaikki!
 
Meillä oli kanssa tänään np-ultra ja kaikki vaikutti hyvältä. Napero esitteli itseään niin hyvin, että sukupuolikin saatiin tietää. Esitettiin itse arvaus ja ultraaja vahvisti et oli aika selvästi näkyvillä . Noh, aika näyttää pystykö tässä vaiheessa jo näkemään :)

Wreta, paljonko sulla oli viikkoja Nt-ultrassa? Meillä edellisessä raskaudessa saatiin poika veikkaus nt-ultrassa ja poika tuli. Mielenkiinnolla odotan omaa ultraa ja toivon, et sattuis kätilö, joka suostuu tekeen veikkauksen :grin
 
Heippa, helmikuun viimenen päivä. Mitäs teille kuuluu? Meillä olis nt ultra maanantaina ja alkaa jo vähän jännittää, että onhan sielä kaikki kunnossa. :O
 
Mielenkiintoista, onkohan tuo joku uusi juttu että jo nyt arvailevat sukupuolta? Mietin, että onkohan ultraajille opetettu tässä välissä nub-teoriaa, vai onko se vain joidenkin tiettyjen ultraajien juttu :grin En muista että 2017 toukokuisissa olisi niin hirveästi tullut arvailuja. Tai sitten en vain tosiaan muista.
 
Tosiaan viimeinkin helmikuun vika päivä :happy093
Oon oottanu kovasti että vaihtuis kuu...en tiiä ees miksi :confused005 kai oon jotenki ajatellu, että maaliskuussa ollaan turvallisemmilla vesillä raskauden suhteen ja toki toi nt ultra :love017 mua ressaa myös kun töissä ei tiedetä, niin ootan että pääsen sinne kertomaan ja varoittamaan etten tuu syksyllä :scared001voi kumpa seuloissa ja ultrassa ois kaikki hyvin:smiley-angelic001

Tää on kyllä rasittavaa kun on kauhea nälkä mutta mitään ei tee mieli :wtf:
Tänään on tytön 1,5v neuvola joten jotain täytynee syödä ettei kupsahda kesken neuvolan :hungover:

Sellaiset veriappelsiinit, vähän isommat ku mandariini, on ihan toooooosi mehukkaita ja herkullisia nyt :p
 
Ultra tosiaan lähestyy ja onhan se jännittävää. Verikokeissa käyty, mutta vielä ei tuloksia ole tullut seulojen suhteen.. Jännittävää! Ensi viikkoon pitäisi malttaa odotella.
 
Terkka soitti tänään, että pissanäytteessä oli jotain ylimääräistä :banghead: huomenna uutta kuppia hakemaan...
 
Takaisin
Top